Gå til innhold

Jullan skal bli mamma!

Jullan

Anbefalte innlegg

Gratulerer!!!!!!

Jammen mange å gratulere rundt på KG nå!!!!!!!!!!!

Takk!!

Ja, det er helt utrolig! Skikkelig baby-boom!!! :ler:

Endret av Jullan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom for å ønske deg og mini-jullan en flott helg! :klem:

Hvordan er formen din forresten? merker du godt på kroppen at du er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei cons!

Takk! Vi skal nok kooose oss! :) Det blir nok en relativt rolig helg. Har bare lyst til å sitte å tenke og fundere og snakke med mannen om baby-ting. :ler: Er jo helt gira!

Foreløpig merker jeg veldig lite til mini-jullan. Er ikke kvalm eller sulten eller ekstremt trøtt,jeg. Har litt "mensmurringer", da,men det er visst fordi at livmoren vokser. Og så er puppene harde og ømme. Og litt større..... :sjarmor: Ingenting som plager meg noe særlig foreløpig i hvertfall. Får håpe at det fortsetter sånn og at jeg slipper kvalmen.

Skal på et utdrikningslag i morgen,da.... Den er litt vrien.... Har vel bestemt meg for at jeg blir med på halve dagen siden jeg har fått "bihulebetennelse og går på antibiotika". Føles ikke så bra å lyve,men det er jo altfor tidlig å fortelle det til noen.

Skal i bryllup også om 2 uker så jeg må snike meg unna all alkohol da også.... Ikke så lett,altså.. :roll:

God helg til deg også!

Håper du kommer inn i nabolaget snart! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dagbok! Det er klart når man har en liten bebis i magen ;) .

Vrient det der med utdrikningslag og drikking. Vet ikke helt om mine venninner hadde kjøpt en unnskyldning om bihulebetennelse.... håper det blir kjekt uansett!

Ha en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett å lure seg unna drikking nei.. Men bihulebetennelse var jo en god ide..Men hva skal du da skylde på om to uker? Du finner nok på noe... ;)

Godt å høre at du er i fin form. Er jo ille hvis graviditeten blir et ork fra første stund.

Så morro at du har bestilt babyteppe! Jeg har ikke kommet så veldig langt på mitt, men har jo gooood tid. Tror faktisk det bare tok et par dager før jeg fikk det i posten, så da er du snart i gang tenker jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker på om mine venninner kjøper løgnen min, jeg heller..... :sjenert: Men er ganske snufsete, da, så det kunne jo ha vært tilfelle....Kan jo uansett ikke drikke.

Har fått bestilt legetime idag og skal dit allerede på tirsdag! Gleder meg og gruer meg litt. Sikkert bra å få tatt alle prøver og sånn. Og greit å høre om alt er i orden så langt. Etter det får vi vel begynne å tenke på når vi skal fortelle familie, venner og de på jobben. ;)

Ha en herlig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff,ja hva skal jeg si om to uker...... Tror at jeg kan snike meg lett unna aperitiffen. Skal danse sammen med noen kollegaer i dèt gjestene ankommer,så den er vel grei.

Under middagen blir det verre.....

Jobber fra 12.00 dagen etter så jeg kan jo bruke det som unnskyldning. Si at jeg kanskje tar en drink senere,men at om jeg begynner å drikke så tidlig så blir jeg sååå dårlig i morgen og det orker jeg ikke.....

Æsj! Kjipt å juge, altså. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff,ja hva skal jeg si om to uker...... Tror at jeg kan snike meg lett unna aperitiffen. Skal danse sammen med noen kollegaer i dèt gjestene ankommer,så den er vel grei.

Under middagen blir det verre.....

Jobber fra 12.00 dagen etter så jeg kan jo bruke det som unnskyldning. Si at jeg kanskje tar en drink senere,men at om jeg begynner å drikke så tidlig så blir jeg sååå dårlig i morgen og det orker jeg ikke.....

Æsj! Kjipt å juge, altså. :(

Du er ikke av den typen som foretrekker brus eller vann til maten altså?

Du kan jo si at du er så tørst etter dansinga at du trenger noe alkoholfritt å helle nedpå først.... :ler: Men ellers er det jo en grei unnskylding at du skal på jobb neste dag..kanskje du må være sjåfør også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg får skylle på at jeg er tørst! :ler:

Kunne vært sjåfør,egentlig, men vi bor ganske nært så det ville vært litt rart å kjøre....

Takk for gode forslag,cons! Det ordner seg sikkert på en eller annen måte. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med graviditeten og med ny dagbok! :)

Får håpe du klarer å holde hemmeligheten skjult en stund til! ;)

Endret av Fru Blå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om to uker går det jo an at du har et glass med rødvin, men ikke drikker av de, bare nipper og skåler... folk legger gjerne ikke merke til det... men ikke så lett! Er det et sted med drinker, går det an å kjøpe alkoholfrie drinker.

Ha en fin lørdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff! Ja,de gjorde vel det,men måtte overbevise dem litt.... Var en annen venninne der også som giftet seg to uker etter meg og hun var også gravid,men lenger på vei enn meg,så hun fortalte det. Artig at vi er to,da.....

Får se om jeg forteller det i bryllupet om to uker. Føler jeg bør det for jeg fikk skikkelig dårlig samvittighet av å lyve.... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Principessa

Syns ikke du skal ha dårlig sammvittighet av å lyve om akkurat dette Jullan. Når du en dag forteller det vil alle forstå hvorfor du sa hva du sa.

Skal du slette den vanlige dagboken din, eller beholder du begge??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Izaria!

Takk for støtte! Trenger sikkert ikke å ha dårlig samvittighet,men det føles så kjipt....

Vet ikke hva jeg gjør med den andre dagboken,men det blir ve til at jeg henger mest her ;)

Koselig at du stikker innom :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Izaria, om akkurat det er det lov å komme med noe hvite løgner! Så fortell det til andre når dere er klare for det! :smilbla:

Så kjekt at du har en venninne som er gravid, blir sikkert kjekt å ha en å dele erfaringer med, og å ha permisjon samtidig!

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg hatt min første legetime! Han var kjempehyggelig så dette lover bra :)

Fikk en del gode råd og tips og tok blodprøver. Alt må jo sjekkes ;)

Ellers så har jeg ikke fått babyteppet enda,men hun har ringt for hun hadde det ikke på lager. Hun trodde det kom om ca 1 uke. Gleder meg til å begynne på det!!!

Veldig artig at venninnen min er gravid også. Jeg har ikke fortalt henne at jeg er det enda,men gjør det nok snart. Moro at vi er 2 ;)

Ha en super dag!

:klem:

Endret av Jullan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra legetimen gikk fint! Syns det her er veldig spennende jeg altså... ;)

Blir fint å få babyteppet i hus tenker jeg ja...jeg har ikke kommet så veldig langt enda, så vi kan jo samarbeide litt! ;)

Ha en flott dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har en lege du liker! :rosasmil: Tenker at det er jo viktig til vanlig, men enda viktigere når man har en liten en i magen!

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...