fiesta Skrevet 5. juni 2006 #201 Del Skrevet 5. juni 2006 hva er det med hun som var utro med far til scott og søsknene, bor hun på sykehuset? så ut som om hun hadde noe i skapet sitt. skjedde det ellers noe spesiellt i dag.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2006 #202 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg synes han som spiller max sutherlqand og hun som spiller venninna til sally er så like.... var det chloe hun het? hun som egentlig skulle føde at barn for flynn og sally. De er vel ikke i slekt i virkeligheten? mor og sønn eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #203 Del Skrevet 9. juni 2006 Hun som egentlig skulle føde barn for S&F het Sophie og er søsteren til Sally. "Sophie" og "Max" er søsken i virkeligheten. Rebecca og Sebastian Elmaloglou. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2006 #204 Del Skrevet 9. juni 2006 så morsomt, de er skikkelig like søsken stemmer sikkert bedre ja med alderen. Er stor fan av serien, har blitt byttet ut mange roller, og er like forundret hver gang hvordan man aksepterer nye mennesker lett og glemmer at de samme gamle ikke er det lenger.... :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 12. juni 2006 #205 Del Skrevet 12. juni 2006 hva var det som skjedde med rektor hyde siden han er på sykehuset og skal opereres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 13. juni 2006 #206 Del Skrevet 13. juni 2006 Duncan kastet en malingsball i øyet hans sånn at netthinnen løsnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #207 Del Skrevet 14. juni 2006 Noen som kan gi meg en oppsummering av hva som skjedde sist uke? Fikk ikke sett det, og nå er det jo bare fotball vm på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 14. juni 2006 #208 Del Skrevet 14. juni 2006 DrittVM!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. juni 2006 #209 Del Skrevet 14. juni 2006 DrittVM!!!!! ← - de kunne vel sendt kampene på TV2Zebra - eller det vanlige programmet der - men nei da - det er fotball på begge kanalene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 17. juni 2006 #210 Del Skrevet 17. juni 2006 jeg også hater VM! fikk jo ikke sett på fredag... var på skolen og hadde eksamen, episoden gikk jo halv 2!!!!!!!! Hva skjedde da??? de sender jo ikke repiser heller nå... umulig å holde oversikten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2006 #211 Del Skrevet 17. juni 2006 I wonder... Hvor finner dere ut om "fremtiden" i Home And Away?? Laster dere ned eller? flytta til frankrike for et par uker siden, og tror ikke de har noe home and away her, er det noe sted å laste ned eller noe slikt? Eller kanskje dere har sånns superparabol med rekning til australia, lol... Det er jo helt forferdelig å gå glipp av yndlings dag serien ... Og det for alltid, om jeg ikke får det med meg når jeg er på besøk i norge! Noen som føler med meg? hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 18. juni 2006 #212 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) De har bl.a en hjemmeside http://seven.com.au/homeandaway Nedlasting vet jeg ikke, innbiller meg at det ikke er så enkelt å få tak i? Det var forresten enklere å oppdatere seg før de fikk nye side altså Endret 18. juni 2006 av Windy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 18. juni 2006 #213 Del Skrevet 18. juni 2006 De har bl.a en hjemmeside http://seven.com.au/homeandaway Nedlasting vet jeg ikke, innbiller meg at det ikke er så enkelt å få tak i? Det var forresten enklere å oppdatere seg før de fikk nye side altså ← nå er det ikke så vanskelig lenger. det var så stor etterspørsel etter sallys dagbok at de har laget en ny. men denne er ukentlig da, så kanskje ikke så detaljert som før. men den duger da. eller sallys blog har de kalt den nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #214 Del Skrevet 18. juni 2006 Besøk det norske forumet så finner du ut alt om nedlastningsmuligheter, http://z14.invisionfree.com/Home_And_Away_...dex.php?act=idx Finnes episoder på torrents (nyere), av og til blir episoder lastet opp i forum, en hel haug med episoder finnes på en server du må være aktiv poster for å få tilgang til.. ellers finnes det jo en hel haug med klipp på internett..kaneandkirsty.com, summerbayjournal.com og backtothebay.net Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 19. juni 2006 #215 Del Skrevet 19. juni 2006 På kaneandkirsty.com har jeg sett hva som skjer med de i framtida, ligger masse klipp fra serien der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 29. juni 2006 #216 Del Skrevet 29. juni 2006 De to siste dagen har jeg ikke fått sett home and away. Har de funnet Kirsty? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 29. juni 2006 #217 Del Skrevet 29. juni 2006 De har funnet henne ja. Hun har mistet babyen.. Dere som har sett home and away laaangt fram i tid.. Hva skjer egentlig med kirsty?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 29. juni 2006 #218 Del Skrevet 29. juni 2006 Det jeg vet er at hun overlever og blir gravid på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #219 Del Skrevet 29. juni 2006 Hva skjer med Dani? Noen nevnte at hun og Kane blir sammen etter hvert , når Scott blir sammen med Hayley. Hva med han hun gifter seg med snart da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebelle Skrevet 30. juni 2006 #220 Del Skrevet 30. juni 2006 Dani slutter i serien, hun gjør det slutt med Scott og flytter. Hu blir ikke sammen med Kane.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå