søndagsengel? Skrevet 27. november 2005 #141 Del Skrevet 27. november 2005 Fortsatt ikke her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. november 2005 Forfatter #142 Del Skrevet 27. november 2005 Slutta her og... Må nok vente litt til.. gleder meg til det blir hvitt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. november 2005 #143 Del Skrevet 27. november 2005 Innom for å ønske deg en super søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. november 2005 #144 Del Skrevet 27. november 2005 Sett noe til mensen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. november 2005 Forfatter #145 Del Skrevet 27. november 2005 Liv: Ingen mens.. Har ikke følelsen for noenting jeg Rosin: Takk!! Det skal jeg ha!! Du og.. Idag har jeg laga gryte med rømme og tomatpure, kjøtt, sopp.. Kjempegodt altså!! Eller har det vært en rolig og avslappende helg, og det tror jeg at jeg trenger.. Merker at jobben tærer på meg, klarer ikke å la være å ta med meg jobben hjem... Kjenner at ting tærer fort på meg, jeg er nok ikke så erfaren enda!! Så noen rolige dager trenger kroppen.. Selv om jeg da får dårlig samvittighet for alt det andre jeg skulle gjort. Noen som kjenner seg igjen ?? Nå koser jeg meg med håndballkamp da.. Og en pitteliten sjokolade. Den nye julesjokoladen med mandler og nøtter. Er kjempegod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 27. november 2005 #146 Del Skrevet 27. november 2005 IMPONERENDE med den kjøttkakemiddagen. Send gjerne noen kokkevibber til meg, her er det dårlig med initiativ på den fronten fra meg. Men mannen lager indrefiletmiddag i dag!!! NAMNAM!!! Bra at du har havna på vikarlista i barnehagen! Jeg har jobba i barnehage bare en dag i mitt liv, og det var under Operasjon Dagsverk på videregående. Har sjelden vært så sliten som etter den dagen!!! Men jeg ser for meg at man ikke "gir alt" helt på samme måte når man gjør det for mer enn en dag. Spennende om mensen kommer i dag!!! Jeg krysser fingrene for at det er noe inni der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. november 2005 Forfatter #147 Del Skrevet 27. november 2005 IMPONERENDE med den kjøttkakemiddagen. Send gjerne noen kokkevibber til meg, her er det dårlig med initiativ på den fronten fra meg. Men mannen lager indrefiletmiddag i dag!!! NAMNAM!!! Bra at du har havna på vikarlista i barnehagen! Jeg har jobba i barnehage bare en dag i mitt liv, og det var under Operasjon Dagsverk på videregående. Har sjelden vært så sliten som etter den dagen!!! Men jeg ser for meg at man ikke "gir alt" helt på samme måte når man gjør det for mer enn en dag. Spennende om mensen kommer i dag!!! Jeg krysser fingrene for at det er noe inni der. ← Ja den middagen var fin den! Jeg er så ustabil sånn sett, for en dag kan jeg lage alt fra bånn, som pasta og kjøttboller.. Men så kommer mange dager uten inspirasjon og grandiosa... Ja jeg håper jeg kan jobbe litt mer.. Enig med det du sier at man gir nok mer for en dag! Blir vel noe av det samme som når man er barnevakt tror jeg. Når jeg er ferdig som barnevakt etter bare en dag, er jeg dødsens sliten og såååå glad når barnet er levert.. Men regner med at det forandrer seg når det er ens eget barn en snakker om.. Ja jeg krysser fingrene jeg og!! Merker som sagt ingenting, men vet jo ikke om jeg har riktig antall dager på syklusen, fordi jeg bare har en registrering... Have a nice night!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. november 2005 Forfatter #148 Del Skrevet 27. november 2005 Nå har jeg funnet en knapp her på kg som gjør livet mitt så myyye lettere!! Synes det var så tungvindt å måtte scrolle nedover siden for å komme til det siste innlegget.. MEN så fant jeg en liten rød firkant inne på mine innlegg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 27. november 2005 #149 Del Skrevet 27. november 2005 Hei, takk for velkomsthilsen i dagboka mi! Kjempekjekt altså! :evil: (prøver å skremme vekk tanta til iss!) Spennende å høre hvordan det går med deg i disse dager, da! Jeg er jo helt hekta på prøvere-innlegg og graviditetsinnlegg Og så må jeg si det er impopnerende med kjøttkakelaginga di! Jeg liker bare å lage mat til festbruk All den andre maten (det vil si det meste!) er det Cymbal (Cymbidium-mannen) som står for. Han er veldig flink til å kokkelere og lage nye spennende ting. Ofte tar han det bare på feelingen også, og så blir det veldig godt. Men jeg rydder litt mer i huset, jeg da. Så er ikke helt ubrukelig! Lykke til videre med prøving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. november 2005 #150 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg jobber hver mandag ja!! og annenhver uke en dag til.. Den dagen får jeg være fleksibel på, og det er deilig. Tirsdag skal jeg starte med å trene!! Men kanskje onsdag?? ← Ja, vi kan jo prøve å få det til på onsdag. For hvis ikke tanta harkommet til deg innen det, så er det vel på tide at du får testene dine Si fra hva som passer, så finner vi ut hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. november 2005 Forfatter #151 Del Skrevet 27. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 27. november 2005 #152 Del Skrevet 27. november 2005 Takk for hilsen i dagboka mi Håper du får en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 28. november 2005 #153 Del Skrevet 28. november 2005 Hei Håper du får en god natt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. november 2005 Forfatter #154 Del Skrevet 28. november 2005 Hei Håper du får en god natt.. ← TAKK!! reddelinnea.. Tja, hvordan skal man tolke dett.. Jeg har enda ikke fått mens Som jeg har sagt tusen ganger før så aner jeg ikke om syklusen er riktig da! Så vet ikke om vi rundt eggeløsning engang :grine2: og ikke når IKM er nøyaktig.. Så da vet dere det.. Jeg sitter nå på jobb og bare MÅTTE ha en kg pause midt i brevskriving.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 28. november 2005 #155 Del Skrevet 28. november 2005 *sender masse babyvibber* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. november 2005 #156 Del Skrevet 28. november 2005 Tja, hvordan skal man tolke dett.. Jeg har enda ikke fått mens ← Dette er spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 28. november 2005 #157 Del Skrevet 28. november 2005 Krysser fingre og tær for at alle babyvibbene som blir sendt virker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 28. november 2005 #158 Del Skrevet 28. november 2005 Får prøve å sende noen fruktbarhets-vibber jeg da:-) Kan sende alt jeg har, for vi vil vente et par år til før vi begynner å prøve. Så jeg deler gladelig!!! Spennende å følge med om det blir blå strek på deg snart - eller hva det nå skal bli Krysser fingrene - ha en fin, fin mandagskveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. november 2005 Forfatter #159 Del Skrevet 28. november 2005 Har plutselig fått litt energi!!! Setter igang å vaske på kjøkkenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. november 2005 Forfatter #160 Del Skrevet 28. november 2005 Krise!! Tufte kræsjer med nye episoder av akutten!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg