Gå til innhold

Kompani Lauritzen 2022 - TV2 - Ingen spoiling


Ctrl

Anbefalte innlegg

Liker det jeg har sett så langt. De er flinke og snille med hverandre! Har vært mye av Lian de første episodene, og jeg håper at det er fordi hun har en fin og inspirerende reise i programmet, og ikke fordi hun trekker seg snart. Det er jo ofte sånn i andre programmer at de som drar hjem først får mest sendetid i starten, sånn at de får vært med i programmet i det heletatt. Men nå sammenligner jeg med konkurransebaserte programmer da, så håper at det ikke er sånn her. Hadde vært så kult å se henne overvinne noe av den tvilen hun sitter med. Synes hun er veldig modig! 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå var jeg en av de som presterte i alt jeg deltok på, så jeg kan ikke relatere, men Lian treffer meg rett i hjerterota og jeg er så "team Lian" i årets sesong av KL at det halve kunne vært nok. 😄 Herregud jeg håper hun lykkes! 

Og for en god stemning i gruppa, og måten de anstrenger seg både for å innfri og å se hverandre. Man skulle tro at de hadde kjent hverandre lenge. 

Var ikke det jeg forventet skulle skje etter 3 episoder. 

Fantastisk at KL sendes hver dag mandag til torsdag. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper så Lian vokser på dette, både hun og nr3, at de vokser og ser at de er så mye mere enn det de har sett av seg selv hitil, får mestringsfølelse så stor at de får et kick av det og bare vil ha det mere og mere, oftere og oftere. Kjenner meg så igjen i beskrivelsen fra Nr3 da jeg har hatt det slik hele livet. Fin gruppe i år, et par som må jekke seg ned litt å slutte tru de er verdensmestere og heller lære seg samarbeid og gruppe følelse og et par som må lære seg og presse grenser men alt i alt trur jeg dette blir en bra sessong, og så utrolig digg å slippe "kjendiser" og spesielt innfluensere 🙂

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gotthard skrev (10 timer siden):

Håper så Lian vokser på dette, både hun og nr3, at de vokser og ser at de er så mye mere enn det de har sett av seg selv hitil, får mestringsfølelse så stor at de får et kick av det og bare vil ha det mere og mere, oftere og oftere. Kjenner meg så igjen i beskrivelsen fra Nr3 da jeg har hatt det slik hele livet. Fin gruppe i år, et par som må jekke seg ned litt å slutte tru de er verdensmestere og heller lære seg samarbeid og gruppe følelse og et par som må lære seg og presse grenser men alt i alt trur jeg dette blir en bra sessong, og så utrolig digg å slippe "kjendiser" og spesielt innfluensere 🙂

Dette! 

Veldig deilig med reality uten kjendiser og uten at noen ryker ut. Virker som en utrolig fin gjeng! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampyrina skrev (1 time siden):

Dette! 

Veldig deilig med reality uten kjendiser og uten at noen ryker ut. Virker som en utrolig fin gjeng! 

Åh hurra🤩 
Har ikke fått med meg at ingen ryker ut, kjempe bra at alle får være med til the end❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (56 minutter siden):

Åh hurra🤩 
Har ikke fått med meg at ingen ryker ut, kjempe bra at alle får være med til the end❤️

Slik jeg forsto det så er alle med til det er noe de ikke fullfører eller var det att de ikke vil prøve.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gotthard skrev (43 minutter siden):

Slik jeg forsto det så er alle med til det er noe de ikke fullfører eller var det att de ikke vil prøve.

Sånn forstod jeg det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så på team Lian. Hadde så lyst å hoppe inn i skjermen  og klemme hu. Og  befalet er bedre enn  psykologen min egentlig.   

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forfriskende å slippe tryne på de samme gamle "kjendisene" som TV2 alltid bruker.

Artig program å følge, så mye fin ungdom, men vondt å se hvor mye enkelte av de sliter. Skulle også gjerne gitt de alle en god klem.

Min favoritt er Julian, ler meg skakk av han. Herlig type. 

Blir spennende å følge utviklingen og se de vokser med oppgavene de får. 🥰

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampyrina skrev (8 timer siden):

Dette! 

Veldig deilig med reality uten kjendiser og uten at noen ryker ut. Virker som en utrolig fin gjeng! 

Ja, helt enig! 

Har aldri sett på dette programmet, liker rett og slett ikke programmer der det er kjendiser med i bildet. Men denne sesongen følger jeg med på, da det er vanlige mennesker. Hittil liker jeg  denne gjengen, ler og griner med dem.

Synes synd på Lian jeg også, synes hun er litt hard med seg selv men jeg forstår henne. Og hun som jeg ikke husker navnet på, hun andre som gråt og sa at hun synes synd på Lian, hun er så utrolig omtenksom og god. Altså, hele gjengen er god og omtenksomme for hverandre. 🥰🥰

Heier på alle sammen jeg ❤️

Endret av Sen ve ben
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppe skrev (2 timer siden):

Så forfriskende å slippe tryne på de samme gamle "kjendisene" som TV2 alltid bruker.

Artig program å følge, så mye fin ungdom, men vondt å se hvor mye enkelte av de sliter. Skulle også gjerne gitt de alle en god klem.

Min favoritt er Julian, ler meg skakk av han. Herlig type. 

Blir spennende å følge utviklingen og se de vokser med oppgavene de får. 🥰

Så enig! Fint, morsomt, spennende og tvers gjennom godt program😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moonflower__ skrev (På 26.10.2022 den 4.14):

Har vært mye av Lian de første episodene, og jeg håper at det er fordi hun har en fin og inspirerende reise i programmet, og ikke fordi hun trekker seg snart.

Det er jo litt bekymringsfullt med ribbeinet hennes. Har bristet ribbein selv og vet hvordan det kjennes ut. Håper hun kan fortsette!

Ellers er jeg enig i at dette lover bra. Herlig med en reality som viser livet og mennesker slik vi er, de fleste av oss snubler litt skakke gjennom tilværelsen og prøver så godt vi kan. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint program! Og de er alle tøffere enn meg. Jeg hadde ikke orket å gjennomføre 3km med brist i ribbeinet 💪

Er liksom ikke helt enig i at det ikke er farlig å ha vondt. Smerte er jo også kroppens måte å si fra på og det er fullt mulig å ødelegge kroppen alvorlig med å pushe den for langt. De er jo unge og har sikkert tatt grundige helseundersøkelser og  har leger som godkjenner alt, men det kunne komme klarere frem. Skjønner at poenget er å takle motstand, men det er ikke sunt å pushe kroppen for langt heller, i hvertfall ikke når man har en skade. Jeg var ganske uforsiktig med kroppen min som yngre og kjenner jo på konsekvenser av det nå som jeg er i 30åra!

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne gjengen imponerer meg. De viser frem sine sårbare sider og tør å utfordre seg selv. Veldig fin dynamikk mellom  deltakerne og de virker å ta vare på hverandre. Skulle vært flere slike programmer. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, synd Lian ikke klarte å hoppe fra tårnet. Tenk den følelsen hun hadde hatt etterpå hvis hun hadde gjort det. 

Men okei, det var en vinst i seg selv at hun sto på platået og kjempet mot seg selv i 40 minutter. Veldig bra at fenrik og kaptein var så tålmodig og mild, og ikke minst ga henne tilbakemeldinger på den vinsten hun hadde hatt bare ved å stå der. For den klarte hun ikke å se selv, og følte kun på nederlaget ved å ikke klare det og da gå ned igjen.

Liker at høstens versjon er tilpasset sårbare unge mennesker på en god måte, og ikke at de kjørte full KL som en konkurranse om å være best mulig slik de pleier. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kunne ønske jeg kunne ringe Kapteinen for en peptalk når livet butter 😂 Synes han er rååågod til å motivere og sier så mye klokt!

Nydelig program med herlige deltakere, gleder meg til fortsettelsen! ❤️

  • Liker 11
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærer mye om mestring og motivasjon av å følge denne sesongen tror jeg! Ikke minst om viktigheten av å faktisk ha arenaer for barn, unge og voksne der de får kjenne på dette både for seg selv men også for sosial mestring og fellesskap! Det Kompani Lauritzen viser oss er at livsviktig kunnskap og gode ting for vår psykiske helse ligger langt utenfor teoretisk kunnskap og lange dager på skolebenken. Ingen er like, men vi kan og bør alle spille på lag til det beste for både oss selv og hverandre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (1 time siden):

Jeg kunne ønske jeg kunne ringe Kapteinen for en peptalk når livet butter 😂 Synes han er rååågod til å motivere og sier så mye klokt!

Nydelig program med herlige deltakere, gleder meg til fortsettelsen! ❤️

Alle skulle hatt både en som Fenriken og Kapteinen i livet sitt!  Utrolig flinke folk! 

  • Liker 7
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker denne sesongen av KL! Endelig et program som tar inn andre ungdommer enn de som er i paradise, ex On the Bach og bloggere. Og så tøffe de er som viser sin sårbarhet så åpent🤩jeg har grått mange tårer med Lian, heier på dem alle👏🏻👏🏻

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...