Hotellet Skrevet 12. oktober 2017 #181 Del Skrevet 12. oktober 2017 Anders er helt nydelig! Flott personlighet og et vakkert ytre 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frukrines Skrevet 12. oktober 2017 #182 Del Skrevet 12. oktober 2017 Gjett om TV 2 følger med her inne. Heeeeei TV 2 🙋🏼🙋🏼 (Sammenligner paret med Adam og Eva i ny post på TV 2 sumo, regner med at det ikke er tilfeldig) 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 12. oktober 2017 #183 Del Skrevet 12. oktober 2017 (endret) 5 timer siden, Hotellet skrev: Anders er helt nydelig! Flott personlighet og et vakkert ytre Enig. Liker at han er veldig trygg på sin seksualitet. Han virker sympatisk og snill, men hun dytter han jo bare lengere og lengere bort.Jeg hadde alle fall blitt sprø skulle jeg vært i forhold med Anniken. Endret 12. oktober 2017 av smalls 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 12. oktober 2017 #184 Del Skrevet 12. oktober 2017 (endret) Er det bare jeg som synes hun er blitt litt eksentrisk etter at hun ble sammen med Anders? Hun skriver mye om at hun har forandret seg fordi hun nå tør å "være seg selv" og gå uten sminke osv, det er jo isåfall vel og bra det, men jeg kan ikke helt skjønne at noen kan forandre stilen sin så drastisk på kort tid? Er er det bare meg, eller kjører hun en spesifikk stil for å "matche" Anders og leve opp til han på en måte? Bare se tilbake på innlegg fra ett år tilbake. Bilder med mye sminke og "perfekt" utseende. Nå går det i new age og vintage-aktige klær, blant annet... Endret 12. oktober 2017 av BeautyBox 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 12. oktober 2017 #185 Del Skrevet 12. oktober 2017 Jeg liker Anniken jeg. Jeg tror hun muligens er litt kravstor eller needy fordi hun er redd. Hun hadde jo en ganske stor kjærlighetssorg, så ikke rart hun er varsom. Og Anders er jo bare så herlig! Veldig pen gutt Ikke min stil med neglelakken, men han kler det! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 12. oktober 2017 #186 Del Skrevet 12. oktober 2017 På 11.10.2017 den 15.35, maomao skrev: Hvorfor bruker kjæresten neglelakk og i tillegg går til salong for å få det gjort. Det er vel strengt tatt ikke så veldig mandig det heller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glorious Skrevet 12. oktober 2017 #187 Del Skrevet 12. oktober 2017 12 timer siden, Viernes skrev: Digga Eva og Adam og alle problemene deres Ååå Gud nå ble jeg forelska igjen 😭😭😭 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glorious Skrevet 12. oktober 2017 #188 Del Skrevet 12. oktober 2017 17 minutter siden, BeautyBox skrev: Er det bare jeg som synes hun er blitt litt eksentrisk etter at hun ble sammen med Anders? Hun skriver mye om at hun har forandret seg fordi hun nå tør å "være seg selv" og gå uten sminke osv, det er jo isåfall vel og bra det, men jeg kan ikke helt skjønne at noen kan forandre stilen sin så drastisk på kort tid? Er er det bare meg, eller kjører hun en spesifikk stil for å "matche" Anders og leve opp til han på en måte? Bare se tilbake på innlegg fra ett år tilbake. Bilder med mye sminke og "perfekt" utseende. Nå går det i new age og vintage-aktige klær, blant annet... Vet ikke om det er pga han, tenker kanskje det er fordi litt grunge/vintage/New age 90-tallsstil er ganske trendy nå. Er mange motebloggere som prøver å være Kate Moss om dagen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 12. oktober 2017 #189 Del Skrevet 12. oktober 2017 1 minutt siden, Glorious skrev: Vet ikke om det er pga han, tenker kanskje det er fordi litt grunge/vintage/New age 90-tallsstil er ganske trendy nå. Er mange motebloggere som prøver å være Kate Moss om dagen Ja, det ligger kanskje noe i det også... Men synes hun både skriver annerledes og tar helt annerledes bilder nå. Så poetisk liksom, kunstnerisk. I forhold til tidligere da hun var mer "Barbie perfection" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 12. oktober 2017 #190 Del Skrevet 12. oktober 2017 13 minutter siden, BeautyBox skrev: Ja, det ligger kanskje noe i det også... Men synes hun både skriver annerledes og tar helt annerledes bilder nå. Så poetisk liksom, kunstnerisk. I forhold til tidligere da hun var mer "Barbie perfection" Akkurat som f.eks Krisssy... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illnevertell Skrevet 12. oktober 2017 #191 Del Skrevet 12. oktober 2017 Syns Anniken virker herlig jeg. At årene med kjærlighetssorg har satt spor i henne er det jo ikke tvil om. Hun trenger mye bekreftelse - men er jo en grunn til at det er blitt slik. Og at hun har forandret stil osv er jo ikke uvanlig - hun er jo enda veldig ung. Jeg heier virkelig på henne 💪🏼 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 12. oktober 2017 #192 Del Skrevet 12. oktober 2017 Hvorfor ble det slutt? Og hvem droppa hvem? Orker ikke lese hele tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoey Skrevet 12. oktober 2017 #193 Del Skrevet 12. oktober 2017 De få gangene jeg har sett bloggerne så er det Anniken og Marna som har gjort episoden for meg. Hun er kanskje ikke medlem av Mensa, men hun er ikke blåst. Jeg synes hun er sjarmerende og fin. Og jeg liker henne, hun viser skavanker og svakheter, frykt og angst. Med glimt i øyet. Hun er tidvis litt cocky, tidvis litt ydmyk. Hun virker snill. Hun er ung og finner seg selv ennå. Hadde digget å hatt henne som nær venninne når jeg var på samme alder som henne. Er ikke fan av mange bloggere, men denne jenta er en jeg håper det går bra for videre. Og som jeg heier på i det stille. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluevelvet Skrevet 12. oktober 2017 #194 Del Skrevet 12. oktober 2017 Jeg liker Anniken, kjenner meg litt igjen i henne. Tror det er veldig vanlig at man trenger litt tid på å bli sikker på seg selv og andre igjen når man har hatt det vanskelig i lengre perioder. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 13. oktober 2017 #195 Del Skrevet 13. oktober 2017 Kronisk dårlig selvtillit, konstant behov for bekreftelse - det er ingen som orker og være sammen med slike jenter over lengre tid. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 13. oktober 2017 #196 Del Skrevet 13. oktober 2017 Hun snakker om at hun har ventet i årevis på å møte en som Anders, at hun har bodd alene i mange år. Hvor gammel er hun egentlig? Jeg trodde hun var rundt 20 en plass, men hun utrykker seg som at hun er det dobbelte 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. oktober 2017 #197 Del Skrevet 13. oktober 2017 24 minutter siden, VirreVapp skrev: Hun snakker om at hun har ventet i årevis på å møte en som Anders, at hun har bodd alene i mange år. Hvor gammel er hun egentlig? Jeg trodde hun var rundt 20 en plass, men hun utrykker seg som at hun er det dobbelte Hun er 20/21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 13. oktober 2017 #198 Del Skrevet 13. oktober 2017 Hun snakker jo som om hun har levd i 100 år haha. Ikke skjønner jeg hvordan man rekker et såpass seriøst forhold før man er 16 at man har kjærlighetssorg til man er 20 (hun har jo sagt hun hadde det i 4 år) 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 13. oktober 2017 #199 Del Skrevet 13. oktober 2017 Syntes det var veldig trist med gårdsdagens episode hvor Anniken virker såpass negativ til at de skal flytte sammen, og at dette er noe hun håper de "kommer igjennom". Får vondt av Anders som virker bare god. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 13. oktober 2017 #200 Del Skrevet 13. oktober 2017 (endret) Tråden er ryddet for krenkelser og omtale av kropp. Papirfly, mod. Endret 13. oktober 2017 av Papirfly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå