elien Skrevet 17. april #9661 Skrevet 17. april Har vært på langtur i dag, så då ble det en stopp på McD. Jeg hadde ChickenMcFeast, blir alltid noe med kylling, på fastfood steder 4 1
MarianneE Skrevet 17. april #9662 Skrevet 17. april Burgish! Det vil si hamburger på ei glutenfri brødskive for jeg gadd ikke kjøpe dyrt hamburgerbrød til meg selv 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. april #9664 Skrevet 17. april Brunhilde skrev (1 time siden): Så enkelt og så godt. Så digg med reker og loff ❤️ Hvor får du tak i ferske reker? Anonymkode: 332f5...9ff 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #9665 Skrevet 17. april Vil bare si at jeg elsker å følge med på denne tråden her, poster ikke selv men er innom ofte og titter ❤️ Dere lager så mye deilig mat ❤️ Anonymkode: 7f63c...590 2 5
Brunhilde Skrevet 17. april #9666 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Så digg med reker og loff ❤️ Hvor får du tak i ferske reker? Anonymkode: 332f5...9ff Vanligvis kjøper jeg ferske reker på Mega eller Meny. Akkurat disse var frosne. Jeg tinte dem i romtemperatur på husholdningspapir, da blir de gode. Men ferske er aller best, spesielt om vinteren. 2
elien Skrevet 18. april #9667 Skrevet 18. april Saltbakt potet, med tynnstrimlet nakkekotelett som har "gjennomgått velveting", så stekt crispy, laget en slags BBQ glaze som jeg hadde litt smør i tilslutt, som ble fordelt over kjøtter, samt mais, søt paprika, rødløk og litt rømme 3 2
K.B. Skrevet 19. april #9668 Skrevet 19. april Flat iron steak med grillede tomater og hjemmelaget aioli, chimicurry og grønn peppersaus. 5 3
elien Skrevet 19. april #9669 Skrevet 19. april Delvis takeaway, kjøpt verdens beste kylling!, på The K-Chicken, type Sweet & Spicy! Kjøper i bucket, og lager tilbehøret selv, shin nudler og kålsalat. Og det rare er, når vi varmer det opp i airfryeren, så bli det egentlig mye bedre enn når det serveres "ferskt" (Hadde vi bodd i Sandnes, så hadde vi nok hatt dette hver uke!) 5 1 1
Frøkenfryden Skrevet 19. april #9671 Skrevet 19. april Potet-og gulrotsuppe og en chorizo i lompe☺️ 4 1
MarianneE Skrevet 19. april #9672 Skrevet 19. april Denne https://www.godt.no/oppskrifter/gryte/kjoettgryte/9119/meksikansk-gryte 4 2
AnonymBruker Skrevet 20. april #9673 Skrevet 20. april Brunhilde skrev (På 17.4.2026 den 20.01): Så enkelt og så godt. Overdose med Mills ekte majones. Ser kjempegodt ut 🤤 Anonymkode: b1524...021 1 3
AnonymBruker Skrevet 20. april #9674 Skrevet 20. april K.B. skrev (8 timer siden): Flat iron steak med grillede tomater og hjemmelaget aioli, chimicurry og grønn peppersaus. Wow, den biffen ser helt amazing ut 😍 Anonymkode: b1524...021 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. april #9675 Skrevet 20. april Grov pasta med kikerter, ovnsbakte grønnsaker, cherrytomater og parmesan. Anonymkode: 5b50f...7e4 3 3
K.B. Skrevet 20. april #9677 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (15 timer siden): Wow, den biffen ser helt amazing ut 😍 Anonymkode: b1524...021 Takk, den smakte bra. Litt tricky å grille flat iron steak da de er så tynne, men du må bare ha maks varm grill og få stekeskorpe på begge sider og rett i aluminiumsfolie til du når 54c kjernetemp. 1
jannihj92 Skrevet 20. april #9678 Skrevet 20. april I dag ble det pizza! 🍕 Måtte ha en kjapp løsning etter jobb, så det ble ferdig bunn (kjøpt på Rema, 2pk runde) med hvit saus (crème fraiche, hvitløk, salt og pepper), litt skotsk cheddar, noen skiver Norvegia, pesto og Mortadella. Toppet med mozzarella og pistasjnøtter etter steking. Har ikke laget pizza med denne toppingen før, men det blir ikke siste gang, for dette var skikkelig godt! 6 2
elien Skrevet 20. april #9679 Skrevet 20. april Dag 2 med kylling fra The K-Chicken (når vi kjøre så langt, så kjøper vi for 2 middager), i dag Honey Soy, er veldig god den og, i dag med kålsalat og kokt ris 3 3
Frøkenfryden Skrevet 20. april #9680 Skrevet 20. april Crispi, spinat, tomat, burrata og grønn pesto. 5 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå