Gå til innhold

Kompani Lauritzen 2022 - TV2 - Ingen spoiling

Ctrl

Anbefalte innlegg

Okaki skrev (På 29.10.2022 den 21.13):

Elsker denne sesongen av KL! Endelig et program som tar inn andre ungdommer enn de som er i paradise, ex On the Bach og bloggere. Og så tøffe de er som viser sin sårbarhet så åpent🤩jeg har grått mange tårer med Lian, heier på dem alle👏🏻👏🏻

Ekspander  

Helt enig! Husker da TV 2 også hadde et program som het "Ingen kjære mor". Handlet litt om det samme, men så vidt jeg husker, var det kun unge jenter i slutten av tenårene/starten av tjueårene. Det ble laget to sesonger, hvorav sesong 2 ble tatt av skjermen etter manglende seertall (så vidt jeg kan huske).  Jeg vil heller ha slike programmer, fremfor alt dette hvor kjendisene til stadighet er i fokus... 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper virkelig ikke at dette blir første og siste Kompani Lauritzen med unge vanlige mennesker. Synes det er langt mer spennende å følge enn kjendiser, og dette er første sesong jeg faktisk følger ordentlig med på.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat passe skrev (På 31.10.2022 den 19.49):

Jeg håper virkelig ikke at dette blir første og siste Kompani Lauritzen med unge vanlige mennesker. Synes det er langt mer spennende å følge enn kjendiser, og dette er første sesong jeg faktisk følger ordentlig med på.

Ekspander  

Mener jeg så på Tv2.no at de søkte etter deltakere til "Tropp 2"

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror aldri jeg har heiet så mye som jeg har gjort i dag! Helt fantastisk innsats av alle sammen🤩👏🏻👏🏻👏🏻

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis skjult innhold

Spoiler om hva som skjer i dagens episode 

• Liker 2
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pawa i isbadingen var veldig bra gjort. Enn å gjøre noe sånt, uten å ha ferdigheten i ryggen. Det var tøft gjort. 

Gleder meg til sesong 2. Er enige med alle her, synes det er bedre med ukjente enn kjendiser. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode:

Vis skjult innhold

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (På 3.11.2022 den 19.37):

Dagens episode:

Vis skjult innhold

Ekspander  
  Vis skjult innhold

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, så siste episode i går, torsdag, da var det snakk om at Lian kanskje skulle trekke seg så ser jeg avisene på nett skriver nå at hun har trekkt seg, Hva skjedde med å vente til episoden er vist på tv liksom? Trudde det var vanlig jeg, ser jo når de skriver om andre programmer så skriver de jo i overskriften " Spoiler alert"?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gotthard skrev (På 4.11.2022 den 4.23):

Ok, så siste episode i går, torsdag, da var det snakk om at Lian kanskje skulle trekke seg så ser jeg avisene på nett skriver nå at hun har trekkt seg, Hva skjedde med å vente til episoden er vist på tv liksom? Trudde det var vanlig jeg, ser jo når de skriver om andre programmer så skriver de jo i overskriften " Spoiler alert"?

Ekspander  

Den er vist på TV. Ble vel vist i episoden som begynte 21.40

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (På 4.11.2022 den 4.26):

Den er vist på TV. Ble vel vist i episoden som begynte 21.40

Ekspander  

Så det forklarer endel, var ikke klar over at de skulle vise en da også jeg serru 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  gotthard skrev (På 4.11.2022 den 4.57):

Så det forklarer endel, var ikke klar over at de skulle vise en da også jeg serru 😞

Ekspander  

De sendte nyhetene midt i episoden, så fortsatte det etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (På 4.11.2022 den 4.59):

De sendte nyhetene midt i episoden, så fortsatte det etterpå. 

Ekspander  

Jaja, sånn er det bare, går vel reprise en gang så får se om jeg klarer få med meg den hvertfall da 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (På 27.10.2022 den 21.36):

Jeg kunne ønske jeg kunne ringe Kapteinen for en peptalk når livet butter 😂 Synes han er rååågod til å motivere og sier så mye klokt!

Nydelig program med herlige deltakere, gleder meg til fortsettelsen! ❤️

Ekspander  

Jeg og! Det hadde vært helt fantastisk! :ler:

Okaki skrev (På 29.10.2022 den 21.13):

Elsker denne sesongen av KL! Endelig et program som tar inn andre ungdommer enn de som er i paradise, ex On the Bach og bloggere. Og så tøffe de er som viser sin sårbarhet så åpent🤩jeg har grått mange tårer med Lian, heier på dem alle👏🏻👏🏻

Ekspander  

Veldig enig, skikkelig imponert over de jeg og. 

Noomie skrev (På 3.11.2022 den 18.48):

Pawa i isbadingen var veldig bra gjort. Enn å gjøre noe sånt, uten å ha ferdigheten i ryggen. Det var tøft gjort. 

Gleder meg til sesong 2. Er enige med alle her, synes det er bedre med ukjente enn kjendiser. 

Ekspander  

Helt ufattelig at han klarte det, for en prestasjon! 

Håper de satser på flere sesonger som dette :jepp:

Endret av Rumle
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (På 3.11.2022 den 22.00):
  Vis skjult innhold

Ekspander  

Ja, det var det jeg mente med at jeg synes avgjørelsen om å dra hjem var litt for forhastet, og at hun burde ikke stresset så med å dra hjem. 

Vi snakker om dagen etter tidenes maratonløp når hun var mest på det umotiverte og slitne, og derav på sitt mest sårbare. 

Nå aner vi ikke hva som har skjedd bak kameraene, men jeg synes befalet var dårlig (på tv iallefall) å pushe henne, få henne til å tenke seg om og/eller få henne til å bruke litt tid på avgjørelsen, nettopp fordi avgjørelsen om å dra hjem skjedde på et så dårlig tidspunkt.

Og hadde hun gitt det et par dager til, og da en utfordring til, så kanskje hun hadde havnet i noe som hun virkelig mestret som igjen ga henne ny giv og en skikkelig boost for videre opphold.  

Men hva vet jeg. 

Uansett... hun dro hjem. Og hun var berikende for oss seere å se på, samt at hun fikk god utnytte av oppholdet, så da er alt bra :) 

Endret av Ctrl
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...