elien Skrevet 13. februar #9421 Skrevet 13. februar Bibogo Soy Honey fried chicken med salat og ris 2 1 2
Frøkenfryden Skrevet 13. februar #9422 Skrevet 13. februar One pot med karbonadedeig, grønnsaker og pasta. 3 1 1
elien Skrevet 14. februar #9423 Skrevet 14. februar Standard pizza med, biffdeig, nduja, løk, lagret norvegia, paprika og bacon (alle er ikke like glad i paprika og bacon) 2 3 1
Brunhilde Skrevet 14. februar #9424 Skrevet 14. februar Fullkornspasta med krydret tomatsaus og kylling. Siden det var rester fra i går varmet jeg det hele med tomater og ost på toppen. Og et par skiver chorizo for litt ekstra crunch. 2 2 1
Ariana807 Skrevet 14. februar #9425 Skrevet 14. februar I dag prøvde jeg meg på en Sushi bake 😋 2 1 1
Frøkenfryden Skrevet 14. februar #9426 Skrevet 14. februar Samboer har laget kyllinggryte med ris og brokkoli. 1 1
Frøkenfryden Skrevet 15. februar #9429 Skrevet 15. februar Steinbitkaker, ovnsstekte poteter og blomkålpure. 2 1
elien Skrevet 15. februar #9430 Skrevet 15. februar Fiske taco talerken, ferdig taco fisk fra Lerøy, hadde ikke prøvd de tidligere (blir nok ikke gjenkjøp), med salat, tortilla chips, salsa, rømme og gul syltet chile 3 1 1
jannihj92 Skrevet 15. februar #9431 Skrevet 15. februar Biff fajitas til middag i dag! Rosastekt biffkjøtt servert i tortillalefse med rømme, stekt paprika + rødløk + jalapeños, avokado - og mangosalat med koriander og mye limesaft, og Apetina fetaost på toppen. Skulle egentlig lage queso fresco i dag, men gadd ikke å begynne med det, så da ble det feta i stedet. Tok på litt hot sauce etter at bildet ble tatt. 6 4 2
elien Skrevet 16. februar #9432 Skrevet 16. februar Baconsvøpte ostegrill med, stekt blomkål, stekt brokkolini, kremet potetstappe, ketshup og litt søt paprika og rødløk 3 2 1
Frøkenfryden Skrevet 16. februar #9433 Skrevet 16. februar Steinbit med pannestekte gulrøtter med sitron og pannestekte poteter med hvitløk i panna. Samboer har kjøpt nye gryter og koser seg😃 2 3 1
Frøkenfryden Skrevet 17. februar #9434 Skrevet 17. februar Hadde blomkålpurerester fra søndagen som jeg tilsatte melk og vann så det ble tjukk suppe. Hadde lompetoast med hamburgerrygg og østavind til. 2 1
MarianneE Skrevet 17. februar #9435 Skrevet 17. februar Bare jeg er hjemme så da ble det fajitas med løk, paprika, kylling og en pose tacokrydder. (Jada, jeg vet at fajitas ikke inneholder tacokrydder men hadde så mange krydderposer) Bildet er dårlig og yter retten null rettferd for dette ble SÅ digg! 2 1 2
elien Skrevet 17. februar #9436 Skrevet 17. februar I dag fyller hen yngste år 🎁Så vi var ute og spiste i dag, på Mathallen i Sandnes. Nydelige sliders med pomfri 2 2 1
elien Skrevet 18. februar #9437 Skrevet 18. februar Kyllinglår med koreansk glaze (ferdigkjøpt), med løk og gulrot som var under kyllingen ved steking, salat og kokt perlespelt 4 1 1
jannihj92 Skrevet 18. februar #9439 Skrevet 18. februar Fiskeonsdag! Igår ble bare tull, så fisketirsdag utgikk. Og dette er jo ikke fisk dette heller, men skalldyronsdag får vi kalle det da. Thai red curry med rødløk, paprika, brokkoli og scampi. Saus laget av kokosmelk, rød karripasta, ingefær, hvitløk, chili, lime og fiskesaus. Vårløk og koriander strødd på toppen, kokt ris ved siden av. 3 4 1
MarianneE Skrevet 19. februar #9440 Skrevet 19. februar Potet, ovnsbakt gulrøtter og svinekotelett. 5 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå