Frøkenfryden Skrevet 19. januar #9341 Skrevet 19. januar Potet-og purresuppe med wraptoast med hamburgerrygg og ost i. 2 2 1
MarianneE Skrevet 20. januar #9343 Skrevet 20. januar Restepanne! Poteter inkludert to kokte poteter fra i går, rester av juleskinke, rester av kryddersmør, siste fløteskvetten, spinat og revet ost på toppen.... og inn i ovnen 3 2 2
elien Skrevet 20. januar #9344 Skrevet 20. januar Formen er helt elendig (bivirkninger av noe medisiner jeg må prøve å holde ut 1 år), så på søndag når vi hentet takeaway på the K-Chicken, så bestile vi ekstra kylling, så det var bare å ta i airfryeren, det å bare koke ris og lage salat var nok for meg i dag! 2 2 1
jannihj92 Skrevet 20. januar #9345 Skrevet 20. januar Fisketirsdag! 🐟 Stekte to fiskeburgere i panna og hadde kokt potet, amerikansk blanding og brokkoli ved siden av. Brun saus også! 4 4 1
elien Skrevet 21. januar #9347 Skrevet 21. januar Kjøpemat i dag og, potetsuppe og fiskeboller i hvit saus med grønnsaker fra en lokal kafe, sånn mat laget fra bunn, smaker ihertfall sånn! 4 4 1
jannihj92 Skrevet 21. januar #9348 Skrevet 21. januar Vegetaronsdag! 🥦 Fant ferdige pizzabunner i 4pk i datohylla på Coop Extra, så da lagde jeg vegetarpizza i dag. Tomatsaus, 3 typer ost (Norvegia, Mozzarella og Parmesan), rødløk, sjampinjong + basilikum på toppen etter steking. Også rømmedressing fra Peppes da. 6 2 1
Frøkenfryden Skrevet 21. januar #9349 Skrevet 21. januar Potet-gulrotsuppe og cottage cheese-pizzaboller med ost, skinke og timiankrydder. 1 2 1
Ariana807 Skrevet 22. januar #9350 Skrevet 22. januar Etter å plutselig havnet på sykehus der jeg måtte operere ut blindtarmen, ble det en litt mager middag her hjemme: Toro Bergens Fiskesuppe med noe loff 3 6 1
MarianneE Skrevet 22. januar #9351 Skrevet 22. januar Et stykke kræsjet ost&skinkepai, isbergsalat med noen drypp sitroneddik over. 1 3 1
Frøkenfryden Skrevet 22. januar #9352 Skrevet 22. januar Panert hyse med potetmos og smørstekte gulerøtter. 3 1 1
elien Skrevet 22. januar #9353 Skrevet 22. januar Før jeg ble litt redusert i sist uke så handlet jeg inn til å lage pai, med fersk spinat, den måtte brukes i dag før den ble helt vissen, så det ble ovnsbakt omelett med spinat, søt paprika, løk, rødløk, soltørkettomat, brokkoli og toppet med "feta", hadde coppaskinke og nystekt bagett til 3 3 1
jannihj92 Skrevet 22. januar #9354 Skrevet 22. januar I dag ble det ikke så innmari sunt... Hamburger med ost og bacon, tomat og rødløk. Dressing under. Pommes frites ved siden av, selvfølgelig med Hoff Pommes Frites-krydder på. 3 3 1
Frøkenfryden Skrevet 23. januar #9355 Skrevet 23. januar ODA kommer i kveld og her var det ikke mye i kjøleskapet🙃 Men i fryser var det skrei, en tjukk gresskarpotetsuppe og erter. Og så hadde vi spinattagliatelle. Samboer står bak kreasjonen. Så godt🥰 3 3 1
elien Skrevet 23. januar #9356 Skrevet 23. januar Ferdige vårruller kjøpt på Gigaboks, med strimlet spisskål og gulrot, sweet chili saus. Ferske bringebær med fløte til desert 4 2 1
elien Skrevet 24. januar #9357 Skrevet 24. januar Med litt hjelt så ble det en pimpet Tandori kylling gryte, med ris og mangochutney 5 2 1
Ariana807 Skrevet 25. januar #9359 Skrevet 25. januar Adam har vært på døren med middagskasse, tenkte det var greit som nyoperert som ikke kan bære tungt selv. Ble en god søndagsmiddag i dag: Grove karbonader i brun saus med kokte poteter, gulrøtter, ertestuing og rørte tyttebær 4 4 1
elien Skrevet 25. januar #9360 Skrevet 25. januar Børek med kjøttdeig fra Balkan Bakeri, veldig god! 4 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå