Frøkenfryden Skrevet 19. februar #9441 Skrevet 19. februar Samboer har laget kyllingbryst og risetto med grønnsaker og bacon i. 6 3
elien Skrevet 19. februar #9442 Skrevet 19. februar Ferske reker (funnet ut at torsdagen er beste dagen å få ta i), i dag med salat, egg og nystekt bagett. Og kattene er like glade når jeg rensker 😻 4 5 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #9443 Skrevet 19. februar Jeg glemte å ta bilde før jeg spiste, så da får det bli med restene. Uansett; vegetarisk Shepards pie, servert med salat og baguetter Anonymkode: c6f88...1c3 2 4 1
jannihj92 Skrevet 19. februar #9444 Skrevet 19. februar Prøvde meg på sånn "dumpling bake" i dag. Kokosmelk, rød karripasta, ingefær, hvitløk og sesamolje blandes sammen til en saus oppi en ildfast form. Så legger man oppi frosne dumplings og baker dette i ovnen til dumplingsene er ferdige. Toppet med vårløk, sesamfrø og chiliolje etter baking. Dette var ikke sånn supergodt egentlig, så jeg tror ikke jeg kommer til å lage det flere ganger, men da har jeg prøvd 😊 4 4 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #9445 Skrevet 19. februar jannihj92 skrev (4 minutter siden): Prøvde meg på sånn "dumpling bake" i dag. Kokosmelk, rød karripasta, ingefær, hvitløk og sesamolje blandes sammen til en saus oppi en ildfast form. Så legger man oppi frosne dumplings og baker dette i ovnen til dumplingsene er ferdige. Toppet med vårløk, sesamfrø og chiliolje etter baking. Dette var ikke sånn supergodt egentlig, så jeg tror ikke jeg kommer til å lage det flere ganger, men da har jeg prøvd 😊 Men det så godt ut ihvertfall 😜 Anonymkode: 4243d...ff1 2 2
Perine Skrevet 20. februar #9446 Skrevet 20. februar Jeg var på Rema1000 og plukket med meg blomkål til 25 kr stk, og da ble det blomkålssuppe i dag. 4 2
Perine Skrevet 20. februar #9447 Skrevet 20. februar elien skrev (22 timer siden): Ferske reker (funnet ut at torsdagen er beste dagen å få ta i), i dag med salat, egg og nystekt bagett. Og kattene er like glade når jeg rensker 😻 Dette så skikkelig delikat og nydelig ut, nam...😋 2 2
elien Skrevet 20. februar #9448 Skrevet 20. februar Perine skrev (34 minutter siden): Dette så skikkelig delikat og nydelig ut, nam...😋 Takk! Er veldig glad i ferske reker nå, når de er i sesong. Så må jeg bare prøve å ikke spise det helt likt hver gang 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar #9449 Skrevet 20. februar Er på besøk i hjembyen min så da må jeg alltid ha fish and chips. Ikke veldig sunt, men en gang hvert andre år må være lov 🫣 Anonymkode: e54a2...61a 5 3
Ariana807 Skrevet 20. februar #9451 Skrevet 20. februar Fant et Old El Paso Street Fajitas Kit i 40% kurven, kjøpte og det ble middag 😊 3 2 1
elien Skrevet 20. februar #9452 Skrevet 20. februar Hadde kokt perlespelt rester, så fant ut jeg kunne lage "stekt ris" med de. Så det ble stekt perlespelt med kyllingfile, blomkål, søt paprika, løk, rødløk, asbergesbønner (bare delte dem opp litt) og egg 3 2
elien Skrevet 21. februar #9454 Skrevet 21. februar Planen i dag var Tacosuppe med testing av de nye Elorado brytebrød, men det ble til slutt Tacogryte med brytebrød 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar #9455 Skrevet 21. februar Smell i hop pizza etter sjukt travel dag på jobb. Bare til meg. Anonymkode: 8a4b7...22d 4 3 1
elien Skrevet 22. februar #9458 Skrevet 22. februar Takeaway pizza fra fast lokal resturant. Og nå blir det 3-4 uker med enkel mat og takeaway, vi forsetter oppussingen av leiligheten, og i morgen kl 0700, så starter de med å rive badet, og vi har nå leid ei enkel hytte med bare et lite t-kjøkken imens. 3 2 1
Frøkenfryden Skrevet 22. februar #9459 Skrevet 22. februar Rødbetsuppe toppet med naturellyoghurt. Lomper med smør til. 4 3
jannihj92 Skrevet 22. februar #9460 Skrevet 22. februar Er noe redusert i dag etter å ha vært gjest i et 40-årslag i går. Dagen derpå betyr at behovet for junk food er stort, men lot være å bestille ute, og lagde heller noe selv. Hjemmelaget hamburger og pommes frites ble resultatet. Trøffelmajones, tomat, løk og feldsalat under burgeren. 2 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå