Gå til innhold

Lisee gifter seg!


Kvist

Anbefalte innlegg

Godt at møtet med jenta gikk bra ;)

Middagen igår ble wok & nudler m/ peppersaus.. :sikle:

Og masse masse snooop til dessert.. :ler:

Brudevals? Oi.. Har ikke tenkt på det enda! :ler:

Vi øver nok litt hjemme i stua uka før bryllupet ;)

Hmmm.. Ikke lenge til utdrikingslaget mitt nå! :hoppe:

Blir to eller fire uker før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Skikkelig lur idè å ha guidet tur i gamlebyen mens dere er hos fotografen!! Det er jo så fint der, og til og med jeg som har vært der et par hundre ganger kunne tenkt meg en guidet tur!

Forresten.. Mannen min nevnte at han skulle kontakte din kjære om en stund. Han trenger litt hjelp til hjemmekinoen han skal bygge. Jeg var flink jente å passet på å nevne at han ikke må mase på din kjære rett før bryllupet! ;) Da får han heller raske på litt og ta det nå snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig lur idè å ha guidet tur i gamlebyen mens dere er hos fotografen!! Det er jo så fint der, og til og med jeg som har vært der et par hundre ganger kunne tenkt meg en guidet tur!

Syns det hørtes ålreit ut jeg også, og tilogmed mamma syns det var en knallidé :) Bare så kjipt at jeg ikke får vært med selv... hehe.

Koselig kjærestekveld i dag, vi spiste pizza ute, møtte naboene på kafé etterpå også gikk vi på kino og så Stolthet og fordom. Også var vi innom et hotell og booket rom for bryllupsnatta! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestillt meg korsett! Dette lekre her. Dyrt ja, men ikke på langtnær så ille som mange andre jeg har sett. Min kjære forlovede gleder seg nesten like mye som meg til det kommer i posten, hehe.

Endret av Lisee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan fant du ut av størrelsene? Hva tilsvarer f.eks 75C i norsk målestokk?

Her er en tråd om BH-størrelser: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...45&hl=figleaves

Jeg likte denne oversikten jeg: http://www.figleaves.com/uk/fitting_room.asp?cat=131

For å finne størrelsen på korsettet målte jeg meg rundt livet, og trakk fra litt, det står at man skal bestille 2-4 inches mindre enn man er rundt livet. Veldig spent på hvordan det passer, aldri brukt sånt korsett før, bare sånne myke som man ikke kan stramme...

Epica: Tror det er litt push-up ja, skal jo snøres ganske stramt og da vil vel puppene bli dytta oppover tror jeg :sjenert: Et sted må de jo gjøre av seg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, gleder meg! Om halvannen time skal jeg ha prøvetime hos frisøren! Printet ut noen bilder av frisyrer jeg liker, og hun sa hun hadde noen ideer hun også. Blir spennende :hoppe: Må høre med henne hvordan jeg skal ordne sløret også, hun har sikkert festet noen slør før, det har ikke jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, huttetu! Så på mobilen at jeg hadde en ubesvart fra et skjult nummer, tenkte ikke noe videre over det, før jeg sjekka mailen. Figleaves har forsøkt å ringe meg, de trengte telefonbekreftelse på navn og adresse og sånt før de kunne sende undertøyet jeg har bestillt. Hater å snakke engelsk i telefonen! Særlig kjipt å stave navn og adresse, tunga krøller seg helt når jeg prøver. Tror damen skjønte hva jeg sa da... forhåpentligvis. Det dumme er at jeg snakker greit nok engelsk, men blir så nervøs i telefonen at alt blir bare tull føler jeg selv i hvertfall. :sur:

Men nå er det gjort, og undertøy sendes i posten i dag eller i morgen tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Ja det blir det sikkert.... neste uke! I kalenderboka mi sto det at det var i dag, i boka til frisøren sto det neste torsdag... Arg! :frustrert: At det går an å være så surrehue! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like vims som meg ser jeg...... :sjenert::ler:

Eller var det frisøren som surra?

Skal du ha prøvetime nå, når gifter du deg?

Jeg skal ha noen uker før bryllupet.

:klem:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var jeg som surra... selvfølgelig! Er så typisk meg å gjøre sånt. :ler:

Skal ha prøvetime neste torsdag da altså, og gifter meg 29 april. Vet det er lenge til, men frisøren skal på en lang USA tur i mars/april. I tillegg er driver hun salongen alene og har boka si nesten full i måneder fremover, ehh ja også er hun gravid og ville ta det så tidlig for at ikke noe skulle komme i veien. Så da ble det prøvetime tidlig, også tar vi en time for litt stuss og ny farge og sånn rett før bryllupet, og selvfølgelig selve bryllupsdagen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Snakka med forloveren min nå, hun har ordna utdrikningslag for meg allerede! Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterendes det med frisøren da.....

Noen uker før bryllupet ja,tenkte kanskje en måneds tid før jeg da....eller blir det tidlig?

Jeg har allerede fått vite dato på mitt utdrikkingslag jeg da.... :ler: Har en veldig organisert forlover :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åå, helga etter meg! ;)

Har lyst å farge håret nå, men burde vente til bryllupsdagen..

Tror jeg farger det snart, og heller tar en toner dagen før :)

Må fortelle hvordan det gikk, hvordan frisyren ble! :hoppe:

Utdrikningslag ja... Vet du når det blir...? :sjarmor:

Det blir GØY!! :danse:

Tror mitt blir 8. april ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdrikningslag ja... Vet du når det blir...?  :sjarmor:

Det blir GØY!! :danse:

Tror mitt blir 8. april ;)

Hehe, prøvde meg på å spørre. Fikk tilslutt til svar at det ikke ble rett før, men litt før. Jess, veldig presist! Liker å vite om ting som skal skje jeg, i hvertfall når de skal skje. Men neida, her var det hemmelig gitt! hehehe Det med rett før var litt viktig for meg, for dama til mannens forlover kommer fra Tjekkia sånn rett før bryllupet (hun er derfra), og jeg hadde ikke likt om vi hadde jentefest og ikke hun var invitert når hun var i Norge for min og mannens skyld.

Heldig du da, som vet når det skal skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Liseee..

Jeg svarte deg i boka mi også jeg.

Jeg skjønner bare ikke hva u mener, for jeg gikk inn på Galleriet, tenkte lissom å prøve å legge ut bilde, men finner ikke engang der hvor det står nytt bilde... :klø:

Er jeg håpløs?? :sjenert:

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...