Gå til innhold

Bernt Hulsker


Centimeteren

Anbefalte innlegg

Vetikka skrev (9 minutter siden):

Væremåten vår kan i aller høyeste grad påvirkes både indirekte og direkte av sykdom. Derfor. 

Absolutt, men det er jo ikke noe unnskyldning for en dårlig oppførsel? Det er mange som har hatt tøffere liv enn BH, det er jeg overbevist om, og som aldri har oppført seg på den måten. Man må ta ansvar for egne handlinger uansett. 
Og siden du ikke kjenner til BH; dette er ingenting nytt for de som har fulgt med på fotball og spesielt de lagene han har spilt på. 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest CecilieX
Licorne skrev (54 minutter siden):

Åja, vi er på Cancel Culture igjen. Den er grei. 

Selvfølgelig er vi på Cancel Culture. Det er jo det det er når folk krever at han ikke kan få TV-jobb i fremtiden. 
 

Jeg tror du skrev at du tar avstand fra slikt, så det gjelder ikke deg. Jeg fryktet at den typen kompromissløshet kan knekke folk, godt eksemplifisert ved Michael Andreassen som skrev at det at P4 ikke slo hånden av ham var en stor årsak til at han greide å jobbe seg tilbake fra alvorlig avhengighet. Å ha et liv å komme tilbake til kan være det som gjør at man ikke går under når livet ligget i ruiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (11 minutter siden):

Nå motsier du deg selv…

Rasisme og seksuell trakassering omhandler hvilket menneskesyn og holdninger mennesker har. At du nå skal skylde på sykdom blir en form for ansvarsfraskrivelse. 

Hva med de andre gangene han har «dummet» seg ut??  

Nå bør du vennligst komme deg hjem fra sykkelturen din… 

Jeg gjentar meg til det kjedsommelige: ingen unnskyldning eller ansvarsfraskrivelse, kun en forklaring.

BH har gjort alt han simpelthen kan gjøre i denne situasjonen etter ugjerningen sin = ta ansvar. Han får ikke gjort det ugjort. Hvis han blir bøtelagt eller må i fengsel, så tar han sikkert den straffen også uten blunke. Tiden får vise hva det blir. 

Endret av Vetikka
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (5 minutter siden):

Absolutt, men det er jo ikke noe unnskyldning for en dårlig oppførsel? Det er mange som har hatt tøffere liv enn BH, det er jeg overbevist om, og som aldri har oppført seg på den måten. Man må ta ansvar for egne handlinger uansett. 
Og siden du ikke kjenner til BH; dette er ingenting nytt for de som har fulgt med på fotball og spesielt de lagene han har spilt på. 

Du trenger ikke lese igjennom hele tråden, men vær så snill å ta deg bryet med iallfall de par siste sidene i tråden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Vetikka skrev (1 minutt siden):

Nå bør du vennligst komme deg hjem fra sykkelturen din… 

Jeg gjentar meg til det kjedsommelige: ingen unnskyldning eller ansvarsfraskrivelse, kun en forklaring.

BH har gjort alt han simpelthen kan gjøre i denne situasjonen etter ugjerningen sin = ta ansvar. Han får ikke gjort det ugjort. Hvis han blir bøtelagt eller må i fengsel, så tar han sikkert den straffen også uten blunke. Tiden for vise hva det blir. 

Han har sagt at han har forståelse for om han aldri får en ny sjanse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vetikka skrev (Akkurat nå):

Nå bør du vennligst komme deg hjem fra sykkelturen din… 

Jeg gjentar meg til det kjedsommelige: ingen unnskyldning eller ansvarsfraskrivelse, kun en forklaring.

BH har gjort alt han simpelthen kan gjøre i denne situasjonen etter ugjerningen sin = ta ansvar. Han får ikke gjort det ugjort. Hvis han blir bøtelagt eller må i fengsel, så tar han sikkert den straffen også uten blunke. Tiden for vise hva det blir. 

Da må du selv velge å skrive om noe annet enn sykdom som årsak…

Hva med de andre gangene han har dummet seg ut? Ser at du ikke vil svare meg her.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CecilieX skrev (1 minutt siden):

Han har sagt at han har forståelse for om han aldri får en ny sjanse. 

Det skulle bare mangle egentlig. Men håper for hans del at han får orden på livet sitt og en ny jobb. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vetikka skrev (2 minutter siden):

Du trenger ikke lese igjennom hele tråden, men vær så snill å ta deg bryet med iallfall de par siste sidene i tråden. 

Jeg har fulgt med på tråden hele veien så jeg forstår ikke hva du mener her? Det var du som skrev om sykdom og det var du som skrev at du ikke kjente til BH. 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (6 minutter siden):

Han har sagt at han har forståelse for om han aldri får en ny sjanse. 

Det virker som han virkelig har skjønt det denne gangen og er villig til å gjøre noe med det han sliter med. Håper oppriktig han får det til🙌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (22 minutter siden):

Nå motsier du deg selv…

Rasisme og seksuell trakassering omhandler hvilket menneskesyn og holdninger mennesker har. At du nå skal skylde på sykdom blir en form for ansvarsfraskrivelse. 

Hva med de andre gangene han har «dummet» seg ut??  

Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg motsier meg selv her? Venter i spenning på en oppklaring. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (9 minutter siden):

Jeg har fulgt med på tråden hele veien så jeg forstår ikke hva du mener her? Det var du som skrev om sykdom og det var du som skrev at du ikke kjente til BH. 

Nei, men Bernt Hulsker har selv gått ut og sagt at han er alvorlig syk, derfor er det relevant. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Jobbermedbarn skrev (3 minutter siden):

Jeg har fulgt med på tråden hele veien så jeg forstår ikke hva du mener her? Det var du som skrev om sykdom og det var du som skrev at du ikke kjente til BH. 

Det handler jo om at man har gjentatt at dette ikke handler om å «unnskylde». 
 

Denne saken har en del fellestrekk med andre saker som har vært fremme i media som folk, når de får hele historien, forstår (ikke unnskylder) Idrettsutøver og karriereslutt har jo vært debattert, i forhold til at en del får problemer når de ikke lenger har tilgang til adrenalinrush og heiarop. Da snakket man om de ulike forbundenes ansvar for den enkelte utøver når de avslutter karrieren. Det er mange eksempler på at fotballspillere får problemer. Kunnskapen og perspektivene disse sakene gir bør jo gjøre det mulig å tenke at dette kan være tilfellet her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vetikka skrev (13 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg motsier meg selv her? Venter i spenning på en oppklaring. 

Det er bare til å lese over innleggene dine..

Hva med alle de andre gangene BH har dummet seg ut? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
AnnePåLande skrev (2 minutter siden):

Det er bare til å lese over innleggene dine..

Hva med alle de andre gangene BH har dummet seg ut? 

Når du kommer med påstander om å motsi seg selv må du nesten begrunne eller vise eksempler. Ellers fremstår det som tatt ut av løse luften. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (Akkurat nå):

Når du kommer med påstander om å motsi seg selv må du nesten begrunne eller vise eksempler. Ellers fremstår det som tatt ut av løse luften. 

Det er blitt lagt til lenker i denne tråden.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
AnnePåLande skrev (Akkurat nå):

Det er blitt lagt til lenker i denne tråden.. 

Jeg henviste til det uthevede der du påstod at brukeren motsa seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

CecilieX skrev (3 minutter siden):

Jeg henviste til det uthevede der du påstod at brukeren motsa seg selv. 

Å?

Det er bare til å lese hva som er blitt skrevet angående sykdom…

Hva med alle de andre gangene BH har dummet seg ut? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (1 minutt siden):

Det er bare til å lese over innleggene dine..

Hva med alle de andre gangene BH har dummet seg ut? 

Ja, hva med det? Hva er det du lurer på? Jeg tror han har et vedvarende problem siden da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vetikka skrev (5 minutter siden):

Ja, hva med det? Hva er det du lurer på? Jeg tror han har et vedvarende problem siden da. 

Du drar jo inn sykdom og bortforklarer.. 

Da kan det tenkes at reaksjonene han får har en sammenheng.. Sanksjonene fra samfunnet blir mer alvorlig med tanke på at han har «dummet» seg ut flere ganger.. 

 

Endret av AnnePåLande
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...