Gå til innhold

Lisee gifter seg!


Kvist

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nevèsta

Så fin tekst dere har valgt til invitasjonene. Vi har lurt litt på hvordan vi kan flette inn toastmaster og handling i bar, men nå ble jeg inspirert her :)

Ser ut til at du har alt under kontroll ellers og,stå på!

Dansekurs er kjempegøy, spesielt når man merker at man blir flinkere og at det går bra. Disse mennene blir også flinkere til å slappe av og føre etterhvert, selv om det ser dårlig ut i begynnelsen. Kos dere med kurs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Har du bilde av invitasjonene? ;)

Høres ut som en koooselig helg!

Så var det snart mandag igjen, går altfor fort!

:klem:

Lykke til med all planlegging fremover :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dansekurs er kjempegøy, spesielt når man merker at man blir flinkere og at det går bra. Disse mennene blir også flinkere til å slappe av og føre etterhvert, selv om det ser dårlig ut i begynnelsen. Kos dere med kurs!

Betryggende å høre! Får håpe det gjelder meg og mannen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Fant ikke bilde av invitasjonene. :grine:

Så under Bryllup, Og alle linkene på bildesiden din.. :sjenert:

Har du også grafisk bakgrunn?

Jeg saaavner å bruke kreativiteten, er nok derfor jeg gadd å bruke såpass mye tid på invitasjoner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, litt rart at du ikke finner dem, de ligger nederst på den siden som heter bryllupsbilder. Under kjole og sko og sånt. Vil ikke linke til den siden fra resten av siden min, har ikke lyst til at hele slekta skal se kjolen min før den store dagen, hehe.

Jada, grafisk bakgrunn på meg ja. Men etter å ha vært med på diverse oppkjøp, fusjoner, konkurser og sånt, og så en jobb med elendig arbeidsmiljø fant jeg ut at jeg ville gjøre noe helt annet. Og ved en tilfeldighet ble det barn og ungdom, som jeg trives veldig med.

Leste i lokalavisen i dag at firmaet som drev Balaklava der vi skal ha bryllupet har gått konkurs nå på fredag, men at et annet selskap med samme eier har tatt over og fortsatt driften med en gang. :overrasket: Må ringe dem nå ja! Blir usikker og nervøs av sånt. Tenk om vi må endre på alle planene nå!! Skulle egentlig brukt formiddagen til å montere tekstark inni invitasjonene, men dropper det foreløpig... usj....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg pratet med Balaklava, det var visst ikke så ille som avisen fremstillte det som. Det var et planlagt bytte av driftsselskap i følge han jeg pratet med nå. Og han skulle sende meg menyforslag og sånt, og ringe meg angående det praktiske rundt vielsen og sånne ting. Litt beroliget, men ikke helt... Selv om han sa det ikke var grunn til bekymring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg er blind.. :kissfan:

Fant de nå, kjempesøte invitter! ;)

Godt det var iorden med lokale, forstår du ble nervøs ja.

Ha en fin mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lisee!

Svarer deg her inne jeg... VI FIKK HUSET forresten! :hoppe::hoppe::hoppe: Er kjempehappy, det er noe av det beste som kunne skje nå. :)

Jo, jeg er fra byen egentlig rundtomkring Trosvik området har jeg bodd.Har flyttet endel egentlig, men bodd mest deromkring. Fint at dere trives! ;) Hyggelig å høre at du hadde så positiv erfaring med Bruden i fokus da, godt å høre. ;) Skal ta meg en tur ned så snart som mulig... Må bare få flyttet og ordnet først, tar jo litt tid sånt også.

Jeg har vært så spent på huskjøp at jeg har nesten ikke sovet inatt, tror jeg må ta meg en liten middagslur nå gett... :sove: Det tar virkelig på å være SÅ spent... :ler:

Takk for entusiasmen da Lisee, og ha en fin mandagskveld!

:klem: fra Moi. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart deg i boken din jeg. Men gratulerer en gang til! Og nå fortjener du en lur. Sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi vært på dansekurs!

Utrolig gøy da. Og flinke instruktørdamen tok alt i et sånt tempo at selv vi fikk det med oss. Også fikk vi med oss en lapp med lekse til neste gang på:) Og CD med musikken vi brukte på kurset. Selv samboeren min syns det var veldig moro, og han liker egentlig ikke å danse, men nå følte vi begge to at vi fikk det til på en måte.

Glad for at vi valgte privatundervisning og ikke felleskurs, tror vi får mye mer ut av det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest nevèsta

Så fint at dere hadde det gøy. Å få med cd hørtes genialt ut. Sitter selv med en haug mp3'er og cd'er for å finne fin musikk i riktig takt. Lykke til med leksene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sangene vi fikk med fra kurset:

Jessi

With Pen In Hand

Cavatina

Lady Lay Down

Aner ikke hvem som synger eller spiller. Alle sangene er 29bpm, noe som er helt passe for vår del i alle fall. Skal høre med henne om jeg kan få navnet på flere, for ingen var sånn "Åhh, DEN skal vi ha"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...