elien Skrevet 4. september #10121 Skrevet 4. september Vi har flottet oss med å bestille pizza fra lokal resturant levert på døren 🍕 4 2
MarianneE Skrevet 4. september #10122 Skrevet 4. september Mannen er på lønningspils så datter og jeg koser oss hjemme med sushi og Forræder 4
Frøkenfryden Skrevet 4. september #10123 Skrevet 4. september Tallerken med diverse fikk duge. 😌Lomper, salat, agurk, egg, røsti, hambugerrygg og spekeskinke. Røstiene er ferske fra Grønne Folk. Gode! 6 2
elien Skrevet 5. september #10124 Skrevet 5. september Nydelig bollefrikase (med ferdig bollefarse fra Skretting på datosalg, fra fryså) og masse nye/ferske norske grønnsaker, gulrot, kålrot, purre og blomkål 4 4
Pawn Hearts Skrevet 5. september #10125 Skrevet 5. september Jeg valgte en litt annen smaksprofil enn vanlig da jeg laget bolognese i dag. Jeg tonet ned de tørkede urtene (oregano, basilikum og timian) og hadde i litt ekstra allehånde, stjerneanis og laurbærblader. Neppe noe du ville fått i Bologna, men hva gjør det så lenge det smaker godt? Vi hadde tagliatelle til, samt Grana Padano og frisk basilikum. 6 4
Frøkenfryden Skrevet 5. september #10126 Skrevet 5. september Brosme og risoni med stekt blomkål. Toppet med ferske reker. Kokt kraft på rekeskalla og kokt risonien i den☺️Samboers verk, ikke meg. 6 3
MarianneE Skrevet 6. september #10127 Skrevet 6. september Spaghetti med rester av hvitløkssmør, spekeskinke, en fløterest og parmesan 6 3
Pawn Hearts Skrevet 6. september #10128 Skrevet 6. september Vi hadde igjen en klype safran jeg gjerne ville bruke før vi drar til Hellas (vi kjøper mer der), pluss at vi hadde noen fine seifileter i fryseren, så i dag ble det seigryte med safran. 7 4
elien Skrevet 6. september #10129 Skrevet 6. september Vårruller, i dag glutenfrie for hen eldste kan ikke ha noe med gluten i, veldig godt fyll! masse nye norske grønnsaker og kyllingkjøttdeig, men litt uvandt med glutenfritt rundt 4 2
elien Skrevet 7. september #10130 Skrevet 7. september God gammeldags blomkålsuppe med smørstekte blomkålbiter som grarnityr, og nystekt bagett til. Fantastik med billige norske blomkål i sesong nå! 4 1 1
Stacy__ Skrevet 7. september #10131 Skrevet 7. september (endret) Raskt og enkel middag på jobb i dag. Dette er kjøttboller i fløtesaus med potetmos fra Fjordland, ikke hjemmelaget 😅 Endret 7. september av Stacy__ 3 2
elien Skrevet 8. september #10133 Skrevet 8. september Fått litt dillå på BurntEnds fra Coop sin grill perfekt serie, bare bruker min egen bbq-saus, med mini røsti poteter, brokkoli og en liten rest strimlet kål stek i panne. Så ble det også baking i dag, vaniljesaus kake med nye norske epler, som var veldig friske (les sure), så det ble desert i dag 4 3
MarianneE Skrevet 9. september #10134 Skrevet 9. september Prøvesmak av suppe. Fant oppskrift på en reelsvideo på Facebook og bestemte meg for å prøve. Gulrøtter, poteter, løk, hvitløk og kraft. Kun det. Veldig god! 4 1
NurseRatched Skrevet 9. september #10135 Skrevet 9. september I dag ble en improvisert middag med det vi hadde i kjøleskapet. Pasta med en saus av fløte, grønnsaksbuljong og parmesan, løk, cherrytomater, soltørkede tomater, spinat og litt bacon 😊 1 3 1
elien Skrevet 9. september #10136 Skrevet 9. september En brunsaus rest fra fryå, litt kjøttrester og frå fryså, og grønnsaker ble til en litt blaut "slapskaus" i dag, helt ok 3 1
Frøkenfryden Skrevet 9. september #10137 Skrevet 9. september Kremet tomatsuppe med poteter og matfløte i. Med kokt egg og stekt kyllinggrillpølse. 2 1
elien Skrevet 10. september #10138 Skrevet 10. september (endret) I dag har hen yngste og meg vært på Madugå i Sandnes og delt 3 retter. Den første mini Trippel cheese smashburger fra Monkeytown, den jeg syntes var best! Så noe taco fra CantinaMexicana, helt ok. Til slutt, burger fra Hekkan, den var litt i det sterke sjikte for meg i dag (noen dager tåler jeg sterkere mat enn andre dager) Endret 10. september av elien 2 2
Frøkenfryden Skrevet 10. september #10139 Skrevet 10. september Samboer laget kyllingbryst med stekt hjertesalat og erter i asiatisk saus. Brun ris under der☺️ 2 1
NurseRatched Skrevet 10. september #10140 Skrevet 10. september Hjemmelaget gulrotsuppe med hvitløksbaguetter til 😊 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå