Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, Dani som er så søt! :grine:  Men blir Scott sammen med Hayley?

Ja, Noah dør (blir vel skutt ellernoe - står muligens tidligere i tråden her?). Haley og Scott får et barn sammen - og forlater serien :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Flynn dør.. se en filmsnutt om flynn og sally her

*snufs*

Tascha og Robbie gifter seg. Vinnie er ikke død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

jeg tror Ryhs flytter til byen for å bli sammen med shelly. Beth blir sammen med nye naboen som har to sønner. Den ene sønnen blir sammen med matilda.

Lea føder en jente som Sally og Flynn kaller Pippa. De tar også i mot to foster-barn.

Som nevnt tidligere så får hayley og Scott en sønn om de kaller baby-Noah. De flytter til Frankrike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
:grine:

Og Sally og Flynn flytter inn i Caravanparken. Kanskje Rhys flytter til byen når han blir sammen med Shelly igjen?

:grine: for en trist filmsnutt!!!

Argh, kan ingen i denne serien ende opp happily ever after eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Flynn er så ekkel at han kan bare fjernes! Den forrige Flynn var søt og snill, den "nye" er fæl, utro og pføy... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er jeg så nysgjerrig og har så dårlig selvkontroll at jeg måå inn å lese hva som skjer? :sur:

Spennende fremover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva skjer egentlig med Jesse og Leah fremover? Noen som vet?

Det blir slutt mellom de. Jesse havner i fengsel, pga. at han kjører ned noen i fylla (?). Og Leah finner seg en ny fyr, som kommer inn i serien etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det irriterer med at det sykkel drittet skal gå hele uken, slik at det ikke blir Home and away.

Nå er det nok sport på TV2. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med deg Sommerberta. Det er alt for mye sport på tv nå. Nå er det på tide å prioritere oss som ikke er så interessert. og som begynner å bli veldig lei av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg forstår at Laura ikke vil gi nyren sin til Kirsty, men hvorfor later moren deres som at hun ikke matcher? Hvorfor kan hun ikke bare si hva som er den egentlige grunnen? :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Kommer Tash til å sjekke seg?

Hun er jo sikker på at hun er Rhys datter?

Tror det er bare en episode av Home and away denne uken også, pga sykkel drittet. Men så tror jeg det kommer sterkere tilbake uken etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er den egentlige grunnen til at Shelly IKKE vil gi nyre til Kirsty?

Fordi den nye mannen hennes ikke takler arr, men hun gir nyren sin til >Kirsty til slutt.

For derretter å bli sammen med Rhys igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Synes det er synd at Rhys og Beth går i fra hverandre. Liker Beth så godt. Forsvinner hun ut fra serien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei, men Rhys forsvinner etter en stund..

Synes det også er synd, han var en god rollefigur (om noen ganger litt or mye av det gode).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...