Ariana807 Skrevet 21. april #9662 Skrevet 21. april Røkt svinekam med smørkokt spisskål, asparges og hjemmelaget urtesaus 8 3
MarianneE Skrevet 21. april #9664 Skrevet 21. april Laks og en salat bestående av mango, avokado, paprika, mais, agurk, tomat, vårløk og en skvis lime 4 2 1
jannihj92 Skrevet 21. april #9665 Skrevet 21. april Fisketirsdag! Ovnsbakt ørret med salt, pepper, koriander, chili, sitron, persille og litt olje på. Kokte poteter, råkost og hollandaise-saus ved siden av. 6 4
jannihj92 Skrevet 22. april #9667 Skrevet 22. april Vegetaronsdag! Klassisk taco bare med vegetardeig i stedet for kjøtt. Salat, agurk, tomat, paprika, løk, rømme og salsa i ekstra tynne tortillas. Mais og ost glimret med sitt fravær, men det gikk helt fint. 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #9669 Skrevet 22. april Hvalbiff med fløtegratinerte poteter, sopp/paprika/løk i fløtesaus. Anonymkode: bbe73...340 6 4 1
Frøkenfryden Skrevet 23. april #9670 Skrevet 23. april One pot med karbonadedeig, grønnsaker og spaghettini. 7 1
Frøkenfryden Skrevet 23. april #9671 Skrevet 23. april fugl fønix skrev (På 20.4.2026 den 18.50): Det så fargerikt og godt ut, også så søte fugler du har på siden der!🥰 En spurv og en papegøye? 🐦🦜 Takk! 🥰 Ja jeg liker fuglene som kikker på maten min😄 Spurv ja, og han andre er en sånn tropisk grønn med stort nebb, tror jeg. Men usikker. 1 1
elien Skrevet 23. april #9672 Skrevet 23. april Kylling, løk og ris. Utbenet kyllinglår i biter, vent i maizena og masse krydder i og nesten karamelisert løk, skinnet av et helt lår på toppen som har blitt krispy i en lang tur i ovnen 5 2 1
jannihj92 Skrevet 23. april #9673 Skrevet 23. april I dag ble det en variant av kylling - og pestopasta med kyllingkjøttdeig i stedet for kyllingfilet. Det var ikke like godt, men her går det meste i grisen. Kyllingkjøttdeig, sjampinjong, hvitløk, pesto, sitron, fløte og litt crème fraiche. Pastaen i dag ble linguine. 5 2 1
elien Skrevet 24. april #9674 Skrevet 24. april Testet ferdig kjøpt Salicia deig i dag, laget kjøttboller av det med kremet tomatsaus laget på San Marzano tomater og norsk cheddar og litt fløte, hadde også rødløk og søt paprika i sausen, og Rummo pasta oppi, og revet lagret norvegia på toppen 2 4 1
Frøkenfryden Skrevet 24. april #9675 Skrevet 24. april Rester fra gryta i går og cottage cheese-boller med ost og skinke. 3 1
MarianneE Skrevet 24. april #9676 Skrevet 24. april (endret) Gryte med kylling, grønnsaker, chili og kokosmelk. Siste rest av sausen ble slurpet i meg rett fra tallerkenen 😂 Endret 24. april av MarianneE 3 4
MarianneE Skrevet 24. april #9677 Skrevet 24. april MarianneE skrev (2 timer siden): Gryte med kylling, grønnsaker, chili og kokosmelk. Siste rest av sausen ble slurpet i meg rett fra tallerkenen 😂 ...og den ene pusen vår tok det siste av saus da jeg snudde ryggen til. Så middagen var godkjent av både to- og firbeinte 1 1 1
elien Skrevet 25. april #9679 Skrevet 25. april Hen yngste ønsket dette til middag i dag, makaroni og pølsegrateng, det er også masse løk og gulrot i, gode oster på toppen, med salat til 3 4
MarianneE Skrevet 25. april #9680 Skrevet 25. april MarianneE skrev (22 timer siden): Gryte med kylling, grønnsaker, chili og kokosmelk. Siste rest av sausen ble slurpet i meg rett fra tallerkenen 😂 Rester i dag, tilsatte bare paprika og et halvt glass ris som kokte i. 4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå