Gå til innhold

Kompani Lauritzen 2022 - TV2 - Ingen spoiling


Ctrl

Anbefalte innlegg

Cookiesandcream skrev (1 time siden):

Kjenner til så og si alle, jeg. :) Synes det er noe av sjarmen med KL at de ikke bruker de mest oppbrukte kjendisene, men at man blir kjent med litt nye fjes. :)  Var vel ikke så mange influensene blant disse? 

Samme her, kjenner til omtrent alle. Synes det er deilig at de ikke kun tar de vanlige tv-ansiktene😊

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste jeg tror jeg kommer til å savne når jeg ser casten til årets kjendis-kompani er noen åpenbare slitere ala Green, Rassat og Lian. For meg ser samtlige i årets cast ut til å være middels+ sporty folk med gode forutsetninger for å komme langt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å tenker litt på årets KL er at av de som var inne var det vel bare 3-4 stk som virkelig måtte forandre seg, de som var med de siste 2 episodene var det jo ikke noe spesielt med egentlig, tar du 100 ungdommer i deres alder fra gata vil de ha bedre vaner og være i bedre form enn 60% av de tipper jeg. De hadde ikke noe problem med å tilpasse seg militær livet eller oppgavene de fikk, var jo bare de 3-4 andre som slet med oppgaver og sånnt. Reinertsen var vel den som hadde best utvikling og kom lengs i forhold til hvordan han var som person før det startet. Lian og Green presset seg veldig langt og jeg håper og trur de har vokst mye på dette, Rassat er fremdeles seg selv ser det ut til og det er det ikke noe galt i når du er som han ;.) kanskje fått litt mer orden på noe han og men personligheten er der enda. De andre er for meg egentlig bare statister, mye fine personligheter men programet handlet liksom ikke om de, de var så A4 som det går og bli i forhold til de 4 andrre.  Men det er min mening 🙂

 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint program, men hvis jeg skal klage på noe ville jeg gjerne hatt med flere deltagere som f.eks er utenfor arbeidslivet, bor hjemme hos foreldre, folk som ikke trener osv. osv. Men de tør vel ikke søke. 

Mange av årets deltagere hadde jo gode jobber - helt vanlige mennesker under 30år.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (På 19.11.2022 den 19.06):

Fint program, men hvis jeg skal klage på noe ville jeg gjerne hatt med flere deltagere som f.eks er utenfor arbeidslivet, bor hjemme hos foreldre, folk som ikke trener osv. osv. Men de tør vel ikke søke. 

Mange av årets deltagere hadde jo gode jobber - helt vanlige mennesker under 30år.

Tenkte på det samme! 
Jeg vurderte å melde meg på. Er 26 år, bor hjemme og er uten jobb. Tror det kunne vært et perfekt «spark bak». De vil vel ikke ha med for mange som ikke er trent nok til å klare oppdragene, det ville vært kjedelig TV om over halvparten ikke mestret noe🤭 Kanskje det blir en bedre mix av mennesker neste sesong, men for all del for noen fantastiske folk ❤️ skikkelig inspirerende. 

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humleguri skrev (På 18.11.2022 den 15.48):

Himmel og hav, nå har de gravd langt ned i "kjendis"- skuffen altså. Kjedelig at det er så mange man ikke vet hvem er, eller "influensere" og "shendiser" som kun er kjent for å være med på søplete programmer osv..🙈 Agnete er unntaket på influensere, hun er det skikkelig tak i! Blir gøy å se Didrik også, og Robin. Resten, not so much😊

Kjedelig cast😑 Gleder meg også til Agnete, Robin og Didrik, pluss Vendela. Spent på hvor tøff sistnevnte er, håper hun overrasker.

Elsket Tropp 1, for et program! Frykter at Kjendis-versjonen blir blodfattige greier i forhold.

Holdt på å le meg fillete av Reinertsen på ski i siste episoden - det var gull!😂 Og jeg er så imponert over samtlige! For en tøff gjeng, bare å bøye seg i støvet.

Med unntak av Umaguruparan sin sleipe taktikk med å spille på besvimelsen, og la damene trekke lasset. Den oppførselen er lei å ha på seg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...