Pawn Hearts Skrevet 1. august #10021 Skrevet 1. august Eat siste gresk sprell før vi drar til Kreta i september. Kjøttretten i den grønne bollen er bekri meze. Jeg fulgte oppskriften på bloggen Mitt greske kjøkken, pluss at jeg hadde i en chili (dvs jeg laget halv porsjon og hadde i en halv chili). Super oppskrift, denne smakte like godt som de beste jeg har fått i Hellas (en på Poros og en i Khania). 2 3
elien Skrevet 1. august #10022 Skrevet 1. august Fremdeles enkelt, ferdigstekt biffdeig med tacokrydder fra fryså, og nachos i arfryeren 3 1
elien Skrevet 2. august #10024 Skrevet 2. august Ble plutselig en liten tur til nye SUS, og her serverte de kalkun i skiver, og en fromasj til desert 2 3
Frøkenfryden Skrevet 2. august #10025 Skrevet 2. august Fiskekaker, ovnsstekt potet, søtpotet og gulrot. Og blomkålpure. 2 2
MarianneE Skrevet 2. august #10026 Skrevet 2. august elien skrev (5 timer siden): Ble plutselig en liten tur til nye SUS, og her serverte de kalkun i skiver, og en fromasj til desert God bedring ❤️ 1 2
MarianneE Skrevet 2. august #10027 Skrevet 2. august Røkt sommerkotelett med bbqsaus som marinade, perfekt helstekt poteter og på sida en sammenblanding av små tomater, rødløk, feta og rødvinseddik 3 2 1
elien Skrevet 2. august #10028 Skrevet 2. august MarianneE skrev (8 minutter siden): God bedring ❤️ Tusen takk for det ♥️ 1
elien Skrevet 3. august #10029 Skrevet 3. august Sikkert ikke verdens beste fiskekaker, men det smakte utmerket etter lang fasting 🤩 3 2
MarianneE Skrevet 3. august #10030 Skrevet 3. august Pasta og kjøttsaus basert på "hva har vi i skapet, tror?" 2 1
Frøkenfryden Skrevet 3. august #10031 Skrevet 3. august Cottage cheese-pizza med creme fraiche-saus og hvitløkskjøttboller. Alltid tenkt tomatsaus er best med kjøttboller men dette var topp! 2 1
elien Skrevet 4. august #10033 Skrevet 4. august Hjemme 😍 Enkel mat, patent smørbrød, med hjemmelaget karbonader og stekt løk fra fryså, spialloff, stekt egg og litt stasj 1 5
Frøkenfryden Skrevet 4. august #10034 Skrevet 4. august Panert torsk med mos av ca 50-50 potet og søtpotet. 2 1
elien Skrevet 5. august #10035 Skrevet 5. august eliens stekt ris, litt ris, og mye "fyll", gulrot, ny rødløk, strimlet spisskål, søt paprika, erter, løk, skinke, kyllingkjøttdeig, masse egg og ris 6 1
Frøkenfryden Skrevet 5. august #10036 Skrevet 5. august Samboer har laget hyse i panne med risoni og paprika og blomkålkraft. Stekt hjertesalat til. 3 3
elien Skrevet 6. august #10038 Skrevet 6. august Hjemme mekket "kina" mat, mørbrad (fra datodisken) veveletert an, med hvitløk, løk, rødløk og gulrot, laget sausen fra bunn, toppet med vårløk og srsamfrø. Veldig godt! 4 2
Frøkenfryden Skrevet 6. august #10039 Skrevet 6. august Bratwurst, gulrot og rester av potet-og søtpotetmosen. 2 1
elien Skrevet 7. august #10040 Skrevet 7. august Ferdig pizza, CasadeMama sin Trio de Carne, hadde på litt ekstra ost 🍕 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå