Gå til innhold

Anniken Jørgensen

Aleksandraa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjett om TV 2 følger med her inne. Heeeeei TV 2 🙋🏼🙋🏼

(Sammenligner paret med Adam og Eva i ny post på TV 2 sumo, regner med at det ikke er tilfeldig)

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hotellet skrev:

Anders er helt nydelig! Flott personlighet og et vakkert ytre :hjerte:

Enig. Liker at han er veldig trygg på sin seksualitet. Han virker sympatisk og snill, men hun dytter han jo bare lengere og lengere bort.Jeg hadde alle fall blitt sprø skulle jeg vært i forhold med Anniken. 

Endret av smalls
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes hun er blitt litt eksentrisk etter at hun ble sammen med Anders? Hun skriver mye om at hun har forandret seg fordi hun nå tør å "være seg selv" og gå uten sminke osv, det er jo isåfall vel og bra det, men jeg kan ikke helt skjønne at noen kan forandre stilen sin så drastisk på kort tid? Er er det bare meg, eller kjører hun en spesifikk stil for å "matche" Anders og leve opp til han på en måte?  

Bare se tilbake på innlegg fra ett år tilbake. Bilder med mye sminke og "perfekt" utseende. Nå går det i new age og vintage-aktige klær, blant annet... 

Endret av BeautyBox
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Anniken jeg. Jeg tror hun muligens er litt kravstor eller needy fordi hun er redd. Hun hadde jo en ganske stor kjærlighetssorg, så ikke rart hun er varsom. Og Anders er jo bare så herlig! Veldig pen gutt :rodmer: Ikke min stil med neglelakken, men han kler det! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎11‎.‎10‎.‎2017 den 15.35, maomao skrev:

Hvorfor bruker kjæresten neglelakk og i tillegg går til salong for å få det gjort. 

Det er vel strengt tatt ikke så veldig mandig det heller:P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Viernes skrev:

441.jpg

Digga Eva og Adam og alle problemene deres :fnise:

Ååå Gud nå ble jeg forelska igjen 😭😭😭

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, BeautyBox skrev:

Er det bare jeg som synes hun er blitt litt eksentrisk etter at hun ble sammen med Anders? Hun skriver mye om at hun har forandret seg fordi hun nå tør å "være seg selv" og gå uten sminke osv, det er jo isåfall vel og bra det, men jeg kan ikke helt skjønne at noen kan forandre stilen sin så drastisk på kort tid? Er er det bare meg, eller kjører hun en spesifikk stil for å "matche" Anders og leve opp til han på en måte?  

Bare se tilbake på innlegg fra ett år tilbake. Bilder med mye sminke og "perfekt" utseende. Nå går det i new age og vintage-aktige klær, blant annet... 

Vet ikke om det er pga han, tenker kanskje det er fordi litt grunge/vintage/New age 90-tallsstil er ganske trendy nå. Er mange motebloggere som prøver å være Kate Moss om dagen :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Glorious skrev:

Vet ikke om det er pga han, tenker kanskje det er fordi litt grunge/vintage/New age 90-tallsstil er ganske trendy nå. Er mange motebloggere som prøver å være Kate Moss om dagen :) 

Ja, det ligger kanskje noe i det også... Men synes hun både skriver annerledes og tar helt annerledes bilder nå. Så poetisk liksom, kunstnerisk. I forhold til tidligere da hun var mer "Barbie perfection" :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, BeautyBox skrev:

Ja, det ligger kanskje noe i det også... Men synes hun både skriver annerledes og tar helt annerledes bilder nå. Så poetisk liksom, kunstnerisk. I forhold til tidligere da hun var mer "Barbie perfection" :P 

Akkurat som f.eks Krisssy... :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Anniken virker herlig jeg. At årene med kjærlighetssorg har satt spor i henne er det jo ikke tvil om. Hun trenger mye bekreftelse - men er jo en grunn til at det er blitt slik. Og at hun har forandret stil osv er jo ikke uvanlig - hun er jo enda veldig ung. Jeg heier virkelig på henne 💪🏼

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De få gangene jeg har sett bloggerne så er det Anniken og Marna som har gjort episoden for meg. Hun er kanskje ikke medlem av Mensa, men hun er ikke blåst. Jeg synes hun er sjarmerende og fin. Og jeg liker henne, hun viser skavanker og svakheter, frykt og angst. Med glimt i øyet. 

Hun er tidvis litt cocky, tidvis litt ydmyk. Hun virker snill. Hun er ung og finner seg selv ennå. Hadde digget å hatt henne som nær venninne når jeg var på samme alder som henne. 

Er ikke fan av mange bloggere, men denne jenta er en jeg håper det går bra for videre. Og som jeg heier på i det stille. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Anniken, kjenner meg litt igjen i henne. Tror det er veldig vanlig at man trenger litt tid på å bli sikker på seg selv og andre igjen når man har hatt det vanskelig i lengre perioder. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kronisk dårlig selvtillit, konstant behov for bekreftelse - det er ingen som orker og være sammen med slike jenter over lengre tid. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun snakker om at hun har ventet i årevis på å møte en som Anders, at hun har bodd alene i mange år.  Hvor gammel er hun egentlig? Jeg trodde hun var rundt 20 en plass, men hun utrykker seg som at hun er det dobbelte:P

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
24 minutter siden, VirreVapp skrev:

Hun snakker om at hun har ventet i årevis på å møte en som Anders, at hun har bodd alene i mange år.  Hvor gammel er hun egentlig? Jeg trodde hun var rundt 20 en plass, men hun utrykker seg som at hun er det dobbelte:P

Hun er 20/21

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun snakker jo som om hun har levd i 100 år haha. Ikke skjønner jeg hvordan man rekker et såpass seriøst forhold før man er 16 at man har kjærlighetssorg til man er 20 (hun har jo sagt hun hadde det i 4 år)

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var veldig trist med gårdsdagens episode hvor Anniken virker såpass negativ til at de skal flytte sammen, og at dette er noe hun håper de "kommer igjennom". Får vondt av Anders som virker bare god.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelser og omtale av kropp.

Papirfly, mod.

Endret av Papirfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...