Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det må være det sykaste eg har høyrt.. Noah og Hayley e jo ment to be.. Men hjelpe ikkje d når Noah dør.. Kor lenge fram i tid e ditte??

Å ka skjedde med Dani og Scott??

Syns Dani det e greit liksom??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hyyyyyyyyyl!!!! eg skulle aldri lest alt de her.... :grine:

alle eg lika så godt i home and away forsvinne no.. !! Forresten trur eg at eg hata Sara allerede.. skyte Noah?? Ka de e slags påfunn!!!! :grine::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg syns det var et ganske lurt påfunn egentlig. Noas beste storyline!

Det skjer om litt under 2 mnd tror jeg..

Liker ikke det at alle Sutherlandene forsvinner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hyyyyyyyyyl!!!! eg skulle aldri lest alt de her....  :grine:

alle eg lika så godt i home and away forsvinne no.. !! Forresten trur eg at eg hata Sara allerede.. skyte Noah?? Ka de e slags påfunn!!!! :grine:  :grine:

Nå som vi har sett inn i fremtida, kanskje vi skal prøve å stoppe at det skjer slik? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrhhggg!!!!

Men når eg tenke meg om so har jo ikkje sutherlands vore der frå begynnelsen.. å eg har følt me omtrent heile tida.. då Shannon å dei va me.. :)

Men eg føle at d blir aldri d samme uten noah..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg gråt da jeg så dagens episode. Da Beth løp og mannen løp etter henne, og at hun da fikk en reaksjon. Og at Dani var så apatisk er realistisk... Men ellers syntes jeg de andre tok ting altfor "fint".

Ble så lettet da Scott kom tilbake idag. Det er ikke bare Dani som drømmer eller noe? Har ikke lest så mye i denne tråden før jeg. Hva skjer i episodene fra i morgen og utover neste uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og grein! va utruli trist..

Men eg syns dei reagerte bra eg.. lata som om alt e ok liksom.. :(

Huff..

Angra litt på i ettetid at eg las dinne tråden her eg..

E jo kjekkast å sjå ting sjøl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt dreia seg om scott.. Masse grining og styr. beth fikk omtrent sammenbrudd.. mens Dani va meir apatisk..

Kirsty innrømte at ho slutta å ete når ho blei gravid.. og kanskje d e derfor ho e sjuke no.. :(

Ellers so holdt Kit på å sprekke med drikkinga..

Skjedde vel egentli ikkje so mykje anna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg grein jeg også, selv om jeg visste at Scott overlevde.

De har blitt lurt, sikkert et av Felix sine triks. For Sara er vell ikke politi på ordentlig?

Jeg vet ikke helt hva som skjer når, men det skjer MYE, og det meste har jeg fått vite gjennom denne tråden og linkene jeg har fått her, så det er bare å sette i gang med lesinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

men det med scott, hayley, noah;

gifter hayley seg med noah, så blir han skutt og deretter blir hun gravid med scott? eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja. Hun sørger ikke så veldig lenge før hun begynner å drive på med Scott og Kim om hverandre. (Men så har Hayley aldri vært singel lengre enn i 2 episoder omtrent) Vet først ikke hvem som er faren til ungen. Tror lenge det er Kim, men finner til slutt ut at det er Scott og så lever de lykkelig alle sine dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
De har blitt lurt, sikkert et av Felix sine triks.

:overrasket: Nå ble jeg sjokkert... Hadde ikke forestilt meg at han kunne gå så langt. Noe så sykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er det noen som vet hva det er med hun der Val?

Hva er det hun egentlig driver med, og hva er det med den røde kofferten?

Takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det var politidamen som fortalte at Scott var død. Hun får en gjesterolle litt senere.. Les de siste sidene i tråden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...