Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hvis du vil vite hva som har skjedd de siste episodene, kan du gå inn på kaneandkirsty.com og se videoklippene der. (2004 klippene, så får lese deg frem til det som har med AVO, spontanabort og mysteriet med dykkerne å gjøre). Vet ikke helt hvor du skal begynne, men det siste klippet vi så var k552. Det er bare Kirsty&Kane klipp der, men du får jo ganske mye innblikk i Sutherlands og Tasha i tillegg.. Siden kan også hjelpe med å få klarhet i hva som skjedde med Dani&Kane og Kirsty&Kane helt i begynnelsen.. Virker som det er litt ulike teorier om det her. (Han voldtok henne, men han trodde hun ville, selv om han helt klart burde skjønt at hun ikke ville..høn frøs, så dermed kan han ikke ha møtt særlig motstand under akten. Det var ikke bevis for å dømme han i retten, men etter rettsaken skjønte han hva han hadde gjort. Han forlot serien, men dukket opp igjen.. Først i mekling med Dani, så på Mirigini-cruiset, der KK storyen begynner.

Før det med Dani, kidnappet broren Scott (og Kane) Shauna, men Kane hjalp Shauna å rømme..

Ellers så er det jo et norsk forum der hver enste episode diskuteres..++

homandawaynorge.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Sjekk klipp k558-k560 på siden nevnt over..

Rhys kom, og i det Rhys skulle til å kaste Kane ut me makt, nådde Kane litt igjennom til han.. Rhys har jo også mistet et ufødd barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aussie

jeg er så heldig at jeg bor i australia og kan se ferske episoder hver dag:) epsiodene er 40 min pga av all reklamen. men samme det hehe

hele forrige uke så var det om mordet på en kjent person som vi alle har irritert oss over. dette er litt over 2 år frem i tid da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er så heldig at jeg bor i australia og kan se ferske episoder hver dag:) epsiodene er 40 min pga av all reklamen. men samme det hehe

hele forrige uke så var det om mordet på en kjent person som vi alle har irritert oss over. dette er litt over 2 år frem i tid da:)

Har man sagt A, så må man også si B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Å gud *forte seg ut av tråden igjen før jeg leser noe jeg ikke vil vite om!*

*sniker seg fort ut igjen*

Og nei da, jeg er IKKE H&A fan jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor ikke jeg i Australia, men har fått med meg dette.. Den myrdede er *spoiler* Josh..

Men dette er jo over 2 år til og de fleste i serien er ukjente for oss..

Hva som skjer med Kirsty og Kane kan du sjekke på kaneandkirsty.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Nei tror ikke det... Han må ikke i fengsel før etter episode 4000, så da vil i tilfelle Leah ha et enormt langt svangerskap. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Nei tror ikke det... Han må ikke i fengsel før etter episode 4000, så da vil i tilfelle Leah ha et enormt langt svangerskap.  :ler:

Hvilken episode er vi i nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Home and away går også på tv3 sverige og de har kommet lenger enn tv2.... 17.30 trur jeg tidspunktet var,hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...