Gå til innhold

Farmen Kjendis 2023 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Men Ørnulf har jo vært ugrei mot jentene på flere måter enn rent kroppslig. Både Sofie og Marit har bedt om andre oppgaver og bedt om å få være med å bygge. Sist han var storbonde fikk de jo heller ikke snekre. Han utestenges jo og anerkjenner ikke oppgavene de gjør (ref hvordan han snakket om Marit sin sang og dans). 

  • Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 hours ago, skravlus said:

Ja, jeg kan tenke meg reaksjonene hadde vært helt annerledes hvis det var Ørnulf som løp med rumpa bar. «Æææsj!» «Kle på deg, da!» «🤮 Dette orker jeg ikke å se på». Og så videre…

Og hvis det var Christoffer som vasket seg rett utenfor stampen, er det nok ingen som hadde sagt noe. Det ville sikkert bare blitt latter ut av det. 

Jeg husker da Dorthe Skappel var med i Farmen Kjendis.  Da var det reaksjoner på at puppene hennes var litt for godt synlig under singleten. Har ikke sett eller hørt noen har kommentert dette om f.eks. Malin eller Sofie. Det er synd at alt skal anses som mye mer «ekkelt» straks man bikker 50.

Men jeg er helt enig i at Ørnulf (og alle andre) må respektere andres intimgrenser. Det er ikke dét jeg reagerer på - det er dobbeltmoralismen. 

Ja, det er mye dobbeltmoral.

Etter samtalen Ingrid hadde med Ørnulf, så ble det hvisking og tisking med Marit som vanlig. Marit hvisket til slutt "Ja, de e veldig viktig". Morgenen etter står Marit og stryker Ørnulf på skulderen.

Ingrid snakker hele tiden om "vi jentene". Man er da ikke så pur ung når man er 31.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bananasplitt skrev (10 minutter siden):

Men Ørnulf har jo vært ugrei mot jentene på flere måter enn rent kroppslig. Både Sofie og Marit har bedt om andre oppgaver og bedt om å få være med å bygge. Sist han var storbonde fikk de jo heller ikke snekre. Han utestenges jo og anerkjenner ikke oppgavene de gjør (ref hvordan han snakket om Marit sin sang og dans). 

Ja, han er ikke flink nok til å anerkjenne arbeidsoppgaver på gården som ikke er de kroppslig tyngste men likevel helt nødvendige for at de skal komme seg gjennom ukesoppdragene og gårdslivet.  Jeg synes litt synd på Sofie som hadde ystet ost flere ganger på rad og spurte pent om hun kunne få en annen oppgave denne uka.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingrid er jo dronningen av dobbeltmoral. Da de fant de redskapene i bekken, gråt hun og sa hun ble skuffet fordi noen hadde sabotert, men det hun ble mest skuffet over var at noen kunne gjøre noe sånt for å ødelegge stemningen på gården for de skulle jo være venner som ville hverandre vel. Men da Ørnulf ble storbonde, var hun raskt ute med å lufte tanken om sabotasje overfor de andre jentene og virket veldig gira. Snakk om dobbeltmoral!

  • Liker 35
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (9 minutter siden):

Liker ikke Ingrid lenger, håper hun snart går ut.

Samme her! Hun er jo konstant krenka🙄

  • Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Ingrid har noen gode poenger - men hun gjør så jævlig mye ut av det. Vi har skjønt hva du mener om Uggluf nå.

For jeg er helt enig i at Ørnulf sin lederstil er rævva, og at han sier og gjør ting som ikke er greit - men de må jo bli slitne av å bli SÅ krenka for ALT?

Ingrid og Marit snakker om gutteklubb - men herregud da - klart det blir gutteklubb når alle jentene trekker seg vekk og skaper sitt eget lille ekkokammer hvor ALT handler om hvor dårlig de blir behandla av det motsatte kjønn. 

Jeg liker Sofie, og er veldig positivt overraska over henne. Hun sier tydelig fra om hva som er greit og ikke, men hun graver seg ikke fullstendig ned av den grunn. Jeg er helt enig i at det oser litt mannssjåvinisme inne på den gården der, men man trenger ikke lage fullstendig krise ut av det. Det gjør jo bare alt verre.

  • Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (21 minutter siden):

Liker ikke Ingrid lenger, håper hun snart går ut.

Skjønner godt at hun føler et større behov enn normale folk for å drive kvinnekamp, for det går en stund mellom hver gang jeg hører noen snakke kvinnekjønnet så ned som det Ingrid gjør. Hun gjør oss altså så tandre og puslete at det er et ork å høre på. 
 

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chupacabra skrev (21 timer siden):

Ja, det er mye dobbeltmoral.

Etter samtalen Ingrid hadde med Ørnulf, så ble det hvisking og tisking med Marit som vanlig. Marit hvisket til slutt "Ja, de e veldig viktig". Morgenen etter står Marit og stryker Ørnulf på skulderen.

Ingrid snakker hele tiden om "vi jentene". Man er da ikke så pur ung når man er 31.

Hun har klaget på at Ørnulf behandler henne som om hun er et barn, og da påpekte hun at hun tross alt var over tredve. Likevel står hun nå og sier "vi unge jentene"! Er hun ikke voksen nå da, vil hun ikke behandles som voksen lenger? 

Synes det er så barnslig av damene å legge ned arbeidet for at en dame ble valgt til førstekjempe.  Skulle alle mennene lagt ned arbeidet når Ingrid valgte Ørnulf?  Så dobbeltmoralsk!

Håper Ingrid og Marit snart er ute. Heier på alle mennene foran dem. 

Endret av tirben
  • Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av de jentene/damene nå! De blir jo krenka for alt mulig!! 

Heier på Trond, Christoffer og Aleks!

  • Liker 18
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, flaut å kle seg sånn på tv. Han ser jo ut som en lasaron 😳. (Thor Gotaas som «ekspertkommentator» på Farmen 1/2)

3036A603-2349-4310-80B1-72342564589A.jpeg

Endret av Grüner
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De damene der er bare patetiske som tar denne offerrollen, all motstand er pga de er kvinner, det var dette med selvinnsikt da 

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie gnikker det skitne underlivet sitt mot hodet til Christoffer, men Uggluf får ikke komme borti Sofie. Hm...

Vel, det handler vel om frivillighet da og hvilke relasjoner man har til de man er intime med. Rart, ikkesant?

På tide med en samtykkelov, dette beviser hvorfor.

Det sagt, Ingrid er jo helt sinnsyk når det kommer til visse temaer.

La også merke til denne omfavnelsen da posten ankom gården. Ingrid kastet seg i armene til Christoffer og inntok posisjonen som hun selv beskrev som seksuell da hun hang slik på Ørnulf under dansen.

1675286946680337676395330868120.jpg

Endret av Blåttvann
  • Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grüner skrev (5 minutter siden):

Hjelpes, flaut å kle seg sånn på tv. Han ser jo ut som en lasaron 😳

3036A603-2349-4310-80B1-72342564589A.jpeg

Thor Gotaas. Kjendisene på farmen, når han ikke til anklene engang.

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (23 minutter siden):

Hjelpes, flaut å kle seg sånn på tv. Han ser jo ut som en lasaron 😳

3036A603-2349-4310-80B1-72342564589A.jpeg

Du, han her skriver bøker om hoppbakker og einstøinger... 🤣 Sjekk ut Rekommandert, en podcast med Kristoffer Schau. 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes spesielt Ingrid sin reaksjon under førstekjempevalget var skikkelig pinlig. Hun er utrolig dobbeltmoralsk. Hun valgte jo Ørnulf forrige uke. Tenk hvis alle guttene skulle lagt ned arbeidet forrige uke pga det ble guttekamp? Alt er lov når Ingrid gjør det, men gud forby at noen gjør det samme tilbake. 

  • Liker 25
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Krenkefest 🤯🤯 Jeg måtte skrua av lyden da Ingrid skulle snakke med Ørnulf. 
Håper Ingrid blir andrekjempe nå. Begynner å bli lei av dette krenketullet hele tiden. 
 

Hilsen Peggy-Lovise 45 år (eller 77 år og på dødsleiet som Aurora Gude ville sagt)

  • Liker 24
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart når jenter slår seg sammen og stemmer ut alle gutta ref. x antall farmen, robinson etc. så er det girlpower og når gutta gjør det samme så er det «gutteklubben grei» og kvinnehat. Mye dobbeltmoral ute å går i årets farmen kjendis.

  • Liker 24
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Glad jeg har altibox og ikke rikstv, så slipper jeg å se på farmen, siden det enten er det, nrk nyheter eller neste sommer på kanalene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (43 minutter siden):

Thor Gotaas. Kjendisene på farmen, når han ikke til anklene engang.

Thor Gotaas er rå på så mange måter.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...