Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #241 Del Skrevet 24. juli 2006 Åpner Tasha brevet der det står hvem som er faren hennes? Hvem er han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Narnia Skrevet 24. juli 2006 #242 Del Skrevet 24. juli 2006 Det lurer jeg også på... Så irriterende urealistisk at hun bare sitter og glor på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 24. juli 2006 #243 Del Skrevet 24. juli 2006 håper hun åpner det.er nysgjerrig på hvem som er faren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 24. juli 2006 #244 Del Skrevet 24. juli 2006 Åpner Tasha brevet der det står hvem som er faren hennes? Hvem er han? ← Det er jeg også nysgjerrig på! Noen som vet?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #245 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg lurer også! Hvor har det blitt av spoilerne? Skjønner godt at hun ikke er sikker på om hun vil åpne det.. Men jeg er så nysgjerrig. Shelley er så syk. Å velge mannen sin som ikke takler å se arr, framfor datteren som kan miste livet sitt pga det er helt på trynet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litt Lost Skrevet 25. juli 2006 #246 Del Skrevet 25. juli 2006 Shelley er så syk. Å velge mannen sin som ikke takler å se arr, framfor datteren som kan miste livet sitt pga det er helt på trynet! ← Men som hun har fortalt Ryhs. Etter skilsmissen var hun helt alene. Han hadde familien samlet. Så traff hun David. Er ikke så annerledes nå i grunn. Om David forlater henne pga et arr, er hun fortsatt alene der hvor hun bor. Så jeg kan skjønne tankegangen hennes - for hun håpte jo på at tvillingssøsteren skulle ta affære. Men hun ender nå opp med Ryhs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 25. juli 2006 #247 Del Skrevet 25. juli 2006 Nå åpnet endelig tash brevet om hvem som var faren. Men selvfølgelig måtte det slutte der. Lurer på hvem det er. Dessverre så får jeg ikke se det resten av uka for jeg reiser bort i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litt Lost Skrevet 25. juli 2006 #248 Del Skrevet 25. juli 2006 Nå åpnet endelig tash brevet om hvem som var faren. Men selvfølgelig måtte det slutte der. Lurer på hvem det er. Dessverre så får jeg ikke se det resten av uka for jeg reiser bort i morgen. ← jeg tipper han er ukjent for oss. Det blir måten å få nye personer inn i serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 25. juli 2006 #249 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Tilgi meg hvis jeg blander historiene nå, men jeg mener å ha lest at faren til Tash er en eller annen big-shot som lager masse kvalm eller no?! Oh ja, vi spoiler Endret 25. juli 2006 av Windy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2006 #250 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg har hele tiden trodd det er Rhys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 26. juli 2006 #251 Del Skrevet 26. juli 2006 Syns det sto Ian Osbourne på den lappen jeg.... ingen andre som fikk et glimt av hva som sto der? Det er nok en ny fyr som kommer inn i serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. juli 2006 #252 Del Skrevet 26. juli 2006 The letter reveals Tasha’s father is Ian Osborne. She contacts him, but he decides to cut all ties with her. http://www.seven.com.au/homeandaway/meetth...t_tasha-andrews Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 26. juli 2006 #253 Del Skrevet 26. juli 2006 Akkurat ja. Syntes det var det det sto, nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #254 Del Skrevet 26. juli 2006 Syns det sto Ian Osbourne på den lappen jeg.... Mener å ha sett at det var Ozzy det stod jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebelle Skrevet 28. juli 2006 #255 Del Skrevet 28. juli 2006 Jepp, Ian Osbourne. Han vil ikke ha noe med Tash å gjøre - og han blier ikke et nytt fjes som er med lenge i serien, et par episoder max. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #256 Del Skrevet 28. juli 2006 Så driver han å overvåker Irene sitt hus for å se hvordan det går med Tasha og hennes nærmeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #257 Del Skrevet 28. juli 2006 Duncan er en drittunge! Hva skjer med han i Tasha-saken fremover? Skyter han noen, nå som han har tilgang til pistol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 28. juli 2006 #258 Del Skrevet 28. juli 2006 Så spennende! :-D Jeg elsker Home and Away... Hm..., angrer litt at jeg leste nå..., egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 31. juli 2006 #259 Del Skrevet 31. juli 2006 Er enig. Duncan er en drittunge. Dårlig gjort av han. Skjønner ikke hvorfor Tasha ikke kvitter seg med pistolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 31. juli 2006 #260 Del Skrevet 31. juli 2006 Får krysse fingrene for at vi ikke får se mer av Duncan nå. (men så heldige er vi vel ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå