Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det Hyde da?

Det skal du ikke se bort ifra...

Det stod jo i mailen som Hyde fikk for lenge siden (han ligner mer og mer på deg for hver dag...) Den mailen som Kim så og fant ut at han hadde en sønn..

Dessuten sa jo Hyde at han kunne betale barnebidrag hvis hun bare forsvant.. Hun må ihvertfall ha noe på han i og med han vil betale henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal du ikke se bort ifra...

Det stod jo i mailen som Hyde fikk for lenge siden (han ligner mer og mer på deg for hver dag...) Den mailen som Kim så og fant ut at han hadde en sønn..

Dessuten sa jo Hyde at han kunne betale barnebidrag hvis hun bare forsvant.. Hun må ihvertfall ha noe på han i og med han vil betale henne...

Tenkte på dette... Ja, det er nok Hyde. Huff, stakkars Kim. :tristbla:

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hva er det Brooke og Hyde holder på med? Har det skjedd noe mer nå? Jeg har ikke fått med meg noen episoder de siste ukene...

Og hvem er faren til Tasha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem er faren til Tasha?

En eller annen riking med enorm eiendom inne i byen. Han driver innen investeringer av ett eller annet, aksjer, eiendom eller noe sånt. Robbie sa noe om at hun har det i genene, å investere, og mente da gener fra faren. Faren vil ikke ha noe med henne å gjøre. Han heter Ian ett eller annet og er en slags kjendis såvidt jeg har forstått, og derfor vil ikke Tasha ut med navnet på hvem som er faren. Nå er det Robbie, Kim og Ducan som vet hvem faren er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter denne opp fra side fire og lurer på om noen kan fortelle meg hva som har skjedd den siste uka?

Er aldri hjemme til fire nå som jeg har fått ny jobb :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kikket på home and aways nettside...gjett hva jeg fant ut?!!! tash har født en datter! ser også ut som at datteren til tash blir kidnappet samme uken..

http://seven.com.au/homeandaway/pictures_this-week

jeg prøvde å finne ut hvilken episode som er nå i norge.. fant på tv2 sin tv-guide side:

idag (26.09.06) kl 15.45:

Home and Away

Australsk dramaserie. Sesong 17. Episode 37. Følg hverdagslivet til innbyggerne i Summer Bay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som den dedikerte Home and Away-fan`en jeg er, har jeg søkt meg fram til at vi i Norge nå ser episode 3797 (den ble sendt i går, altså mandag 25. september), og vi er i sesong 17. Den ble første gang sendt i Australia 3. august 2004. Vi ligger altså et stykke bak Australia... ;)

(Alt dette finner jeg ut på tv.com)

Alt man kan finne på når man har mye tid til overs... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som den dedikerte Home and Away-fan`en jeg er, har jeg søkt meg fram til at vi i Norge nå ser episode 3797 (den ble sendt i går, altså mandag 25. september), og vi er i sesong 17. Den ble første gang sendt i Australia 3. august 2004. Vi ligger altså et stykke bak Australia...  ;)

(Alt dette finner jeg ut på tv.com)

Alt man kan finne på når man har mye tid til overs...  :sjenert:

dæven... australia er på episode 428x nå! Fryktelig langt fram i tid.... så site episode i norge i april, og nå ser jeg altså da ca 500 episoder foran.. ikke rart jeg satt som et spørsmål tegn med alle nye personer og hendelser som er nå i australia ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...