AnonymBruker Skrevet 11. juni #9861 Skrevet 11. juni Grillet kyllinglår med digg krydder på en seng av pastinakkpure, honningmarinerte gulrøtter og aspargesbønner 💞 Anonymkode: c35ad...8e1 1 4 1
Frøkenfryden Skrevet 11. juni #9862 Skrevet 11. juni Jobber mye nå, men prøver få i meg bra mat likevel. Og fjordland fiskesuppe tilsatt vårløk og fiskekaker fikk være bra nok i dag😌 6 3
MarianneE Skrevet 11. juni #9863 Skrevet 11. juni SandwichTorsdag!! Glutenfri minibaguette med grønn pesto, ovnsbakte plommetomater, fersk mozzarella, copaskinke og alfaspirer! 5 2
elien Skrevet 12. juni #9864 Skrevet 12. juni Svinefile fra datodisken, ble en slags svin chow mein ala elien, med eggnudler, løk, rødløk, gulrot, sommerkål, søt paprika, og laget "wok"sausen selv, ble veldig godt! 7 2 1
Frøkenfryden Skrevet 12. juni #9865 Skrevet 12. juni Syns pizzabunn av cottage cheese og mel er så godt og kjapt. Ny favoritt. Toppa med paprika, rødløk, alpeost, oreganodryss og peppes hvitløkskjøttboller. Basilikum på ved servering🥰 4 2
elien Skrevet 13. juni #9866 Skrevet 13. juni Panne med brokkoli, gulrot, løk, rødløk og biffdeig, med kokt ris 3 1
Frøkenfryden Skrevet 13. juni #9868 Skrevet 13. juni One pot med karbonadedeig, grønnsaker og spaghettini. ☺️ 3 1
lurker Skrevet 13. juni #9869 Skrevet 13. juni Asparges med chilireker, og tofu-sjokolademousse med bær til dessert. 2 3 1
elien Skrevet 14. juni #9870 Skrevet 14. juni Laget noe i dag som jeg tror er lenge siden, kyllingform med kremet mangochutney, utrolig godt! 4 1 1
Frøkenfryden Skrevet 14. juni #9872 Skrevet 14. juni Intet nytt her. Tjukk suppe av potet, søtpotet, gulrot, løker,chili og ingefær. Med matfløte og creme fraiche. 3 1
elien Skrevet 15. juni #9875 Skrevet 15. juni Rester av kyllingformen fra i går, bare blandet med risen under oppvarming, like godt i dag 1 2
Pawn Hearts Skrevet 15. juni #9876 Skrevet 15. juni Blomkål på tilbud, så jeg laget gratinert blomkålbiff med basilikum. Det ble fire slike biffer pluss noe smårask av en blomkål. Nederste del av stilken var litt traurig, men lenger utpå var den myk inni og sprø utenpå. Det er godt mulig jeg lager det igjen. 3 2
Frøkenfryden Skrevet 15. juni #9877 Skrevet 15. juni Samboer laget pannestekt skrei med dampet brokkoli og chorizorisetto🥰 4 3
lurker Skrevet 15. juni #9879 Skrevet 15. juni Lårfilet av kylling, mos av søtpotet og potet og rosenkålsalat med dadler, mandel og sjalottløk. 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå