Frøkenfryden Skrevet 24. mars #9581 Skrevet 24. mars Lavterskelmiddag er lov her..?🙃Grovbrød med bbq-kylling og parmesan, og varm osteomelett med parmaskinke. (og jepp, for observante sjeler kan jeg bekrefte at det nesten er kopi av dagens frokost. Jeg er ikke så nøyen på sånt. Og kropp er vond, så måtte være enkelt men bra. Ble det☺️) 4 4 1
MarianneE Skrevet 24. mars #9582 Skrevet 24. mars Søtpotet stekt i ovnen, vårløk og feta over. Passer fint til en stekt svinekotelett 3 4 1
elien Skrevet 25. mars #9583 Skrevet 25. mars Hjemmelager karbonader, med nystekt karamellisert løk, båtpoteter med masse gode krydder, strimlet spisskål, søt paprika, rødløk, sølvløk og remulade 5 2
MarianneE Skrevet 25. mars #9584 Skrevet 25. mars Lajawab jhinga (kongereker), chicken pakora og mango chicken 5 4
Frøkenfryden Skrevet 25. mars #9585 Skrevet 25. mars Mann har laget skrei servert med gulrot, potet, purre og sellerirot. Grønnsakene er pannestekt med honning og litt sitron på. 6 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #9586 Skrevet 25. mars Sesampanert laks med ovnsbakte poteter, asparges, sukkererter og grønn råkostsalat med yoghurtdressing Anonymkode: c6f88...1c3 3 3 1
elien Skrevet 26. mars #9587 Skrevet 26. mars Roastbiff bagett, nystekt bagett med BigButter salat i bunn, så litt chipotlemaio, så roastbiff, karamelisert løk, sølvløk, rødløk og søt paprika 5 2 1
elien Skrevet 27. mars #9588 Skrevet 27. mars Laget en stor ladning med pølselapskaus i dag, og då måtte jeg ha en test-talerken 5 1 1
Pawn Hearts Skrevet 28. mars #9589 Skrevet 28. mars En italiensk vegetarrett der hovedpoenget ikke er kokkekunst, men gode råvarer: tagliatelle med artisjokk, soltørka tomat, pinjekjerner, hvitløks- og chiliolje, parmesan og basilikum. 9 7
Reisejenta Skrevet 28. mars #9590 Skrevet 28. mars Pawn Hearts skrev (7 minutter siden): En italiensk vegetarrett der hovedpoenget ikke er kokkekunst, men gode råvarer: tagliatelle med artisjokk, soltørka tomat, pinjekjerner, hvitløks- og chiliolje, parmesan og basilikum. Altså bare nam😍Ser helt fantastisk ut! 2
elien Skrevet 28. mars #9592 Skrevet 28. mars (endret) Koldtalerken, med hjemmelaget karbonader og løk, egen potetsalat, varm nylaget eggerøre, roastbiff, nøtteskinke, big buttersalat, søt paprika, rødløk, sølvløk og druer. Ser mye ut, og det var det, blir nok til sen kveldsmat eller frokost og Endret 28. mars av elien 8 3
Frøkenfryden Skrevet 28. mars #9593 Skrevet 28. mars Flinke samboer har laget veldig god lørdagsmat til oss. Underst er det en risetto på kraft av rekeskall. Toppet med stekt blomkål og isgalt. Og med rekene fra kraftlaginga☺️ 5 3
MarianneE Skrevet 29. mars #9594 Skrevet 29. mars (endret) ....og inn i ovnen med seg! Lammelår om noen lurer 😄 Endret 29. mars av MarianneE 6 5
elien Skrevet 29. mars #9595 Skrevet 29. mars Var så lenge siden (tror jeg), så i dag måtte det bli Korean Beef (med biffdeig fra datodisken), vårløk, sesamfrø og søt paprika i bittesmå biter 9 1
Frøkenfryden Skrevet 29. mars #9596 Skrevet 29. mars Cottage cheese-pizzaboller. Litt agurk og spisspaprika til. 7 1
Ariana807 Skrevet 30. mars #9597 Skrevet 30. mars Påskeferien har starter! Jeg feirer med en burger 👌🏻👌🏻 5 2
elien Skrevet 30. mars #9598 Skrevet 30. mars En favoritt! Pølse i nystekt vaffel, ostegrill, karamelisert løk, ketshup og senep 🤩 4 3
Frøkenfryden Skrevet 30. mars #9599 Skrevet 30. mars Testet om suppe av frosne blomkålbuketter blir bra. Det blir det! Også hatt oppi poteter, løk, hvitløk og matfløte. Stekt pølse oppå. 4 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå