Gå til innhold

It's the end of the world as we know it...


Imax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Så spennende Imax, tipper noe skjer veldig snart! :Nikke:

Har du foressten fått deg bleiebøtte? Det tipper jeg du vil trenge noen av de nærmeste dagene. ;)

(Anbefaler fortsatt den største bøtta hos www.olivers.no :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du ligger litt foran meg i løypa med blødninger og greier - det er nok ikke lenge før Jack-Jack kommer nå! Men jeg merker at kynnerne kommer oftere enn før, så jeg kommer etter! Hadde vært gøy om vi endte opp på Ullevål samtidig (hvordan skal jeg kjenne deg igjen :klø: - du får ta med deg hunden :ler: )

Tøffa som har vært på jobbintervju!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner jenter! Ingen ting nytt på denne fronten, fremdeles det samme: Menssmerter og noen tak innimellom.

Hei Peony, har sendt deg en PM, så vet du hvem du skal lete etter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Hei! Jeg har en tendens til å somle meg inn i graviddagbøkene sånn rett før det skjer noe, så -her er jeg- og jeg vil ønske deg så masse lykke til!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner Siam, Peony, Wasabi og Rosin! :kose:

Jeg er her fortsatt. Og har faktisk ikke sovet så lenge Peony, hadde kontroll hos jordmor i dag klokka 9, og så har hele dagen bare forsvunnet! Men jeg er her, og venter fortsatt.

I natt har jeg faktisk sovet hele natten, det var utrolig digg (var så utslitt etter forrige natt, så kanskje ikke så rart?). Hadde ikke mensenvondt i natt og har heller ikke hatt så mye av det i dag (men bittelitt). Hadde slim og blødning igjen i morges, i følge jordmor kunne det godt vært slimproppen som har gått. Jeg har kynnere/rier innimellom, men langt fra så hyppig som i går. Så det ser ikke ut til at det skjer så mye med det første. :sove:

Ellers har Jack-Jack sunket godt ned i bekkenet, så nå føles det nesten som om jeg sitter på ungen når jeg setter meg ned :overrasket: Det gir jo litt bedre rom øverst mot lungene da (det går an å puste), men veldig press nedover og bakover. Så mye har skjedd på en uke, og så håper jeg fødselen setter i gang i løpet av denne uka i hvert fall. Jordmoren jeg går til kontroll hos jobber på Ullevål i helgen, så hun sa hun regnet med å se meg der da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars lille nedklemte Jack-Jack! :ler: Neida, det er jo kjempebra at han har sunket lenger ned!!

Lykke til med foedselen, kan jo hende det skjer veldig snart naa!

Hvis ikke det setter i gang i natt, saa haaper jeg du faar sove godt slik at du blir enda mer uthvilt. Viktig aa samle krefter!

Tusen takk for tips inne i dagboken min, forresten!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Jammen meg er du tøff ja!!! Synes det var skikkelig sporty å stille på intervju dagen du har termin..

Håper baby`n kommer snart og at du slipper å gå så langt over tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miiip
Hei! Jeg har en tendens til å somle meg inn i graviddagbøkene sånn rett før det skjer noe, så -her er jeg- og jeg vil ønske deg så masse lykke til!! :klem:

Jeg også! :sjenert:

Lykke til, Imax!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønskninger jenter, men her skjer det NADA :frustrert: Fordelen er selvfølgelig at jeg har fått sovet godt, og det setter jeg stor pris på. ;)

Nå klokken ett skal jeg i bisettelse til kollegaen min som døde av kreft i forrige uke. Det blir jo trist, men det er hyggelig å kunne delta. Det blir sikkert mange kolleger der, og det er jo hyggelig å kunne delta i minnestunden.

Så får vi håpe på en rolig dag ellers, men snart må denne fødselen begynne. Jeg og Peony har date på Ullevål i helgen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp, det har vi!

Må si jeg er lettet hver gang jeg ser deg her inne, selv om sikkert helst vil være på sykehuset allerede, det blir nok en litt lenger ventetid om man ikke har noen å vente sammen med :sjenert:

Lykke til i bisettelsen i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender over noen ((((((((((fødevibber)))))))))))))))

Lykke til med fødselen :)

Endret av cappocino
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke date'n vår er i dag Peony! Vi får satse på i morgen ;)

Her er det musestille, pittelitt kynnere, men det er så lite at det nærmest ikke kan regnes som noe som helst. Har litt sporblødninger og slim, men utrolig lite, og ingen ting i natt.

Nå begynner alle andre å bli utålmodige også! Mormor ringte i går til og med :overrasket: Mamma sa til meg at jeg fikk være tålmodig, og jeg hadde ikke sagt et pøkk om at jeg var utålmodig. Så det er nok bestemoren som er mer utålmodig enn den vordende moren :ler:

I går var vi hos et vennepar, og hun sa at de dro på ferie på mandag og ikke søndag, for det kunne jo være babyen kommer i helgen. Så interessen er stor (og i følge venninnen min som gikk 13 dager over blir interessen bare større og større for hver dag som går. Får vel nyte oppmerksomheten, det blir nok aldri så mye oppmerksomhet igjen! :sjarmor: )

Bisettelsen i går var selvsagt en trist affære. Massevis av kolleger (antakelig hadde det vært dobbelt så mange hvis det ikke var midt i juli) og en fin avskjed. Jeg satt ved siden av en kollega av meg som sipper like mye som meg, så det var bra, så jeg slapp å sitte der alene med all sippinga. Uff og uff. Det gir perspektiver på livet, her venter jeg på å få en unge, mens andre dør :sjenert: Jeg fikk jo også ganske mange kommentarer på "går du her enda?" (selv om jeg ikke tror de ventet på det opplagte svaret ;) )

I dag er det knallvær, vi skal kanskje en tur til Drøbak og Oscarsborg! Det kan være spennende, har aldri vært der før. Så får vi satse på at ingen ting skjer i løpet av dagen :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...