elien Skrevet fredag kl. 16:21 #10121 Skrevet fredag kl. 16:21 Vi har flottet oss med å bestille pizza fra lokal resturant levert på døren 🍕 3 2
MarianneE Skrevet fredag kl. 17:05 #10122 Skrevet fredag kl. 17:05 Mannen er på lønningspils så datter og jeg koser oss hjemme med sushi og Forræder 4
Frøkenfryden Skrevet fredag kl. 18:10 #10123 Skrevet fredag kl. 18:10 Tallerken med diverse fikk duge. 😌Lomper, salat, agurk, egg, røsti, hambugerrygg og spekeskinke. Røstiene er ferske fra Grønne Folk. Gode! 5 2
elien Skrevet lørdag kl. 13:28 #10124 Skrevet lørdag kl. 13:28 Nydelig bollefrikase (med ferdig bollefarse fra Skretting på datosalg, fra fryså) og masse nye/ferske norske grønnsaker, gulrot, kålrot, purre og blomkål 4 3
Pawn Hearts Skrevet lørdag kl. 16:06 #10125 Skrevet lørdag kl. 16:06 Jeg valgte en litt annen smaksprofil enn vanlig da jeg laget bolognese i dag. Jeg tonet ned de tørkede urtene (oregano, basilikum og timian) og hadde i litt ekstra allehånde, stjerneanis og laurbærblader. Neppe noe du ville fått i Bologna, men hva gjør det så lenge det smaker godt? Vi hadde tagliatelle til, samt Grana Padano og frisk basilikum. 5 4
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl. 18:12 #10126 Skrevet lørdag kl. 18:12 Brosme og risoni med stekt blomkål. Toppet med ferske reker. Kokt kraft på rekeskalla og kokt risonien i den☺️Samboers verk, ikke meg. 5 3
MarianneE Skrevet søndag kl. 13:03 #10127 Skrevet søndag kl. 13:03 Spaghetti med rester av hvitløkssmør, spekeskinke, en fløterest og parmesan 5 3
Pawn Hearts Skrevet søndag kl. 14:42 #10128 Skrevet søndag kl. 14:42 Vi hadde igjen en klype safran jeg gjerne ville bruke før vi drar til Hellas (vi kjøper mer der), pluss at vi hadde noen fine seifileter i fryseren, så i dag ble det seigryte med safran. 5 4
elien Skrevet søndag kl. 16:32 #10129 Skrevet søndag kl. 16:32 Vårruller, i dag glutenfrie for hen eldste kan ikke ha noe med gluten i, veldig godt fyll! masse nye norske grønnsaker og kyllingkjøttdeig, men litt uvandt med glutenfritt rundt 3 2
elien Skrevet mandag kl. 15:53 #10130 Skrevet mandag kl. 15:53 God gammeldags blomkålsuppe med smørstekte blomkålbiter som grarnityr, og nystekt bagett til. Fantastik med billige norske blomkål i sesong nå! 3 1 1
Stacy__ Skrevet mandag kl. 17:52 #10131 Skrevet mandag kl. 17:52 (endret) Raskt og enkel middag på jobb i dag. Dette er kjøttboller i fløtesaus med potetmos fra Fjordland, ikke hjemmelaget 😅 Endret mandag kl. 18:12 av Stacy__ 2 2
elien Skrevet i går, 15:11 #10133 Skrevet i går, 15:11 Fått litt dillå på BurntEnds fra Coop sin grill perfekt serie, bare bruker min egen bbq-saus, med mini røsti poteter, brokkoli og en liten rest strimlet kål stek i panne. Så ble det også baking i dag, vaniljesaus kake med nye norske epler, som var veldig friske (les sure), så det ble desert i dag 4 2
MarianneE Skrevet 8 timer siden #10134 Skrevet 8 timer siden Prøvesmak av suppe. Fant oppskrift på en reelsvideo på Facebook og bestemte meg for å prøve. Gulrøtter, poteter, løk, hvitløk og kraft. Kun det. Veldig god! 1 1
NurseRatched Skrevet 8 timer siden #10135 Skrevet 8 timer siden I dag ble en improvisert middag med det vi hadde i kjøleskapet. Pasta med en saus av fløte, grønnsaksbuljong og parmesan, løk, cherrytomater, soltørkede tomater, spinat og litt bacon 😊 2
elien Skrevet 6 timer siden #10136 Skrevet 6 timer siden En brunsaus rest fra fryå, litt kjøttrester og frå fryså, og grønnsaker ble til en litt blaut "slapskaus" i dag, helt ok 1 1
Frøkenfryden Skrevet 4 timer siden #10137 Skrevet 4 timer siden Kremet tomatsuppe med poteter og matfløte i. Med kokt egg og stekt kyllinggrillpølse. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå