AnonymBruker Skrevet 17. september #10161 Skrevet 17. september @MarianneE Jeg sier fremdeles Madla Handelslag. Anonymkode: f2f3a...a82 1
MarianneE Skrevet 17. september #10162 Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): @MarianneE Jeg sier fremdeles Madla Handelslag. Anonymkode: f2f3a...a82 Han jeg nå er gift med bodde i nærheten av Handelslaget på midten av 90-tallet da vi ble kjærester (vi er begge fra en annen del av landet) så den butikken minner meg om da jeg gikk på vgs, skulket skolen og heller tok en 6 timers togtur til Stavanger istedenfor. Da hendte det vi handlet på Handelslaget. Beklager avsporing.. 1 1
Sneips Skrevet 18. september #10163 Skrevet 18. september elien skrev (18 timer siden): Så kjedlig at det ikke ble noe fangst, men det varier nok ifra Mega butikker hva de har inne og. Men vet og av erfraring at på lørdags ettermiddag, så er nok ikke det prioritet i fiskedisken i delikatessen. Men håper du finner noe etterhvert Kom på at Megaen på Madla, den er den beste vi har vært på, vi må også kjøre litt for å komme til den, men avogtil, så er den vært turen! Og de har veldig stort utvalg i glutenfrie varer, hen eldste tåler ikke gluten. Det var den jeg gikk på 😁 1
elien Skrevet 18. september #10164 Skrevet 18. september Biff fra fryså (som er kjøpt på datosalg), med asbargesbønner, stekt søt paprika og rødløk, småpoteter først lettkokt så i airfryeren, nydeligt 3 1 1
MarianneE Skrevet 18. september #10165 Skrevet 18. september Ikke så pen mat, men gud å digg! Bakt potet med kryddersmør, skinke, ost og mais 3 2
elien Skrevet lørdag kl. 16:21 #10166 Skrevet lørdag kl. 16:21 Nå når det er flott "billig" kål i sesong, og jeg ikke kan ha fårikål lenger, så måtte jeg teste ut noe nytt med kål i dag. Og det ble brunkål, en dansk ting. Og hadde noe passende til, kamsteg, med potet, gulrot og goe saus til 6
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:25 #10167 Skrevet søndag kl. 05:25 Kjøttrakettene ligger og trekker i kjelen, snart skal jeg og katten min kose oss med mat!! Anonymkode: a989b...278 1 3
elien Skrevet søndag kl. 15:23 #10168 Skrevet søndag kl. 15:23 Dette ble vist helt uplanlagt en slags dansk mathelg, hen eldste kom på middag i dag, og hadde lyst på boller i karri, og siden jeg hadde ferdige boller i fryså, (og prøver bruk mest mulig ting frå fryså for tiden), med brokkoli til, ble også spontanlaget porsjons eplesmuldrepai med pecannøtter (men hadde kjøpt feil havregryn, så hen eldste kunne ikke ha det) 5
elien Skrevet mandag kl. 15:57 #10169 Skrevet mandag kl. 15:57 Etter helgens mat blir det nå 2 dagers restefest, i dag kamsteg fra lørdag, den er skjært opp i biter, og varmet opp i sausen sammen med poteter og gulrot, hadde surkål og tyttebær til i dag! 3 1
elien Skrevet tirsdag kl. 15:47 #10170 Skrevet tirsdag kl. 15:47 I dag rester fra søndag, bolle i karri, bare blandet med risen under oppvarming, med asbergesbønner til 1 3
MarianneE Skrevet tirsdag kl. 17:36 #10171 Skrevet tirsdag kl. 17:36 Rester etter søndagens middag 1 4
Thildamor Skrevet tirsdag kl. 17:45 #10172 Skrevet tirsdag kl. 17:45 elien skrev (På 20.9.2026 den 17.23): Dette ble vist helt uplanlagt en slags dansk mathelg, hen eldste kom på middag i dag, og hadde lyst på boller i karri, og siden jeg hadde ferdige boller i fryså, (og prøver bruk mest mulig ting frå fryså for tiden), med brokkoli til, ble også spontanlaget porsjons eplesmuldrepai med pecannøtter (men hadde kjøpt feil havregryn, så hen eldste kunne ikke ha det) En liten avsporing, hvor i landet sier dere fryså? 1
elien Skrevet tirsdag kl. 17:52 #10173 Skrevet tirsdag kl. 17:52 Thildamor skrev (3 minutter siden): En liten avsporing, hvor i landet sier dere fryså? Rogaland, men ble usikker på om det er bare noe jeg sier, så jeg måtte høre med hen yngste, og hen sier og det sånn! 1
Thildamor Skrevet tirsdag kl. 19:29 #10174 Skrevet tirsdag kl. 19:29 elien skrev (1 time siden): Rogaland, men ble usikker på om det er bare noe jeg sier, så jeg måtte høre med hen yngste, og hen sier og det sånn! Takker! 1
MarianneE Skrevet tirsdag kl. 19:47 #10175 Skrevet tirsdag kl. 19:47 elien skrev (1 time siden): Rogaland, men ble usikker på om det er bare noe jeg sier, så jeg måtte høre med hen yngste, og hen sier og det sånn! Neida, dåkk seie fryså adle mann 😂 1 1
NurseRatched Skrevet i går, 15:40 #10176 Skrevet i går, 15:40 Kyllinggryte med poteter, løk, vårløk og paprika. Og litt crème fraîche på toppen. 3 2 1
elien Skrevet i går, 16:20 #10177 Skrevet i går, 16:20 Har vært på "langtur" i dag, og då var vi innom mcD, jeg hadde en McCrispy HotHoney meny, vet ikke om likte den, men selve burgeren, var 10 av 10 (men nå liker jeg bedre kyllingburger, enn beefburger) 1 1 1
Frøkenfryden Skrevet i går, 19:20 #10178 Skrevet i går, 19:20 Fikk frisk mynte av naboen så da måtte jeg teste erte-og myntesuppe. Cottage cheese-«bagels» til. 2 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #10179 Skrevet 22 timer siden elien skrev (På 22.9.2026 den 19.52): Rogaland, men ble usikker på om det er bare noe jeg sier, så jeg måtte høre med hen yngste, og hen sier og det sånn! Hmm, interessant. Hele svigerfamilien min er fra Rogaland (Stavanger) og ingen av dem sier fryså. Anonymkode: cf082...f1b
elien Skrevet 19 timer siden #10180 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hmm, interessant. Hele svigerfamilien min er fra Rogaland (Stavanger) og ingen av dem sier fryså. Anonymkode: cf082...f1b Vet at det er områder i Stavanger at folk snakker penere, mulig de er derfra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå