elien Skrevet 13. mars #9541 Skrevet 13. mars Enkel middag på hyttå, Fjordland svinestek, det er ikke den verste fra Fjordland 5 2 1
jannihj92 Skrevet 14. mars #9543 Skrevet 14. mars I dag har jeg laget gyros! Uten pommes frites da, for jeg gadd ikke å dra i butikken for én ting. Ble godt uten også! Hadde alt sammen - kjøtt, tzatziki, tomater, persille og fetaost i pitabrød som ikke ble med på bildet. 5 5 1
elien Skrevet 15. mars #9544 Skrevet 15. mars Endelig hjemme igjen! Badet er ikke helt ferdig ennå, men vi kan bruke toalettet, og har en "halv" dusj. Så det smakte utolig godt med hjemmelaget mat i dag, selv om det var lite avansert. Litt hot biffdeig-gryte med løk, rødløk, hvitløk, søt paprika, gulrot, brokkoli, litt syltet sølvløk på toppen, med ris til 4 6 1
MarianneE Skrevet 15. mars #9545 Skrevet 15. mars Chili con carne på høyrygg. Og med litt 70% mørk sjokolade i. 5 4
Frøkenfryden Skrevet 16. mars #9546 Skrevet 16. mars Lompepizza med rød pesto, hamburgerrygg, paprika, sjalottløk og ulike oster. Tar på ruccula og bretter ved spising. 8 2
elien Skrevet 16. mars #9547 Skrevet 16. mars Ferdig kjøpt bao buns med hoisin duck, salaten laget jeg selv, tror ikke det er nyhet, men første gang vi har hatt de. De var på tilbud på OBS, stor sjans for at det blir gjenkjøp 4 1 1
MarianneE Skrevet 17. mars #9548 Skrevet 17. mars MarianneE skrev (På 15.3.2026 den 19.10): Chili con carne på høyrygg. Og med litt 70% mørk sjokolade i. Bare siterer meg selv siden det blir rester i dag 😄 2 3
elien Skrevet 17. mars #9550 Skrevet 17. mars Rester av biffdeig-gryten fra søndag, bare varmet det sammen med risen 5 1 1
Frøkenfryden Skrevet 17. mars #9551 Skrevet 17. mars Ikke så spennende her. Nystekte kesam-«bagels» med ruccula, hamburgerrygg og østavind. Godt da😌 5 4
jannihj92 Skrevet 17. mars #9552 Skrevet 17. mars Fisketirsdag! Jeg har blitt syk, men ukeplanen utgår ikke av den grunn. Derfor ble det laks i asiatisk marinade med kokt ris, brokkoli og asparges til middag i dag. Litt sesamfrø og vårløk på toppen. Enkelt og godt! 7 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars #9553 Skrevet 17. mars Date 3. Hun sa ja til sen middag hos meg etter jobb. Fri i morgen, så overrasker med vin. Anonymkode: 11ace...699 6 7 1
jannihj92 Skrevet 18. mars #9554 Skrevet 18. mars Vegetaronsdag! Ble vegetarcurry med kikerter i dag. Det er også rødløk, sukkererter, brokkoli og flaskegresskar oppi. Kokt ris ved siden av, vårløk på toppen 😊 6 2 1
elien Skrevet 18. mars #9555 Skrevet 18. mars Strimlet svinenakke, med løk, rødløk, hvitløk, søt paprika, gulrot, gul snack paprika, brokkoli (både buketten og finhakket stilken), testet Creme fresh med paprika(?) og chili, tror ikke det blir gjenkjøp, følte at jeg kan balansere smaken bedre selv (men jeg har den andre og stånde i kjøleskapet) med ris til 3 2 1
MarianneE Skrevet 18. mars #9556 Skrevet 18. mars Pad Thai, laget fra bunn for første gang. Ble med kylling istedenfor scampi og dermed litt mangel på farge? Godt var det uansett! 4 4 1
Frøkenfryden Skrevet 18. mars #9557 Skrevet 18. mars Noen hadde bursdag i dag og ble ennå mer halvgammel dame..😌 Fikk ønske meg middag fra Mann og valgte bolognese, med grillet paprika og salsiccia i. Deilig! Jentene på Tunet-konfektbiter til dessert. En bringebær og en pistasj🥰 4 9
MarianneE Skrevet 18. mars #9558 Skrevet 18. mars Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Noen hadde bursdag i dag og ble ennå mer halvgammel dame..😌 Fikk ønske meg middag fra Mann og valgte bolognese, med grillet paprika og salsiccia i. Deilig! Jentene på Tunet-konfektbiter til dessert. En bringebær og en pistasj🥰 Gratulerer med dagen! 1
Frøkenfryden Skrevet 18. mars #9559 Skrevet 18. mars MarianneE skrev (Akkurat nå): Gratulerer med dagen! Takk☺️
Perine Skrevet 18. mars #9560 Skrevet 18. mars MarianneE skrev (2 timer siden): Pad Thai, laget fra bunn for første gang. Ble med kylling istedenfor scampi og dermed litt mangel på farge? Godt var det uansett! Nam 😋 det er mye god mat som ser litt kjedelig ut på bilder. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå