Gå til innhold

Kompani Lauritzen 2022 - TV2 - Ingen spoiling


Ctrl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tulla25j skrev (1 time siden):

Hvor har du fått dette bekreftet? :)

Gjengen spaserte forbi huset mitt på Åndalsnes 😊 Var ikke alle jeg kjente igjen, men ikke noe rakettforsking å finne ut av når mange nylig har begynt å følge hverandre på Instagram. Flere av dem har også begynt å følge flere i produksjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

odipodis skrev (26 minutter siden):

Gjengen spaserte forbi huset mitt på Åndalsnes 😊 Var ikke alle jeg kjente igjen, men ikke noe rakettforsking å finne ut av når mange nylig har begynt å følge hverandre på Instagram. Flere av dem har også begynt å følge flere i produksjonen.

Men hvis du ikke kjente igjen alle, hvordan klarte du å ramse opp alle?

Eller kanskje det er flere enn de du skrev som er med? Det håper jeg😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (1 minutt siden):

Men hvis du ikke kjente igjen alle, hvordan klarte du å ramse opp alle?

Eller kanskje det er flere enn de du skrev som er med? Det håper jeg😅

Kjente ikke igjen Sval, Christopher Robin og Turab og var usikker på Ingrid, men husket ca hvordan de så ut, så det er min konklusjon etter litt Instagram-stalking 😅 Tror ikke de var flere! Noen uker siden jeg så dem, og tror det var ganske tidlig i produksjonen, men kan hende noen hadde røket ut allerede.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

odipodis skrev (3 timer siden):

Kjente ikke igjen Sval, Christopher Robin og Turab og var usikker på Ingrid, men husket ca hvordan de så ut, så det er min konklusjon etter litt Instagram-stalking 😅 Tror ikke de var flere! Noen uker siden jeg så dem, og tror det var ganske tidlig i produksjonen, men kan hende noen hadde røket ut allerede.

Bra stykke stalking i så fall!😅

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Er spent på den nye sesongen med Tropp 1 som starter nå ganske snart! Er klar som et egg! :) 

Endret av Ctrl
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Entern skrev (På 21.10.2022 den 17.09):

Hvorfor ikke? Ser ut som interessante mennesker, blir artig å se noe annet enn kjendiser og sånn :) 

Eh hva er dette? Går det to program? Skulle det ikke være med kjendiser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (1 time siden):

Eh hva er dette? Går det to program? Skulle det ikke være med kjendiser?

Det skulle gå en sesong uten kjendiser og 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra start! Ser ut som en meget bra gjeng som har funnet hverandre ganske kjapt. Og kanskje kjappere enn jeg trodde med tanke på ulike bakgrunner og livserfaringer. 

Hun med sosial angst, Lian (?), virket som en veldig flott jente. Tøff start for henne, men jeg håper virkelig at hun kommer seg igjennom startfasen og blomstrer iløpet av sesongen. 

Dette blir en bra sesong. Og det går vel mandag - torsdag kl 20 00, så her har vi mye god tv i vente :) 

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (50 minutter siden):

Bra start! Ser ut som en meget bra gjeng som har funnet hverandre ganske kjapt. Og kanskje kjappere enn jeg trodde med tanke på ulike bakgrunner og livserfaringer. 

Hun med sosial angst, Lian (?), virket som en veldig flott jente. Tøff start for henne, men jeg håper virkelig at hun kommer seg igjennom startfasen og blomstrer iløpet av sesongen. 

Dette blir en bra sesong. Og det går vel mandag - torsdag kl 20 00, så her har vi mye god tv i vente :) 

Enig! Likte episoden veldig godt, og det virker som flotte folk som er med.

Gleder meg til resten!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Orly skrev (44 minutter siden):

Likte ikke første episode dessverre.

Hva var det du ikke likte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært stor fan av Kompani Lauritzen fra første program fordi det allerede skiller seg ut fra mengden realitykonsept som allerede finnes, og viser kjente mennesker på sitt mest sårbare på en ekte og ærlig måte. Denne nye sesongen med vanlig ungdom (som ikke er kjendiser) - ELSKET DET! Jeg har lenge savnet underholdningsreality uten konkurranseelementet og uten at det legges opp til drama, intriger og stygg krangling. Tropp 1 handler om å kun konkurrere med seg selv og egne demoner, og eneste veien ut av konkurransen er ved å gi seg. Det handler ikke om å slå hverandre ut, eller surfe på sine egne styrker, eller danne allianser, men heller om å stå i det hva enn det betyr for den enkelte, øve seg på å se hverandre, ta vare på hverandre og bruke hverandre for å sammen bli sterkere. Dette er kvaliteter verden trenger i alle mennesker, men som vi i dagens moderne verden ofte ser ut til å glemme. Gleder meg til å følge med på dette videre!

  • Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått godt inntrykk av de første to episodene. Virker som om alle tar til seg tilbakemeldinger godt og er der for å vokse.

Fikk vondt av hun som hadde sosial angst, da jeg sliter med noe av det samme selv. Tøft gjort og bli med på noe sånt, og gleder meg til å følge henne videre! 
 

Veldig positivt at ingen ryker ut og får være med hele veien (hvis de ikke trekker seg da). Da får de virkelig muligheten til å jobbe med seg selv i flere forskjellige situasjoner! 

Endret av Tulla25j
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ziljemor skrev (10 minutter siden):

Nå har jeg vært stor fan av Kompani Lauritzen fra første program fordi det allerede skiller seg ut fra mengden realitykonsept som allerede finnes, og viser kjente mennesker på sitt mest sårbare på en ekte og ærlig måte. Denne nye sesongen med vanlig ungdom (som ikke er kjendiser) - ELSKET DET! Jeg har lenge savnet underholdningsreality uten konkurranseelementet og uten at det legges opp til drama, intriger og stygg krangling. Tropp 1 handler om å kun konkurrere med seg selv og egne demoner, og eneste veien ut av konkurransen er ved å gi seg. Det handler ikke om å slå hverandre ut, eller surfe på sine egne styrker, eller danne allianser, men heller om å stå i det hva enn det betyr for den enkelte, øve seg på å se hverandre, ta vare på hverandre og bruke hverandre for å sammen bli sterkere. Dette er kvaliteter verden trenger i alle mennesker, men som vi i dagens moderne verden ofte ser ut til å glemme. Gleder meg til å følge med på dette videre!

Så enig med deg! Tror dette blir virkelig flott å følge med på, likte første episode utrolig godt :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...