Gå til innhold

Kompani Lauritzen 2022 - TV2 - Ingen spoiling


Ctrl

Anbefalte innlegg

Ctrl skrev (På 14.2.2022 den 15.14):

Årets deltakere: 

Tone Damli - Idol, artist.

Daniel Franck - snowboard

Jan Tore Kjær -  var det han Vålerenga fyren?

Lydia Gieselmann - har hun vært barne-Tv programleder eller noe sånt? 

Dennis Siva Lie ??

Daniel Kvammen ??

Marius Skjælbek  - tv2 sport?

Rikke Mari Isaken - ex on the Beach?

Emilie Enger Mehl - justisminister

Emilie Nereng - tidligere topoblogger

Mayoo Indiran - kort karriere på paradis hotell for mange år siden, noe mer?

Espen Lervaag - komiker

Ruben Markussen - ??

Emilie Stordalen - vet ikke, men mistenker arving av en annen Stordalen? 

 

Noen som kan hjelpe meg med å fylle ut lista her. Sliter litt med å plassere alle deltagerne. Gjerne suppler om det er noe jeg ikke har med på de jeg har fyllt ut litt på også.

 

(Jaja, er litt flaut at jeg vet om paradis hotell og ex on the Beach, men ikke hvor alle artistene et kjent fra. Dessverre var de to nevnte program min store guilty pleasure før jeg fikk barn). 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marimba skrev (2 minutter siden):

Noen som kan hjelpe meg med å fylle ut lista her.

Årets deltakere: 

Tone Damli - Idol, artist.

Daniel Franck - snowboard

Jan Tore Kjær -  var det han Vålerenga fyren? Ja, en TV-profil gjennom TV2

Lydia Gieselmann - har hun vært barne-Tv programleder eller noe sånt? Ja, samt programleder Newton og Unormal, NRK. Nomiert til Gullruten som beste programleder.

Dennis Siva Lie-  Programleder Newton, NRK

Daniel Kvammen - Låtskriver og artist

Marius Skjælbek  - tv2 sport? Ja, som kommentator, ekspert og programleder

Rikke Mari Isaken - ex on the Beach? Ja

Emilie Enger Mehl - justisminister

Emilie Nereng - tidligere topoblogger

Mayoo Indiran - kort karriere på paradis hotell for mange år siden, noe mer? Ja, er med i Sofa på TV2 også nå. Har sittet i fengsel i 7 uker pga en narkotikasak, men saken ble da henlagt. 

Espen Lervaag - komiker

Ruben Markussen - Låtskriver og artist

Emilie Stordalen - vet ikke, men mistenker arving av en annen Stordalen? Ja, datra til Petter 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 time siden):

Årets deltakere: 

Tone Damli - Idol, artist.

Daniel Franck - snowboard

Jan Tore Kjær -  var det han Vålerenga fyren? Ja, en TV-profil gjennom TV2

Lydia Gieselmann - har hun vært barne-Tv programleder eller noe sånt? Ja, samt programleder Newton og Unormal, NRK. Nomiert til Gullruten som beste programleder.

Dennis Siva Lie-  Programleder Newton, NRK

Daniel Kvammen - Låtskriver og artist

Marius Skjælbek  - tv2 sport? Ja, som kommentator, ekspert og programleder

Rikke Mari Isaken - ex on the Beach? Ja

Emilie Enger Mehl - justisminister

Emilie Nereng - tidligere topoblogger

Mayoo Indiran - kort karriere på paradis hotell for mange år siden, noe mer? Ja, er med i Sofa på TV2 også nå. Har sittet i fengsel i 7 uker pga en narkotikasak, men saken ble da henlagt. 

Espen Lervaag - komiker

Ruben Markussen - Låtskriver og artist

Emilie Stordalen - vet ikke, men mistenker arving av en annen Stordalen? Ja, datra til Petter 

Takk! Har de artistene vært med på noe talentprogram, eller har de slått igjennom av seg selv?

 

Jeg er liksom litt fascinert av konseptet "vær med som deltaker på et realityprogram og gjør deg kvalifisert til å bli med på kjendisutgaven av et annet realityprogram" Sånn som Rikke :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Marimba said:

Takk! Har de artistene vært med på noe talentprogram, eller har de slått igjennom av seg selv?

 

Jeg er liksom litt fascinert av konseptet "vær med som deltaker på et realityprogram og gjør deg kvalifisert til å bli med på kjendisutgaven av et annet realityprogram" Sånn som Rikke :ler:

Både Ruben og Daniel er musikere og låtskrivere som har blitt artister på egen hånd. De har ikke vært med på noe talentprogram så vidt jeg vet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (5 timer siden):

Årets deltakere: 

Tone Damli - Idol, artist.

Daniel Franck - snowboard

Jan Tore Kjær -  var det han Vålerenga fyren? Ja, en TV-profil gjennom TV2

Lydia Gieselmann - har hun vært barne-Tv programleder eller noe sånt? Ja, samt programleder Newton og Unormal, NRK. Nomiert til Gullruten som beste programleder.

Dennis Siva Lie-  Programleder Newton, NRK

Daniel Kvammen - Låtskriver og artist

Marius Skjælbek  - tv2 sport? Ja, som kommentator, ekspert og programleder

Rikke Mari Isaken - ex on the Beach? Ja

Emilie Enger Mehl - justisminister

Emilie Nereng - tidligere topoblogger

Mayoo Indiran - kort karriere på paradis hotell for mange år siden, noe mer? Ja, er med i Sofa på TV2 også nå. Har sittet i fengsel i 7 uker pga en narkotikasak, men saken ble da henlagt. 

Espen Lervaag - komiker

Ruben Markussen - Låtskriver og artist

Emilie Stordalen - vet ikke, men mistenker arving av en annen Stordalen? Ja, datra til Petter 

Emilie Enger Mehl vant også første sesong av «Anno». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fniser når de fniser. Når de ikke har lov, og de vet det. At de ikke sprekker av latter 😅

Ser frem til første sinneutbrudd. Spørst om det ikke blir for mye for Kvammen, selv om han har sagt til seg selv at det ikke skal skje 😊

Enig i at jeg håper at ingen skal ryke. Skulle bare ha vært poengsamling helt frem til slutt, og kåra vinneren ut fra det. Men det går jo ikke, I know. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Daniel Franck når de andre synger "nå er den hellige time".

Det som er gøy med Kompani i år virker som det er mange (unge) idioter med i år

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens program: 

Spoiler

Starten i år har vært delvis strukturløs. Deltakerne skal liksom finne ut av ting på egenhånd uten retningslinjer, selv om retningslinjene kommer tilslutt. Så serien fant seg selv mer på slutten nå. For øvrig interessant at fenriken poengterte at ting handler ikke om militær disiplin, men selvdisiplin. Jeg trodde det var mye av begge deler. Fenriken fascinerer meg hver gang han er på skjermen. 

Kjær har særlig kommet bakpå fra start, og det forbauser meg ikke at han ryker tidlig ut. 

Franck overrasker meg negativt. Han virker ikke helt på "nett" og sliter med å absorbere informasjon, og ser tidvis ut som en useriøs rebell. Trodde han skulle ut å gi jernet fra start, men det har latt vente på seg. 

Mehl tar for seg og sliter med militærregimet. Tror nok hun vil få problemet med "militær orden" med mindre hun snur om. Men artig å se på henne. 

Voe hadde jeg høye tanker om, men hun imponerer meg faktisk. Ligger høyt på scoren, tar ansvar og virker som en voksen blant mange fjasere.

Stordalen imponerer også, og har kommet sterkt ut. Det er virkelig tak i henne. Tror hun kan nå langt. 

Skjælbek er en livlig og vittig fyr som byr mye på seg selv. 

Ser ut som om at tonen er satt i gruppen. Mye good vibes. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem var hun som tok ansvar og laget vaskeliste nå? Jeg begynte å se midt i programmet og har ikke funnet ut hvem som er hvem enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snipa skrev (Akkurat nå):

Hvem var hun som tok ansvar og laget vaskeliste nå? Jeg begynte å se midt i programmet og har ikke funnet ut hvem som er hvem enda. 

Det var Emilie Nereng

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen

Likte 2 episode bedre enn første!

Kan egentlig bare si meg enig i alt@Ctrl skrlver over her. 

Er også spent på Kvammen, han virket litt hissig i første episode men roet seg ned ett hakk nå 😅

Nereng og Stordalen er strukturerte og Franck virker en smule "flyvende". 

Ingen som ha gjort spesielt negativt eller positivt inntrykk enda, men er fortsatt tidlig.

Fenrik er så morsom 😅

Gleder meg til i morgen 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det to dager i uken nå? Trodde det bare var lørdager som før…. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Emma* skrev (3 timer siden):

Går det to dager i uken nå? Trodde det bare var lørdager som før…. 

Det går lørdager og onsdager, tror det er noe nytt i år 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Carsten til sesongen som kommer neste vår (som nettopp ble spilt inn):

Liva Ingebrigtsen, Agnetesh, Carina Dahl, Vendela Kirsebom, Thomas Hayes, Grunde Myhrer, Jon Herman Henriksen, Ingrid Halstensen, Iben Akerlie, Sval, Christopher Robin Omdahl, Turab Awan, Tete Liedbom, Didrik Solli-Tangen

Endret av odipodis
Glemte Didrik
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

odipodis skrev (10 timer siden):

Carsten til sesongen som kommer neste vår (som nettopp ble spilt inn):

Liva Ingebrigtsen, Agnetesh, Carina Dahl, Vendela Kirsebom, Thomas Hayes, Grunde Myhrer, Jon Herman Henriksen, Ingrid Halstensen, Iben Akerlie, Sval, Christopher Robin Omdahl, Turab Awan, Tete Liedbom

Hvor har du fått dette bekreftet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

odipodis skrev (10 timer siden):

Carsten til sesongen som kommer neste vår (som nettopp ble spilt inn):

Liva Ingebrigtsen, Agnetesh, Carina Dahl, Vendela Kirsebom, Thomas Hayes, Grunde Myhrer, Jon Herman Henriksen, Ingrid Halstensen, Iben Akerlie, Sval, Christopher Robin Omdahl, Turab Awan, Tete Liedbom

Da skal jeg for en gangs skyld være den mugne og si at her var det ikke mange jeg gleder meg til å se☹️

Endret av Turkis Sau
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Turkis Sau skrev (18 minutter siden):

Da skal jeg fortelle en gangs skyld være den mugne og si at her var det ikke mange jeg gleder meg til å se☹️

Da er vi to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

odipodis skrev (11 timer siden):

Carsten til sesongen som kommer neste vår (som nettopp ble spilt inn):

Liva Ingebrigtsen, Agnetesh, Carina Dahl, Vendela Kirsebom, Thomas Hayes, Grunde Myhrer, Jon Herman Henriksen, Ingrid Halstensen, Iben Akerlie, Sval, Christopher Robin Omdahl, Turab Awan, Tete Liedbom

Hørtes usannsynlig ut

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...