Gå til innhold

Jullan skal bli mamma!


Jullan

Anbefalte innlegg

Begynner å synes her og ja, jeg ligger jo litt etter deg. Vi skal på UL 1. februar, er fortsatt usikkre på om vi vil vite kjønnet eller ikke. Vil jo gjerne vite, men samtidig er det spennende å vente og lure også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16+6

Jippi! 17 uker i morgen (etter min egen termin,da ;) ) og bare 12 dager til UL. Gleder meg!!! :hoppe:

Ellers så er jeg i strålende form,men har begynt å få litt vondt i halebenet.... :overrasket: Håper ikke det er tegn på bekkenløsning!

Følelsesmessig så virker alt å være forsterket. Jeg blir rørt av nesten ingenting og har latterkick flere ganger om dagen. Heldigvis blir jeg ikke så mye sintere enn jeg ble før,men det virker som om disse hormonene forsterker alle følelser. Er i hverfall veldig fornøyd med at det er latterkick jeg får og ikke raserianfall :ler:

Det er mannen også.... ;)

Endret av Jullan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterkick er bedre enn raserianfall ja! Hehe...

Har ikke vært så mye av noen av de to her, men merker at jeg tar lett til tårene og blir fort såret/lei meg. Prøver å "skjerpe" meg, men det er ikke så lett.. Heldigvis er mannen veldig forståelesfull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker innom og hilser på "termin-venninnen" min!

Vi er begge 17+0 i dag! Hurra!! :hoppe:

Gled deg til UL, det er stooort! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker innom og hilser på "termin-venninnen" min!

Vi er begge 17+0 i dag! Hurra!! :hoppe:

Gled deg til UL, det er stooort! :sjarmor:

17+3

Så koselig at du stikker innom! Artig at vi har termin samme dag :) Foreløpig i hvertfall ;)

Da er det endelig bare 1 uke igjen til UL og vi gleder oss! :hoppe::hoppe::hoppe:

Vil så gjerne se vårt lille vidunder.....

Har forresten 6 mnd bryllupsdag i dag. Det hadde både mannen og jeg glemt.... :roll: Vi "feiret" den hver for oss, mannen med noen kompiser og jeg med et par venninner. Den ene er forøvrig også gravid med termin bare et par uker før meg. Spennende å følge hverandres utvikling! Og selvfølgelig veldig artig med de små struttemagene våre.... ;)

Har bestemt oss for vogn. Det blir en Quinny som vi skal bestille på nettet. Venter til etter UL, men fra da av blir det nok litt baby-shopping.

17 uker

Fra 17 uker og 0 dager til 17 uker og 6 dager av svangerskapet.

Vekt: 180 g

CRL: 12 cm

Full lengde: 17 cm

OM BARNET

Fosteret er i begynnelsen av denne uken 15 uker gammelt. Den utrolige veksten fortsetter samtidig som stadig mer av brusken i skjelettet omdannes til bein. Nyfødte har 300 bein, men noen av dem smelter sammen, slik at vi som voksne har 206.

Resten av innlegget er slettet da det ikke er lov å kopiere materiale med opphavsrett.

monja

-moderator-

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18+5

Vi har vært på UL!!!! DET VAR FANTASTISK!!!! Det var en enorm opplevelse å se vårt lille vidunder. Alt var heldigvis bra og det var godt å få det bekreftet. ;)

Morsfølelsen bare strømmet opp i meg når jeg så det lille nurket ligge der å røre på seg. H*n vinket til og med til oss! :hjerter: Fikk noen ok bilder også, men kunne ha tenkt meg et helt album :ler:

Har de siste dagene også kjent mer og mer liv i magen. Det er kjempemorsomt og utrolig koselig. Små tegn på at alt er akkurat som det skal ;)

Termindatoen ble den samme som jeg har trodd hele tiden; nemlig 2.juli

Endret av Jullan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19+0

Jippi! Snaaart halvveis!

Synes jeg vokser for hver dag som går og må innrømme at jeg lurer på hvor dette skal ende :ler:

Veldig gøy at det synes at jeg skal ha barn. Hadde det ikke bra når jeg bare følte meg feit og oppblåst.......... :roll:

Kjenner mer og mer til Lille også nå og det er herlig. Gleder meg til pappaen kan kjenne det også.

Er litt sliten i dag og har fullt opp hele helgen så i dag skal jeg kun slappe av i sofaen og kose meg med lett tv-underholdning. Og maaat! Jeg er såååå sulten! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 uker

Fra 19 uker og 0 dager til 19 uker og 6 dager av svangerskapet.

Vekt: 250 g

CRL: 15 cm

Full lengde: 21,5 cm (H*n er lang!)

OM BARNET

Fosteret er i begynnelsen av denne uken 17 uker gammelt. Et fettlag begynner så smått å legges under huden. Det vil hjelpe barnet å opprettholde riktig kroppstemperatur etter fødselen. Lanugohårene dekker nesten hele kroppen nå.

Resten av innlegget er slettet da det ikke er lov å kopiere materiale med opphavsrett.

Grooo, moderator

Endret av Grooo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort tiden går!! Snart halvveis alt!

UL høres jo bare fantastisk ut... Kan tenke meg det er spennende nå om dagen!!

Ha en fortsatt fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så koselig med besøk!

Fikk ikke vite kjønnet,men det var fordi vi ikke ville. Synes det er litt artig med overraskelse..... Har egentlig hatt en jente-følelse hele tiden, men etter UL fikk jeg plutselig skikkelig gutte-feeling uten at vi så noe som kunne avsløre noe som helst. Ja,ja.... Vi får jo vite det tidsnok, men innrømmer at jeg er nyskjerrig ;)

Philippa: Er det bursdagen din? I så fall er det ingen dum dato ;) Herlig tid å få barn på,tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at du er nysgjerrig på kjønnet, men jeg hadde nok også ville hatt det som en liten overraskelse! Morro å gå å spekulere litt på hva det blir også, særlig for oss utenforstående.. ;) Jeg tipper jente!! :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

:vinke:

Long time...

Så koselig å lese rapport fra UL, og at du stadig kjenner mer liv. Jeg kan ikke annet enn å signere på at det er en herlig følelse! ;)

Straks halvveis nå!

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lenge siden jeg har vært innom dagboken din nå... :sjenert:

Men kjekt å lese at alt er bra med deg og den lille!

Ha en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!! I dag er jeg halvveis!!! Bare 140 dager igjen!!!

:hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

:hoppe:

Gratulerer med halvveis gjennomført etappe... Nå begynner nedtellingen! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...