MarianneE Skrevet 22. mai #9784 Skrevet 22. mai Hadde en skål med tomat, asparges, hvitløk og paprika jeg kokte i panna sammen med litt rødvinseddik. Blandet sammen med kokt spaghetti 3 3
elien Skrevet 23. mai #9786 Skrevet 23. mai Nystekt bagett med strimlet sommerkål i bunn, chipotlemaio, hjemmelaget karbonader, søt paprika og bringebærsyltet rødløk så har jeg planlagt ostgrill med lompe og gugge til kvelden.......... 3 1
elien Skrevet 24. mai #9787 Skrevet 24. mai Biff og Brokkoli fra AltAsiatisk, bare byttet ut brokkoli med brokkolini. Utrolig god oppskrift, sjelden jeg følger de så nøye som denne! 4 2 1
Frøkenfryden Skrevet 24. mai #9788 Skrevet 24. mai Min samboer har laget bolognese med spinattagliatelle. 3 1
Frøkenfryden Skrevet 25. mai #9789 Skrevet 25. mai Samboer diska opp i dag også så jeg kunne hvile en teit skulder♥️🥹 Skrei med pannestekte gulerøtter, ovnsstekte potetskiver, blomkålpure og bacon. 3 4
NurseRatched Skrevet 25. mai #9790 Skrevet 25. mai Tortellini med diverse grønnsaker (sopp, løk, paprika, spinat og cherrytomater) og en kremet tomatsaus 😊 5 3
elien Skrevet 25. mai #9791 Skrevet 25. mai Lasagne, med salat av strimlet sommerkål, mais, rødløk, søt paprkia og hvitløksbrød (fra Bread of the world) 6 2
MarianneE Skrevet 25. mai #9792 Skrevet 25. mai Runder av pinse med ovnsbakt gulrot, raita, salat med agurk, tomat, avokado og asparges. Ris og yoghurtmarinert kylling 4 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai #9793 Skrevet 25. mai elien skrev (1 time siden): Lasagne, med salat av strimlet sommerkål, mais, rødløk, søt paprkia og hvitløksbrød (fra Bread of the world) Hvordan synes du hvitløksbrødet smaker? Tenkte kanskje å kjøpe det. Anonymkode: 37855...3a9 1 1
elien Skrevet 25. mai #9794 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvordan synes du hvitløksbrødet smaker? Tenkte kanskje å kjøpe det. Anonymkode: 37855...3a9 Jeg syntes det er blandt de beste ferdig kjøpte, og pita brødene dems er klart de beste! 2
Mardina Skrevet 25. mai #9795 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan synes du hvitløksbrødet smaker? Tenkte kanskje å kjøpe det. Anonymkode: 37855...3a9 Ikke meg du spør. Men det hvitløksbrødet der er noe av det beste som finnes, sånn helt seriøst 🤤 Jeg brukte det også som pizzabunn en gang og det ble veldig bra 😋 Billig er det også. 4
fugl fønix Skrevet 26. mai #9796 Skrevet 26. mai 15min pause nå, så her ble det superrask & lettbeint middag med Vaffel-Jennie.👩😅 1 1
Brunhilde Skrevet 26. mai #9797 Skrevet 26. mai En stykke svin stekt med sopp og paprika, karrisaus og ris med amerikansk grønndaksblanding til. 2 2
elien Skrevet 26. mai #9798 Skrevet 26. mai Taco tirsdag, med kjøtt som bare er å varme opp, og standard taco tilbehør 🌮 2 1
Frøkenfryden Skrevet 26. mai #9799 Skrevet 26. mai Hurtigmiddag som var veldig god! Lomper med smøreost og stekt selleriburger fra Grønne Folk. Og grønt til☺️ 2 1
elien Skrevet 27. mai #9800 Skrevet 27. mai Endelig så ble det kylling i vaffel! Sjikkelige crispy utenpå og saftig inni, med litt asiatisk glaze på. Strimlet sommerkål i bunn, og vårløk på tilslutt. Å helt vanlig normal vaffel, laget på/med surmelk. Å det var utrolig godt, og blir ikke siste gang jeg har dette 🤩 4 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå