Gå til innhold

Farmen Kjendis 2023 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Smos1 skrev (34 minutter siden):

Hvorfor sier Tiril konsekvent ASHlak når både han og de andre deltakerne sier ASlak? 

Fordi ingen andre der har samme dialekt som Tiril? Oshlo, Ashlak.

Ikke feil, bare dialekt

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Hva er poenget med å ha mange grener når 99% velger øksekast.  Så kjedelig Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

 

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (8 minutter siden):
  Skjul innhold

Hva er poenget med å ha mange grener når 99% velger øksekast.  Så kjedelig Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

 

Hvem ryker??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spm. Er programlederen gravid? Det så sånn ut i den overdelen hun har på seg nå. Den beige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussi680 skrev (Akkurat nå):

Har et spm. Er programlederen gravid? Det så sånn ut i den overdelen hun har på seg nå. Den beige. 

Ja 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jonette skrev (4 timer siden):

Der er det full gjennomtrekk😄

"Skulle ønske jeg var flinkere til å vite hva farin var". Hun kan ikke snakke normalt en gang. Hun trodde kokken var 70/80 år gammel, og er bitter over at middeladrende menn vet mer enn henne.

Skremmende at sånne mennesker får tv-tid.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fasan for en fråtsing det er på kjendisene på Farmen hvert eneste år. Tror ikke noen går særlig ned i vekt der inne denne gang. Du skal ha meg til å tro at de fikk for mye penger tilbake ved et uhell, ja...

Ørnulf var heldig i øksekastkonkurransen, men han virker seig. Så han når vel sikkert finaleuken, og kanskje så langt som semifinalen eller finalen. Det blir kanskje feil, men jeg er såpass enkel at jeg klarer ikke å unne en mangemillionær å vinne en bil når deltakermassen ellers består av "vanlige" folk. Og ihvertfall ikke en millionær jeg ikke liker.

Synd med Aslak. Hovmod stod for fall, og det skjedde typisk nok. Bra kar som var godt likt over hele linja. Men skal bli godt å få han inn på Torpet, for der inne er det ikke mye å skryte av. Håper Aslak vinner Torpet! 

Nå blir vel Aleks storbonde på nytt. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (1 time siden):

Hva er sekken?

Sekken er det samme som tautrekking, bare at deltakerne trekker en sekk mellom seg istedenfor et tau, og så skal man få disse hesteskoene i hver sin kasse. 

Farmen gikk bort ifra tautrekking fordi det tidvis var en skummel øvelse som potensielt kunne gjøre skade, men jeg kan ikke si at sekken virker å være noe bedre. 

Egentlig en tåpelig konkurransegren som favoriserer de med vekt/fysikk mye, som igjen gjør at "mindre sterke" førstekjemper ikke velger de fysiske som andrekjempe, nettopp for å unngå denne grenen.

Grenen burde vært fjernet i sin helhet.

Endret av Ctrl
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (2 minutter siden):

Reagerte litt  på den lappen Ingrid snek ned i lomma til Aslak. Det er jo juks! 

Hva sto på den? 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (3 minutter siden):

Fy fasan for en fråtsing det er på kjendisene på Farmen hvert eneste år. Tror ikke noen går særlig ned i vekt der inne denne gang. Du skal ha meg til å tro at de fikk for mye penger tilbake ved et uhell, ja...

Ørnulf var heldig i øksekastkonkurransen, men han virker seig. Så han når vel sikkert finaleuken, og kanskje så langt som semifinalen eller finalen. Det blir kanskje feil, men jeg er såpass enkel at jeg klarer ikke å unne en mangemillionær å vinne en bil når deltakermassen ellers består av "vanlige" folk. Og ihvertfall ikke en millionær jeg ikke liker.

Synd med Aslak. Hovmod stod for fall, og det skjedde typisk nok. Bra kar som var godt likt over hele linja. Men skal bli godt å få han inn på Torpet, for der inne er det ikke mye å skryte av. Håper Aslak vinner Torpet! 

Nå blir vel Aleks storbonde på nytt. 

Enig i alt. Ingen fare for at noen går ned i vekt, nei :P og så mye alkohol både der og på Torpet! Hver og en der har drukket mer under oppholdet der enn jeg gjør på et år :hoho: 

Unner ikke Ørnulf seier jeg heller. Jeg likte han helt i starten, men ikke nå lenger. Håper virkelig ikke han vinner. Samtlige der inne fortjener den bilen mye mer enn han!

Ja, lønner seg ikke å være for cocky. Jeg ropte "faaaaen!" da han tapte. Håper han vinner Torpet jeg også. Blir nok Aleks som blir storbonde, ja og da håper jeg Ørnulf Ørn blir 1.kjempe igjen.

Forresten drittlei den spoilinga til tv2! 😡 Spoile Torpet på Farmen og Farmen på Torpet er nesten godt gjort! Og det er jo ikke første gangen heller. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djerven skrev (18 minutter siden):

Hva sto på den? 🙊

Hun avslørte Ørnulfs strategi i det strategispillet som er ett av tvekampalternativene, og det alternativet det var størst sannsynlighet for at Aslak ville velge.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lin skrev (11 minutter siden):

Jeg tror Christoffer blir storbonde jeg😊

Det tror jeg også!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (3 minutter siden):

Det tror jeg også!

Det håper jeg og! Også velger han Ørnis til 1.kjempe og blir knust av Alexander i øksekast. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Ctrl skrev (2 timer siden):

Fy fasan for en fråtsing det er på kjendisene på Farmen hvert eneste år. Tror ikke noen går særlig ned i vekt der inne denne gang. Du skal ha meg til å tro at de fikk for mye penger tilbake ved et uhell, ja...

Ørnulf var heldig i øksekastkonkurransen, men han virker seig. Så han når vel sikkert finaleuken, og kanskje så langt som semifinalen eller finalen. Det blir kanskje feil, men jeg er såpass enkel at jeg klarer ikke å unne en mangemillionær å vinne en bil når deltakermassen ellers består av "vanlige" folk. Og ihvertfall ikke en millionær jeg ikke liker.

Synd med Aslak. Hovmod stod for fall, og det skjedde typisk nok. Bra kar som var godt likt over hele linja. Men skal bli godt å få han inn på Torpet, for der inne er det ikke mye å skryte av. Håper Aslak vinner Torpet! 

Nå blir vel Aleks storbonde på nytt. 

Det var trist at Aslak tapte, men sånn ble det jo. Håper at han trives på Torpet.

Alt det litt spesielle med mat og drikkevarer er vel sikkert fordi de er en gjeng med kjendiser som har stilt visse hemmelige krav for å delta. Kanskje?  Og Ørnulf er vel ikke den eneste rikingen der inne.  Det er alltid forskjell mellom mer vanlige folk i Farmen og berømtheter i kjendisversjonen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...