Gå til innhold

Lisee gifter seg!


Kvist

Anbefalte innlegg

Så flott liste du har! :klappe: De blomsterarmbåndene høres knallstilige ut!! Fins det bilder av sånne noe sted?? Kunne tenkt meg det til min forlover jeg også.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott liste du har!  :klappe: De blomsterarmbåndene høres knallstilige ut!! Fins det bilder av sånne noe sted??  Kunne tenkt meg det til min forlover jeg også..  ;)

Så koselig at du liker ideen med armbånd da :)

Jeg har prøvd å finne bilder på nettet, fant masse ved å søke på "wrist corsage", men ingen jeg fant ligna på det jeg vil ha. Hun blomsterdamen min viste meg bilder av noen hun hadde laget og de var mye mer "moderne" i formen, ikke som en minioppsats til å ha rundt armen, men som et stilig armbånd. Kan se om jeg får tid til å ta meg en tur for å prate med henne, mulig hun vil like at jeg skryter av henne på nettet og at jeg kan få noen bilder å legge ut... ;)

Endret av Lisee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Armbåndene hørtes fine ut. Så nok for meg mer "blomsteroppsats" før forklaringen din, ja.

Lykke til videre med pruting og fotograf-forhandlinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armbåndene hørtes fine ut. Så nok for meg mer "blomsteroppsats" før forklaringen din, ja.

Lykke til videre med pruting og fotograf-forhandlinger :)

Er ikke noe glad i blomsteroppsatser selv jeg, tenker begravelse og båreblomster med en gang... Har ikke fått snakket med blomsterdama enda, har vært tilbake i Lillestrøm i helga. Koselig julebord med gamle kollegaer og hyggelig overnatting hos sambos foreldre, pluss to kjappe besøk hos min familie. Her går det unna! Og i dag har jeg gått lang tur med kjæresten min, det er så koselig det, bare rusle rundt og prate... Også titter vi på gamle hus, hvordan de er pussa opp og sånn, og morsomme løsninger andre har fått til. Gøy å drømme litt om hva vi skal gjøre med huset vårt når vi får litt mere penger.

Fikk melding fra lånekassa på fredag, søknaden min er ferdig behandlet :hoppe: Og det var jammen meg på tide, sendte den inn første uka i august, men nå får jeg i alle fall penger om en uke. Da kan jeg jo begynne å tenke på julegaver da jo :) Pleier alltid å kose meg med det, men blir nok ikke så moro i år, bør jo spare litt penger til bryllup også.

Dette er første søndag på aldri så lenge at jeg gleder meg til mandag, skal ikke på jobb eller skole, skal være hjemme og lese til eksamen, også kommer ei venninne til lunsj, tenkte jeg skulle bake rundstykker. Også skal jeg se om jeg gidder å kjøre en tur til sverige for å handle, mye morsommere med litt utvalg i butikkene :)

Endret av Lisee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta
Er ikke noe glad i blomsteroppsatser selv jeg, tenker begravelse og båreblomster med en gang... Har ikke fått snakket med blomsterdama enda, har vært tilbake i Lillestrøm i helga.

Har ikke noe imot blomsteroppsatser, men å ha en rundt armen hørtes litt voldsomt ut.

Det høres ut som om du har hatt en fin helg i hjemlige trakter. Ha en fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliter med fotografvalget nå jeg, og sambo overlater gladelig hele greia til meg...

Har fått noen svar på annonsen min:

1. Hyggelig fyr som jeg pratet med på telefon, skulle sende cd med bilder til meg i posten, ikke fått noe, virker ikke så seriøst da nei.

2. Mann som skriver engelsk i mailene sine, tar fine bilder, men vil ha 9000kr for jobben, for den prisen får jeg heller en annerkjent en herifra til å ta bildene våre. Ikke er jeg så altfor glad i å måtte detaljbeskrive hva jeg vil ha og sånn på engelsk heller.

3. Jente som tar ok bilder, men har ikke utstyr selv så hun må låne, klarte derfor ikke å gi meg hverken pris eller detaljer på hva slags bilder hun kunne ta.

4. Mann som skriver hyggelige mailer, med alle detaljer, nøyaktig prisoversikt og veeeldig hyggelig pris. 1500kr for fotografering, retusjering av bilder, CD med alle bilder på, et 50x50cm bilde med klipsramme og 60 stk 10x10cm takkekort. Men bildene han viste meg er fine, men ofte litt uskarpe og uklare... ikke lyst til å ha tåke på bryllupsbildene våre...

Så hva gjør jeg? Velger nummer 4, og bare ber han ta klare bilder av oss? Ikke så lett dette her, er ganske viktig for meg at bildene blir bra også. Må tenke litt til tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun blomsterdamen min viste meg bilder av noen hun hadde laget og de var mye mer "moderne" i formen, ikke som en minioppsats til å ha rundt armen, men som et stilig armbånd. Kan se om jeg får tid til å ta meg en tur for å prate med henne, mulig hun vil like at jeg skryter av henne på nettet og at jeg kan få noen bilder å legge ut... ;)

Da har jeg pratet med blomsterdamen, hun hadde bare to bilder liggende på pc'en i butikken, men hadde flere hjemme, også holdt hun på å lage et når jeg var der, skulle ta bilde av det også for meg :) Det var et billig perlearmbånd hun hadde kjøpt på glitter, tror det var fire rader perler og noe sølvfarget noe på strikk, også pyntet hun det med roser og sånn, var ikke ferdig da jeg var der, men så lovende ut... Får bildene så fort hun hadde tid :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Korleis går det med deg for tida? Skjedd noko nytt? Eg er hektisk opptatt med eksamenar for tida, men om ei veke er eg tilbake for fullt, og skal kose meg med bryllupsplanlegging saman med mannen min i heile juleferien! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis går det med deg for tida? Skjedd noko nytt? Eg er hektisk opptatt med eksamenar for tida, men om ei veke er eg tilbake for fullt, og skal kose meg med bryllupsplanlegging saman med mannen min i heile juleferien! :hjerte:

Takk for hilsen!

Ikke hatt tid til å tenke på bryllup i det siste. Glemte faktisk at det i går var fem måneder til, kom på det når forloveren min nevnte det i dag :) Holder på med eksamener og innleveringer og midt oppi det hele rydder vi opp i et av familiens gamle hus som skal selges... gammelt dødsbo etter en grandtante, har stått tomt siden 1990. Usj, mye guffent der, ingen har tatt av sengetøyet hennes eller kasta ut tørrvarene i kjøkkenskapene engang.

Blir nok mer aktivt på bryllupsfronten etter nyttår, da er det ferdig ryddet og jeg er med stor sannsynlighet arbeidsledig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Det hørtes ut som en koselig jobb dere har nå før jul. Håper dere er mange,s å det går raskt med ryddingen. Hvordan går det med eksamnene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes ut som en koselig jobb dere har nå før jul. Håper dere er mange,s å det går raskt med ryddingen. Hvordan går det med eksamnene?

Ikke særlig koselig jobb akkurat, er bare kaldt og møkkete der. Var en tur i går, jeg og sambo og broren min med sin sambo. Nå er alle de fine og morsomme tingene fjernet, bare dritt igjen hehe. Fikk demontert en lekker gammel ovn som broren min skal ha og hentet noen møbler til oss selv. Nå skal et sånn brukt-firma hente det de vil, og resten går i container, den 17 des. Blir deilig å bli ferdig.

Har bare en eksamen, er en sånn tverrfaglig caseoppgave, så frem til fredag blir det mye lesing på meg. Fikk toppkarakter på tentamen da, og læreren vill ha kopi av oppgaven, så hun kunne lese den for neste kullet. Sånt er moro :)

En førjuls :klem: til alle her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så flink du har vært!! :klem: Stas at læreren vil ha kopi av tentamenen din da, den må være helt perfekt!! Veldig godt å få lønn for strevet, ikke sant??

Hvor gammel er du forresten Lisee? Mulig det står et sted, men husker det ikke jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor gammel er du forresten Lisee? Mulig det står et sted, men husker det ikke jeg  ;)

Takk takk!

Trur ikke jeg har skrevet det noe sted nei, men jeg er 24. Det samme er godgutten jeg skal gifte meg med. Han er akkurat ti dager eldre enn meg, mammaen hans dro fra sykehuset den dagen mammaen min kom dit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Har visst dessverre ikke vært så flink til å legge igjen spor etter meg i det siste jeg, men jeg følger med altså :Nikke:

Blir nok bedre når vi får bredbånd hjemme (i løpet av uka) og det blir litt mindre hektisk på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, Lisee! :klem:

Husk å være med videre på gjettekalenderen da, den med flest riktige beskrivelser vinner nemlig konkurransen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg! Og endelig ferdig med eksamen. Utrolig deilig følelse å ikke ha det hengende over seg lengre. Får ikke svaret før 15 januar, så det er altfor tidlig å begynne å tenke på det også. Denne helga skal nytes :hoppe:

I morgen kommer sambos lillebror på 13, vi skal bake pepperkaker, årlig tradisjon, i år blir det pepperkakelastebil, idé og design Lillebror. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...