Gå til innhold

Lisee gifter seg!


Kvist

Anbefalte innlegg

Hehe, innlegg nummer 100!

Hører på valsemusikk av ymse slag her jeg nå, mye rart man kan laste ned...

Endret: Øhh, så ut som om det var 99 innlegg, også ble det plutselig 101... mulig det er på tide å legge seg nå :ler:

Endret av Lisee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Valsemusikk er gøy!!! :)

Jo, er vel egentlig enig. men nå er det nok... Utrolig mye dårlige tekster! Lasta ned en sang som var merket med brudevals, så etterpå at den het "Bachelor Day" og det er en mann som synger om at faren hans har rådet han til å forbli ungkar resten av livet, noe han velger å gjøre.... Lurer på hvem som har merket den med brudevals ja :ler:

Nå skal jeg rydde litt, også hoppe i dusjen, sitter her i svett treningstøy... usj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Liseemor!

Her går det unna ser jeg! Moro med planlegging! Bare jeg som er treeeeeg....Huff, må skjerpe meg noe helt vanvittig nå.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå trur vi at vi har funnet en sang å bruke som utgangsmarsj!

Nemlig Michael Buble - Feeling Good.

Feeling Good

by Michael Buble

Birds flying high

You know how I feel

Sun in the sky

You know how I feel

Reeds driftin' on by

You know how I feel

It's a new dawn

It's a new day

It's a new life

For me

And I'm feeling good

Annerledes, men vi liker den!

Deler av innlegg slettet i henhold til Kvinneguidens Regler om kopirett.

Vimselims

-moderator-

Endret av vimselims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

I dag har jeg vært på opplæring på ny jobb! Virker kjempespennende å jobbe der og masse hyggelige folk. Foreløping blir det vikarstilling på meg, fått ca 50% i fjorten dager. Alt er bedre enn ingenting, og det er jo alltids muligheter for mer hvis de liker den jobben jeg gjør. Krysser fingre og tær nå :) Snille forloveren min som fikk meg inn der!

Ellers har jeg bare tenkte å slappe av hjemme i kveld, skulle egentlig ut en tur, men orka ikke i dag. Utrolig slapp og sliten og trøtt for tida, lurer på om jeg brygger på noe? Skal se om jeg får laget ferdig invitasjonene i løpet av helga da. Bør sende dem ut snart. Og søndag skal vi hjem til mine foreldre i bursdagslag, blir vel en del bryllupsprat der også kan jeg tenke meg.

Ha en fin helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca halvveis utdannet Barne- og Ungdomsarbeider (to års erfaring og teorieksamen, mangler tre års arbeidserfaring omtrent). Og jobben er som vikar på en barneskole/sfo for handicappede. Kjempespennende!

Nå har jeg akkurat sittet og montert ark med invitasjonstekst på inni omslagene, gjort meg skikkelig flid med det, sørget for at ingenting skulle løsne og sånn. Så ringer Pappa og spør om vi har gjort dem ferdig. De hadde snakket om at det kanskje var litt dumt å la folk betale sine egne drinker, så de ville at jeg skulle gjør om teksten og så skulle de ta barregninga. UFF! Han kunne jo ringt en time før! Litt blanda følelser nå, koselig at de snakker om bryllupet og vil bidra, men ikke så hyggelig at de omtaler planene våre som stusselige... :(

Sender over budsjettet vårt til dem nå. Så de ser hva som ligger der av priser og sånn. Vi har jo forholdt oss til det beløpet de sa var greit, og planlagt etter hva vi hadde råd til. Skal jo betale mesteparten selv. Flere andre ting vi heller vil bruke penger på enn gratis bar for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*labbe inn med gjørmete støvler sånn at jeg sikrer at det blir ordentlige spor etter meg* ;)

Koselig med besøk! Og at dere følger med i boka mi. Er innom deres ganske ofte også, men ikke så ofte jeg legger igjen spor. Må bli flinkere til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikkje nokon reagerer om de ikkje har gratis bar til festen. Om det er det de ynskjer, syns eg at de kan gå for det. Dersom pappaen din har lyst til å sponse baren likevel, kan han jo sponse ein del av den, f.eks. halvparten av det drikka kostar, slik at gjestene berre betaler 15,- for ei cider i staden for 30,- liksom...? Så slepp du gjere om invitasjonane også!!!

Håpar de finn ut av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig søndag morgen. Samboeren stod opp før meg, tente opp i ovnen, og ga meg kaffe og avis på senga... mmm. Søt han!

Og nå skal vi snart dra til mine foreldre, skal snakke bryllup og budsjett og sånn, også kommer resten av familien på bursdagskake litt senere. Blir sikkert koselig. Håper vi kan få et endelig tall på hvor mye de ønsker å bidra med av penger. Blir så forvirret av at de oppga en sum som var grei, også kommer de etterpå og sier litt sånn vagt at det sikkert blir mer. Får jo ikke planlagt uten å vite hva rammene er. Ikke det at de skal betale hele kalaset da, mesteparten av regninga går fremdeles til oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er budsjettet reddet! Det kommer inn litt arvepenger :) JUHU!

Og invitasjonene er ferdige, samboeren sitter og slikker konvolutter nå og jeg skal på posten i morra for å sende dem. Samboeren min har også pratet med flere fotografer i dag, siden det vi egentlig hadde tenkt gikk i vasken, tenkte jeg skulle ta meg en tur innom en av dem i morra for å se på bilder de har tatt.

Også må jeg si jeg er glad for at sambo og jeg er så enige om hvordan vi vil ha ting for nå røyner det på med alskens meninger fra familien her. Siste er at min bestefar, bestemor og mora mi hang seg opp i sambos klesvalg og kom med kommentarer av typen "høhø, når ikke engang brudgommen skal ha mørk dress så er det vel like greit at jeg kommer i olabukse, høhø". Sånt er da bare ufint å si. Sambo skal ha lys beige dress med brokadevest, så det er jo rimelig pyntet det også, og han har lyst til å skille seg ut i fra alle de andre mennene på samme måten som jeg vil gjøre i brudekjolen min.

Ja også har sambo hatt en laaaaang samtale med mora si i dag, og prøvd å forklare henne at vi ikke har lyst til å invitere søskenbarn som vi ikke har sett på femten år. Tror ikke hun skjønte at det var helt uaktuellt for oss.

Måtte bare lufte litt gleder og litt frustrasjoner nå...

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så deilig at budsjettet ble redda ;)

Uff.. Hva er det med de som alltid skal blande seg?

At ikke folk forstår det er DERES dag... :klem:

Vi skal heller ikke ha søskenbarn.. Kun nærmeste familie og mange venner.

Håper de slutter å blande seg. ;)

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅåååååh, de er heldige som skal sende ut invitasjonane i morgon altså!!!! :) Det blir nok gøy! Drit i svigers. Uff, slitsomt med denslags altså.. Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til dere veslo og Epica.

Heldigvis jeg både min kjære og jeg veldig enige om at dette er vår dag, det er vi som gifter oss, og det er vi som bestemmer.

Har skjedd litt av hvert i dag:

Fotograf bestillt!

Pass/navnebytte problematikk avklart

Invitasjoner sendt

Bryllupsreise bestillt!! :danse:

2 mai flyr vi til Lisboa for å bo på Hotel Tivoli Lisboa i tre netter. Vi drar hjem igjen 5 mai. Gleder oss vanvittig! Før vi kjøpte hus reiste vi hvertfall to ganger utenlands årlig, men nå er det over halvannet år siden sist.

Også har forloveren min og kjæresten hennes (som er min bror) vært her i kveld og vi har kost oss med vafler og bryllupsmeny-prat. Koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...