Gå til innhold

Jullan skal bli mamma!


Jullan

Anbefalte innlegg

Philippa: Er det bursdagen din? I så fall er det ingen dum dato  ;) Herlig tid å få barn på,tror jeg.

Nei jeg hadde bursdag for ikke mange dagene siden, men jeg har en venninne jeg liker veldig godt som har bursdag den dagen. Og jeg er litt opptatt av datoer og syns 2.juli er en fiiin dato. That's all!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Synes 2. juli høres helt ok ut jeg og, tar gjerne den dagen i steden for 8. juli så vi slipper vente så lenge *ler*

Men det viktigste er vel at han/hun får bli der inne så lenge han/hun vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

*børster støv av dagboka*

Hurra for 24 uker!! :hoppe:

Så koselig at dere stikker innom selv om jeg ikke har hatt tid til å være her på en god stund. Det går i ett og når kvelden kommer er jeg helt pumpet for energi.....

Ikke så mye som har skjedd siden jeg var her sist, men alt er bra både med meg og Lille og jeg må si at jeg stortrives som gravid! Det eneste kjipe er at det ikke er gravid-jeans å oppdrive :sur: og nå MÅ jeg ha det snart! Magen er stooor!

Ellers så kjenner jeg Lille bevege seg masse. Sparker og turner og bokser. Utrolig koselig!

Jeg og mannen har også begynt å synge nattasang for Lille hver kveld som vi håper h*n vil kjenne igjen når h*n kommer. Var litt rart å synge til magen i starten, men nå har det blitt en koselig rutine og avslutning på dagen ;)

Vel,vel.... Nå må jeg prøve å oppdatere meg i deres dagbøker før energien dabber av... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jullan, du er ikke den eneste som har måttet børste støv av dagboken... har ikke vært her så mye jeg heller! :sjenert:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å synge til lilleJullan... Så et program på tv om det for litt siden, og mot slutten av svangerskapet var det visst bevist at babyen kunne kjenne igjen sangen. Og senere, da ungen var født, kunne man da se at babyen ble roligere da den hørte sangen. :)

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoselig at dere synger for den lille da! :hjerte:

...og godt å høre at du stortrives som gravid!

Gratulerer med 24 uker!!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...