elien Skrevet 26. april #9702 Skrevet 26. april Hen eldste va på middag her i dag, å hen hadde lyst på fiskeboller, så då laget jeg fiskeboller i gul karri saus, utrolig godt, selv om det ikke akurat er en søndags middag 8 3
Frøkenfryden Skrevet 26. april #9703 Skrevet 26. april (endret) Pizza med bunn av cottage cheese og hvetemel. Forstekte ikke slik mange gjør på insta ser jeg. Med sjalottløk, paprika, røkt kyllingpålegg, mozzarella og gruyere. Spinat til. Overraskende god lettvintpizza! ☺️ Endret 26. april av Frøkenfryden Glemte bilde. 6 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #9704 Skrevet 26. april I dag hadde jeg ikke planlagt middag, så måtte lage noe av det jeg fant i kjøleskapet. Da ble det spansk potetpmelett, bruschetta med tomat, hjemmelaget aioli, div. skinker og en grønn salat Anonymkode: c6f88...1c3 2 8
elien Skrevet 27. april #9705 Skrevet 27. april Har hatt en liten familimiddag i dag, med eks mann og begge barn, så då ble det kylling satay, med like mye løk som kylling 6 2
jannihj92 Skrevet 28. april #9706 Skrevet 28. april Fisketirsdag! Ovnsstekt ørret med ovnsstekte poteter, asparges og tzatziki. Har bestilt denne fisken fra Oda (tror det er Fredriks Røkeri?) et par ganger nå, og er veldig fornøyd. Filetene er såpass tynne at det går lynkjapt å steke de i ovnen, som er helt supert med lange dager på jobb og middag som helst skal ta null tid 🙏 8 2
elien Skrevet 28. april #9707 Skrevet 28. april Takknemlig for å bare kunne varme middags rester fra i går, kylling og løk i satay, bare blandet sammem med risen 7 1
elien Skrevet 29. april #9708 Skrevet 29. april Vi holder på å ommøblere i stuen, samt noe gamelt ut, og noe nytt inn, så det kommer til å stå på hode noen dager, i morgen kommer eksen for å hjelpe med litt tyngre ting. Så i kaoset, så bestilte vi pizza levert på døren, av en god lokal favoritt resturant 5 2
Frøkenfryden Skrevet 29. april #9709 Skrevet 29. april Samboer har laget pannestekt torsk, stekt bacon og risetto med tomater, ovnsstekt paprika og gruyere. Veldig godt 4 4 1
Brunhilde Skrevet 29. april #9710 Skrevet 29. april Stekt ytrefilet av svin, krydret med gyroskrydder og litt stekt sopp, småpoteter og diverse ved siden av. 4 2
AnonymBruker Skrevet 29. april #9711 Skrevet 29. april Clusia skrev (På 5.9.2025 den 19.46): Ikke dagens, men i går hadde vi ramen med kylling, udon og soyamarinerte egg! 🤤 Det var skikkelig godt og veldig enkelt å lage! 😊 Oppskrift? Anonymkode: 47f7a...4d3 1
MarianneE Skrevet 30. april #9712 Skrevet 30. april Herr&Fru har begge lungebetennelse så I dag ble middagen et rundstykke med ost og skinke, en penicillintablett og 10 ml cosylan 12
Brunhilde Skrevet 30. april #9713 Skrevet 30. april MarianneE skrev (6 minutter siden): Herr&Fru har begge lungebetennelse så I dag ble middagen et rundstykke med ost og skinke, en penicillintablett og 10 ml cosylan God bedring til dere begge 😊 3
AnonymBruker Skrevet 30. april #9714 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (22 timer siden): Oppskrift? Kraft, kylling, egg og nudler. Anonymkode: 37855...3a9
AnonymBruker Skrevet 30. april #9715 Skrevet 30. april Frøkenfryden skrev (På 23.4.2026 den 19.18): Takk! 🥰 Ja jeg liker fuglene som kikker på maten min😄 Spurv ja, og han andre er en sånn tropisk grønn med stort nebb, tror jeg. Men usikker. Ligna på en Tukan Anonymkode: b1524...021 2
elien Skrevet 30. april #9716 Skrevet 30. april I dag har vi forsatt i stuen, og eks-mann har vært å hjelpt til med tunge ting. Og jeg har stort sett bare komandert og laget mat 🤭 Så jeg laget inbakt svin i sursøt saus (sausen er kjøpt på flaske, funnet en kjempegod), med løk,rødløk, søt paprika, gul paprika, gulrot og annanas, kokt ris 5 2
AnonymBruker Skrevet 30. april #9717 Skrevet 30. april elien skrev (1 minutt siden): I dag har vi forsatt i stuen, og eks-mann har vært å hjelpt til med tunge ting. Og jeg har stort sett bare komandert og laget mat 🤭 Så jeg laget inbakt svin i sursøt saus (sausen er kjøpt på flaske, funnet en kjempegod), med løk,rødløk, søt paprika, gul paprika, gulrot og annanas, kokt ris Hvilken saus på flaske har du brukt? ☺️ Anonymkode: b1524...021 1 1
elien Skrevet 30. april #9718 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvilken saus på flaske har du brukt? ☺️ Anonymkode: b1524...021 Denne, hadde alerede hevet flasken, men hadde en til Jeg kjøper på Gigaboks, men har sett de i asiatiske butikker også! 2 2
Frøkenfryden Skrevet 30. april #9719 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ligna på en Tukan Anonymkode: b1524...021 Jaa! Det heter den! Tror du har rett👍😃 takk!
Frøkenfryden Skrevet 30. april #9720 Skrevet 30. april Fiskekaker og potetmos med en søtpotet oppi☺️ 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå