Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Gjest Lanyah

Hvor kommer den pistolen fra? Jeg tror jeg må ha gått glipp av noe nett der, for skjønner ikke hva Tasha og Duncan holder på med...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tasha fant en kasse som inneholdt våpen, penger og et brev som avslører hvem som er faren hennes i en kasse på foreldrene (?) sin eiendom. Duncan fant dette, uten at jeg fikk med meg hvordan, og driver nå utpressing av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Synes det er så synd at Rhys og Bettie går i fra hverandre. Synes de er så fint par. Gruer meg til den episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjæresten til shelly virker som en drittsekk. virket ikke som han brydde seg om det som hadde skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så synd at Rhys og Bettie går i fra hverandre. Synes de er så fint par. Gruer meg til den episoden.

uæææææ, går de fra hverandre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lanyah

Jah, de gjør vist det... :grine: Jeg synst også at de er et fint par! Gruer meg til alle framtidens episoder jeg, etter alt jeg har hørt her inne...!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhys og Beth går ifra hverandre, ja. Rhys blir sammen med Shelley igjen, de flytter til "byen".

Familien Sutherland fosvinner fra serien, alle sammen.

Duncan forsvinner også, omsider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig. Duncan er en drittunge. Dårlig gjort av han. Skjønner ikke hvorfor Tasha ikke kvitter seg med pistolen

Hehe, serieforfatterne har virkelig gjort en god jobb med å lage en så ufordragelig drittunge som mulig. Av og til må jeg minne meg selv om at han bare er en skuespiller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

David sa at han hadde hørt hva som skjedde med bilen og at han var advokat. Felix trodde at David var der for å hjelpe han, men den hyggelige tonen endret seg raskt.. David sa at hvis Felix gjorde mer ugagn, så ville det bli verst for han selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var det ikke Bec Cartwright som ville forlate serien siden hun var ventet barn? Hun nye må jo spille gravid.. Har hørt hun er en del bedre skuespiller enn Bec..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har aldri vært inne på denne siden før, men så søkte jeg på Home and Away, og vips så kom dette opp. :klappe:

Trodde aldri at det var så mange som fulgte med på denne serien. Det var godt å se at det var andre en bare meg som er hekta, hihi..

Jeg er som sagt hekta, og må ta den opp, hvis jeg ikke er hjemme.

Serien ble spesielt "bra" etter at Chris Hemsworth som spiller Kim ble med, sukk.... :hjerter:

Har også vært å snoket på hjemmesiden til serien, og ser at vi har mye å glede og grue oss til fremover. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...