Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

@MarianneE Jeg sier fremdeles Madla Handelslag. :hjerte: 

Anonymkode: f2f3a...a82

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

@MarianneE Jeg sier fremdeles Madla Handelslag. :hjerte: 

Anonymkode: f2f3a...a82

Han jeg nå er gift med bodde i nærheten av Handelslaget på midten av 90-tallet da vi ble kjærester (vi er begge fra en annen del av landet) så den butikken minner meg om da jeg gikk på vgs, skulket skolen og heller tok en 6 timers togtur til Stavanger istedenfor. Da hendte det vi handlet på Handelslaget.

Beklager avsporing..  

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
elien skrev (18 timer siden):

Så kjedlig at det ikke ble noe fangst, men det varier nok ifra Mega butikker hva de har inne og. Men vet og av erfraring at på lørdags ettermiddag, så er nok ikke det prioritet i fiskedisken i delikatessen. Men håper du finner noe etterhvert :tommelopp2:

Kom på at Megaen på Madla, den er den beste vi har vært på, vi må også kjøre litt for å komme til den, men avogtil, så er den vært turen! Og de har veldig stort utvalg i glutenfrie varer, hen eldste tåler ikke gluten.

Det var den jeg gikk på 😁

• Liker 1
Skrevet

Biff fra fryså (som er kjøpt på datosalg), med asbargesbønner, stekt søt paprika og rødløk, småpoteter først lettkokt så i airfryeren, nydeligt

18sep26.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke så pen mat, men gud å digg! Bakt potet med kryddersmør, skinke, ost og mais20260918_194635.thumb.jpg.78912d6ae1a6af50c6745eaf73cdd489.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Nå når det er flott "billig" kål i sesong, og jeg ikke kan ha fårikål lenger, så måtte jeg teste ut noe nytt med kål i dag. Og det ble brunkål, en dansk ting. Og hadde noe passende til, kamsteg, med potet, gulrot og goe saus til 

19sep26.jpg

• Hjerte 6
Skrevet

Kjøttrakettene ligger og trekker i kjelen, snart skal jeg og katten min kose oss med mat!! :gape:

IMG_0542.jpeg

Anonymkode: a989b...278

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Dette ble vist helt uplanlagt en slags dansk mathelg, hen eldste kom på middag i dag, og hadde lyst på boller i karri, og siden jeg hadde ferdige boller i fryså, (og prøver bruk mest mulig ting frå fryså for tiden), med brokkoli til, ble også spontanlaget porsjons eplesmuldrepai med pecannøtter (men hadde kjøpt feil havregryn, så hen eldste kunne ikke ha det) 

20sep126.jpg

20sep226.jpg

• Hjerte 5
Skrevet

Etter helgens mat blir det nå 2 dagers restefest, i dag kamsteg fra lørdag, den er skjært opp i biter, og varmet opp i sausen sammen med poteter og gulrot, hadde surkål og tyttebær til i dag!

21sep26.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

I dag rester fra søndag, bolle i karri, bare blandet med risen under oppvarming, med asbergesbønner til

22sep26.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Rester etter søndagens middag 

20260922_191014.thumb.jpg.b41cb83a09848e8938908dd583d1e281.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet
elien skrev (På 20.9.2026 den 17.23):

Dette ble vist helt uplanlagt en slags dansk mathelg, hen eldste kom på middag i dag, og hadde lyst på boller i karri, og siden jeg hadde ferdige boller i fryså, (og prøver bruk mest mulig ting frå fryså for tiden), med brokkoli til, ble også spontanlaget porsjons eplesmuldrepai med pecannøtter (men hadde kjøpt feil havregryn, så hen eldste kunne ikke ha det) 

20sep126.jpg

20sep226.jpg

En liten avsporing, hvor i landet sier dere fryså? 

• Liker 1
Skrevet
Thildamor skrev (3 minutter siden):

En liten avsporing, hvor i landet sier dere fryså? 

Rogaland, men ble usikker på om det er bare noe jeg sier, så jeg måtte høre med hen yngste, og hen sier og det sånn! 

• Liker 1
Skrevet
elien skrev (1 time siden):

Rogaland, men ble usikker på om det er bare noe jeg sier, så jeg måtte høre med hen yngste, og hen sier og det sånn! 

Takker! 

• Liker 1
Skrevet
elien skrev (1 time siden):

Neida, dåkk seie fryså adle mann 😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Kyllinggryte med poteter, løk, vårløk og paprika. Og litt crème fraîche på toppen. IMG_3595.thumb.jpeg.ea60599dd1229f42c4c19910ee81f904.jpeg

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Har vært på "langtur" i dag, og då var vi innom mcD, jeg hadde en McCrispy HotHoney meny, vet ikke om likte den, men selve burgeren, var 10 av 10 (men nå liker jeg bedre kyllingburger, enn beefburger)

23sep26.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Fikk frisk mynte av naboen så da måtte jeg teste erte-og myntesuppe. Cottage cheese-«bagels» til. 

IMG_2026.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
elien skrev (På 22.9.2026 den 19.52):

Hmm, interessant. Hele svigerfamilien min er fra Rogaland (Stavanger) og ingen av dem sier fryså. 

Anonymkode: cf082...f1b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hmm, interessant. Hele svigerfamilien min er fra Rogaland (Stavanger) og ingen av dem sier fryså. 

Anonymkode: cf082...f1b

Vet at det er områder i Stavanger at folk snakker penere, mulig de er derfra :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...