Gå til innhold

Kompani Lauritzen 2022 - TV2 - Ingen spoiling


Ctrl

Anbefalte innlegg

INGEN SPOILING - TRÅDEN FØLGER SENDINGENE PÅ LINEÆR-TV - KOMMENTARER FØR DEN TID MÅ SKRIVES INNI SPOILERTAG!

 

Endret av Ctrl
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Årets deltakere: 

Tone Damli

Daniel Franck

Jan Tore Kjær

Lydia Gieselmann

Dennis Siva Lie

Daniel Kvammen

Marius Skjælbek

Rikke Mari Isaken

Emilie Enger Mehl

Emilie Nereng

Mayoo Indiran

Espen Lervaag

Ruben Markussen

Emilie Stordalen

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange mindre og noen få store profiler. 

At det ikke er et såkalt "kjendis-show", men preges av C-, D- og E-kjendiser, synes jeg er helt glimrende. 

3 x Emilie byr kanskje på problemer. 

Men fin cast. Gleder meg til å se alle 3 Emiliene, Skjælbek, Lervaag og Franck. Nei vet du, jeg gleder meg egentlig over hele casten. Fritt for inngrodde primadonnanykker og høy-på-seg-selv-kjendiser. Dette må jo bli bra 😄 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er et skikkelig kult konsept, digga de tidligere sesongene og gleder meg veldig til det starter igjen 😊 

Endret av Fatima
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatima skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det er et av skikkelig kult konsept, digga de tidligere sesongene og gleder meg veldig til det starter igjen 😊 

Enig. Noe av det bedre innenfor reality som er. Tror det blir en bra sesong. Ser ut som en bra gjeng. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (15 timer siden):

Mange mindre og noen få store profiler. 

At det ikke er et såkalt "kjendis-show", men preges av C-, D- og E-kjendiser, synes jeg er helt glimrende. 

3 x Emilie byr kanskje på problemer. 

Men fin cast. Gleder meg til å se alle 3 Emiliene, Skjælbek, Lervaag og Franck. Nei vet du, jeg gleder meg egentlig over hele casten. Fritt for inngrodde primadonnanykker og høy-på-seg-selv-kjendiser. Dette må jo bli bra 😄 

Er ikke problem med 3x Emilie vel, alle omtales jo med etternavn! 
 

Gleder meg veldig til denne sesongen! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se Daniel Kvammen i denne settingen. Vært «svak» for han de siste 6-7 årene men mistet litt sansen for han under Norges nye megahit eller hva det nå het, så blir interessant å se om han klarer å rette opp inntrykket! Ellers er det ikke mange andre der jeg har kjennskap til, så det blir spennende!

jeg tror forøvrig jeg hadde likt kompani lauritzen bedre med ukjente mennesker enn med kjente folk.. Gleder meg til programmet starter 🥳

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte det veldig godt jeg. Jøje meg som de får kjørt seg 😅
Bryr meg ikke om de er såkalte kjendiser personlig, nå til dags er det jo så mange plattformer å bli det på. Tv2 når nok en variert målgruppe. Moro uansett.

Endret av Jotun
Skriveleif
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotun skrev (12 timer siden):

Likte det veldig godt jeg. Jøje meg som de får kjørt seg 😅
Bryr meg ikke om de er såkalte kjendiser personlig, nå til dags er det jo så mange plattformer å bli det på. Tv2 når nok en variert målgruppe. Moro uansett.

Enig. Bra sesongpremiere i går. Underholdende program! 

Og svært bra kombinasjon av deltakere. Mange interessante og morsomme personligheter. Tror aldri jeg har sett en så bra cast i et program før. Blir spennende å følge med på dette videre.

Jeg måtte le da Emilie Enger Mehl fikk latterkrampe i trynet på fenriken. :hoho:Hvordan fenriken klarer å holde seg så skarp til enhver tid, på tross av at noen står og ler han i trynet, er bare helt unikt. Særlig når det er fenriken som er vittig. Vittig på en "militær" og autoritær måte. Fantastisk. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Kompani Lauritzen og glad for at det endelig har startet igjen! Synd episodene går så vanvittig fort :P  Men stemmer det at de skal sende både på lørdager og onsdager??  I såfall er jeg veldig happy 😅 Har bare lest det et par steder, men ikke fått det bekreftet enda.

Håper denne tråden kan bli bortimot like aktiv som farmen-trådene bruker å bli! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Janzypants skrev (1 minutt siden):

Elsker Kompani Lauritzen og glad for at det endelig har startet igjen! Synd episodene går så vanvittig fort :P  Men stemmer det at de skal sende både på lørdager og onsdager??  I såfall er jeg veldig happy 😅 Har bare lest det et par steder, men ikke fått det bekreftet enda.

Håper denne tråden kan bli bortimot like aktiv som farmen-trådene bruker å bli! 

Never mind, fant det ut! 😅 Det stemmer, ja! 😄.  Men lurer på om de blir å lage "kaserneliv" på play slik som i fjor. Det var liksom typ det samme som "Dansebobla" i Skal vi danse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (1 minutt siden):

  Men stemmer det at de skal sende både på lørdager og onsdager??  I

Det stemmer,  det er en episode på onsdagen også.  (Fra kl 21.40-22.40, med reprise lørdag ettermiddag, hvis jeg ikke husker helt feil)

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor_Meg skrev (1 minutt siden):

Det stemmer,  det er en episode på onsdagen også.  (Fra kl 21.40-22.40, med reprise lørdag ettermiddag, hvis jeg ikke husker helt feil)

 

Takk, fant det ut 😊

Fant svaret på det jeg lurte på om Kaserneliv også i denne artikkelen :P 
https://www.tv2.no/a/14606785/

Burde googlet før jeg skrev her, menmen! Kaserneliv utgår da de sender to episoder i uka fremfor én😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (5 minutter siden):

Never mind, fant det ut! 😅 Det stemmer, ja! 😄.  Men lurer på om de blir å lage "kaserneliv" på play slik som i fjor. Det var liksom typ det samme som "Dansebobla" i Skal vi danse.

 

Lillemor_Meg skrev (6 minutter siden):

Det stemmer,  det er en episode på onsdagen også.  (Fra kl 21.40-22.40, med reprise lørdag ettermiddag, hvis jeg ikke husker helt feil)

 

Oy kult! Takk for informasjon begge to. Trodde dette kun var et lørdagsprogram. Da ser jeg fram til onsdagen også! 😄 

Dem sa i første episode at i år skulle deltakerne være ekstra lenge, og at det var flere deltakere i år enn normalt. Og at de da sender på onsdager også betyr at TV2 har gjort en "storsatsing" rundt det. Nydelig!

Neste lørdag ryker vel første personen ut av programmet. Kanskje. Føler meg ikke helt klart for det. Casten er så god i år at jeg vil ikke at noen skal ryke ut enda 😄 Sliter også med å finne meg en soleklar favoritt ettersom det er så mange å velge mellom. 

Men. Jeg har et crush på Emilie Voe. Herregud for et gjennomført fantastisk flott og nydelig menneske, både innvendig og utvendig. Så hun må nå langt, ellers kan jeg få et antiklimaks 😜 

Jeg digger selvironien til Espen Lervaag. Herlig humoristisk fyr! Tror han ryker tidlig, men håper han blir værende.

Ellers heier jeg Emilie E. Mehl, Emilie Stordalen og Marius Skjælbek også. 
Og så ser jeg på Lydia Gieselmann som en underdog som jeg håper overrasker alle.

Ja nei, bra, dette blir en bra sesong! Men tipper Franck, Markussen og Kvammen når langt, selv om Kvammen allerede har begynt å utfordre befalet ;) 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...