Gå til innhold

Lisee gifter seg!


Kvist

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for hilsninger og :klem: 'er... er så koselig at dere stikker innom boka mi.

I dag kom jeg hjem fra jobb til nylaget kaffe, en god laaaang klem, påbegynnt middag og eksamensresultater i posten. Deilig at han gjør sånt, særlig på sånne dager som denne når jeg bare er sliten og trøtt. Søte gutten det!

Fikk faktisk første svaret på invitasjonene vi sendte ut tirsdag i dag. Min ene tante som gjerne ville komme, men måtte se ann helsa for hun skulle opereres ikke så lenge før. Håper hun er oppegående nok til å komme. Hehe, blir så nærme nå på en måte. Det er jo faktisk bare tre mnd, en uke og fire dager til vi blir :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke greit med alle andres meninger om alt og alle nei..vet av det der jeg også, måtte bare sette foten ned og bestemme selv, men det er ikke morsomt å ta opp sånne ting..men desto bedre når det er gjort og alle parter er innforstått med det :klem:

Lettere og mye mer morsomt å planlegge da, når alle er med på planene! Håper de rundt dere etter hvert støtter opp om hvordan dere gjør det og at alt ordner seg! :klem: Og forresten, syns den litt annerledes dressen høres fin ut jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Lisee :vinke: Koselig med hilsen i dagboka mi!! Har nå lest alle sidene, og sett på bryllupsbildene dine. Rålekker kjole du skal ha :Nikke:

Også så mye du/dere har kontroll på, så deilig!

Ikke kjekt med famile som skal synse så fælt. Fint at dere tørr å si ifra, det er jo deres bryllup!!

Nå skal jeg prøve å rive meg løs fra dataten, ikke lett alltid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hu og hei, nå går det unna for tida!

Vært sammen med forloveren min og snakket med de som driver Balaklava i dag, kjempehyggelig! Så utrolig ålreite folk, føler meg skikkelig velkommen. Hun skulle sende mail med vinforslag og endelige priser. Hun skulle også høre med en fyr som driver med sånt hva han tok for en halvtimes guidet tur i gamlebyen for gjestene mens vi er hos fotografen.

Bestillt prøvetime hos frisøren 2 februar, og booket bryllupsdagen. Pris for både forlover og meg 1500kr! Det inkluderer prøvetime og hele formiddagen med lunsj og sånn. Sminke kommer på 800-1000 for begge to. I tillegg anbefalte hun en negledame som vi også fikk time hos.

Forloveren min fant seg kjole i dag. Hun ble så fin! Sånn turkisaktig blå, nydelig kjole. Og jeg prøvde slør, tror det blir et enkelt chiffonslør til rett nedenfor rumpa. Skal se om jeg finner et stoff så syr jeg det selv, for brudesalongen skulle ha 500kr for det og det syns jeg var mye...

Takk for hilsninger Bethina, veslo, Maibrud`06 og Litjtuppa. Så moro at dere liker kjolen min. Gleder meg til å få den på jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Det var en billig frisør/sminkør. Hvor fant du den salongen hen?

Godt at folk er så hyggelige på lokalene, man føler seg så mye tryggere på en fin dag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en billig frisør/sminkør. Hvor fant du den salongen hen?

Det er min faste frisør, som jeg gjør en del grafikerjobb for, derfor det ble så billig. Vivs Hårstudio i Fredrikstad...

Gleder meg til prøvetimen jeg. Hun sa hun hadde en del ideer om hva jeg kunne kle og sånn, men at jeg gjerne kunne ta med et bilde. Hadde funnet et bilde av en frisyre jeg likte veldig godt, men det finner jeg jo selvfølgelig ikke igjen... Det var litt sånn hår på kryss og tvers foran, ikke flettet akkurat, men ikke bare dratt bakover heller. Og ingenting hengende ned, for det liker jeg ikke. Får vel bare lete videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært og tittet på klær til mannen, fant ikke akkurat sånn farge som vi hadde tenkt. Men fant størrelse, snitt, modell og sånn. Også skal butikkmannen se hva han klarer å skaffe og ringe oss. Elsker små uavhengige butikker med knallservice!

Også begynner så smått svarene på invitasjonene å tikke inn. Koselig med telefoner fra tanter jeg ikke ser så ofte. Det morsomme er at toastmaster har fått taler på lista si, fra folk som ikke har sagt at de kommer :ler:

I dag har jeg kjøpt chiffon, machende sytråd og en ny fot til symaskinen, så får vi se om det blir noe slør på meg til den store dagen. Tenkte på helt enkelt med rullekant, og kanskje noen små perler på i nederkant. Hmm, hvis jeg vil ha et smalt slør, litt sånn Mette-Marit, så bør vel stoffet klippes i U fasong? Vil ikke ha det sånn at det kommer ut på skuldrene... Finner bare mønster på sånne fluffy digre amerikanske greier i flere lag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Epica og Bethina! God mandag til dere begge to. Får ta det på helt vanlig språk jeg da, har ikke bodd så lenge her at jeg snakker som en innfødt enda... :ler:

Nå har jeg foressten oppdatert både dilleri-lista mi på første siden i denne dagboka og lagt ut noen bilder av frisyrer og buketter jeg liker på websiden min...

Og veldig snart skal jeg avgårde og møte den lille jenta jeg antagelig skal være støttekontakt for og foreldrene hennes. Litt spent nå!

Endret av Lisee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei igjen!

Har akkurat kommet hjem fra jobb jeg, kræsjet foran maskinen gett... :sjenert:

Skal straks lage middag, må bare få summet meg litt!

Åssen gikk møtet ang jenta du skal være støttekontakt for????*spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Har akkurat kommet hjem fra jobb jeg, kræsjet foran maskinen gett... 

Skal straks lage middag, må bare få summet meg litt!

Åssen gikk møtet ang jenta du skal være støttekontakt for????*spent*

Tror det gikk fint jeg. Jenta var i hvertfall utrolig søt, blid og lett å komme i kontakt med, og foreldrene hadde tenkt igjennom sine forventninger til meg og ga en helt grei forklaring på det. Sånt er mye lettere å forholde seg til enn om folk er vage og "høflige". Vi skulle tenke oss om til onsdag og gi tilbakemelding. Får håpe de likte meg like godt som jeg likte dem da.

Sitter her stappmett nå, akkurat dyttet i meg to digre fiskeburgere... At jeg aldri kan lære å stoppe å spise litt før.... :murvegg: Hva ble middagen hos dere i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lisee :vinke:

Takk for hilsninger i boka mi :)

Kjempe fin kjole,var en liknende jeg hadde bstemt meg for,men så ble det en helt annen en gitt :ler: Jaja,er ihvertfall knall fornøyd med den jeg har valgt meg ut,skal avsted og betale den denne uka. Mye penger på en gang :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...