Frøkenfryden Skrevet 29. juni #9921 Skrevet 29. juni Lage cottage cheese-pizza med det man hadde på ferien-prosjekt! Saus av creme fraiche hvitløk, salt, pepper og søt paprikapulver. Toppa med røkt skinke, vårløk, paprika og god dansk ost. Og vi hadde en basilikumpotte til og med. Deilig! 5 2
elien Skrevet 30. juni #9922 Skrevet 30. juni Sprøbakt torsk, med råkost av nye norske grønnsaker, nye norske poteter, litt smelta smør 3 4
Perine Skrevet 30. juni #9923 Skrevet 30. juni Lapskauskopp For en stund siden så kjøpte jeg noen lettsaltede svineknoker, som jeg ikke hadde noen planer for. Da fant jeg på å renske ut kjøttet og kverne det grovt på kjøttkverna og fryse det ned. I dag fant jeg frem en av disse kjøttposene og kokte sammen med poteter, gulrøtter og løk. Namnam 3 2
Frøkenfryden Skrevet 30. juni #9925 Skrevet 30. juni Kyllingrisettopanne, laget av han med medbrakt stekepanne😃 4 3
elien Skrevet 1. juli #9928 Skrevet 1. juli Hen eldste va her i dag, og vi koste oss med boller i karry 😍 i dag med asbergesbønner til 5 1
Frøkenfryden Skrevet 1. juli #9929 Skrevet 1. juli (endret) Mann har laget mat til oss. Kyllingpølser, kyllingbryst, risetto med reddiker og ost i, og blomkålbuketter vendt i vann, mel og krydder før ovnssteking. Endret 1. juli av Frøkenfryden 5 1
jannihj92 Skrevet 1. juli #9930 Skrevet 1. juli Long time, no see! Vegetaronsdag i dag! Hjemmelaget pasta arrabiata! 🍝 5 1
elien Skrevet 2. juli #9932 Skrevet 2. juli Utbenet kyllinglår, stekt perfekt med sjikkelig sprøtt skinn, med brokkoli, enkel salat og smørstekte nypoteter 3 1
Frøkenfryden Skrevet 2. juli #9933 Skrevet 2. juli Bolognese med salsiccia i, og ramsløktagliatelle til. Toppa med basilikum og ost. Laget av samboer. 4 1
jannihj92 Skrevet 2. juli #9934 Skrevet 2. juli Spicy wok med brokkoli, løk og biff. Saus laget av hoisin, sweet chili, sriracha, soyasaus, ketchup og eplecidereddik. Vårløk og sesamfrø på toppen. 4 1
elien Skrevet 3. juli #9935 Skrevet 3. juli Nakkekotelett, benet ut og banket, pankopanert (med en ny type spicy, men den var mildere enn båtpotetene som jeg hadde til) også salat, brokkolipure til, og siden koteletten var så banket, så var det ikke plass til potetene på talerknen 😂 4 1
Frøkenfryden Skrevet 3. juli #9936 Skrevet 3. juli Mann slår til med siste feriemiddagen i steikepanna. Lomre-risettopanne🥰 Lomre er en flyndre kjøpt på fiskebutikk i dag, god hvit fisk med deilig skalldyrsmak! 7 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #9937 Skrevet 3. juli Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Mann slår til med siste feriemiddagen i steikepanna. Lomre-risettopanne🥰 Lomre er en flyndre kjøpt på fiskebutikk i dag, god hvit fisk med deilig skalldyrsmak! Ser veldig godt ut, alle skulle hatt en mann som din♥️. Anonymkode: dafff...2a0 1
elien Skrevet 4. juli #9938 Skrevet 4. juli Pizza levert på døren! fra veldig god lokal resturant, og når vi ringer å bestiller, det samme hver gang, så trenger vi ikke si adressen lenger 😂 4 4
elien Skrevet 5. juli #9939 Skrevet 5. juli Tandori, med kylling og masse løk, mangochutney, ris og en liten skål frisk salat ved siden av 4 2
jannihj92 Skrevet 5. juli #9940 Skrevet 5. juli Dette er gårsdagens middag, men da glemte jeg å poste her. Hjemmelaget kyllingkebab med pitabrød, salat, tomat, agurk, løk og mais. Mild og sterk saus. I dag ble det McDonald's, og det har jeg ikke tatt bilde av 😅 3 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå