Frøkenfryden Skrevet 8. januar #9282 Skrevet 8. januar Ovnsomelett med 4 oster, stekt purre, matfløte og kyllingpølse. Puttet i tacowraps. 4 1 1
Pawn Hearts Skrevet 9. januar #9283 Skrevet 9. januar Jeg har postet lite her I det siste, men dagens puttanesca ble så knallgod at den fortjener å bli beundret av flere. 7 4 1
elien Skrevet 9. januar #9284 Skrevet 9. januar Laget en veldig god kombo i dag, nystekt bagett (kjøper frossen, sånne som de steker i brødavd. på Mega) med tynnstrimlet rødt spisskål i bunn, litt chipotlemaio, årets og sesongens første gode ferske reker, søt paprika og litt sitron 6 1 3
enkefru Skrevet 9. januar #9285 Skrevet 9. januar Pinsa-pizza med spekeskinke, rødløk og ruccula (både rød og hvit saus). Glemte å ta bilde før en forsynte seg... 5 3 1
Frøkenfryden Skrevet 9. januar #9286 Skrevet 9. januar (endret) One pot med pølser og mye grønnsaker. Som ble litt ekstra hyggelig med mini-blomsterpasta oppi Endret 9. januar av Frøkenfryden 4 1
elien Skrevet 10. januar #9287 Skrevet 10. januar Mini pizza, ferdige kjøpt bunner, med hvit saus, nduja, en karbonaderest i småbiter, litt forskjellige osterester, fersk mozarella, rødløk, søt paprika og toppet med favoritt topping, Stranda teriaky skinke, med chipotlemaio 4 2 1
elien Skrevet 11. januar #9289 Skrevet 11. januar Bollefrikase, laget farsen av kyllingkjøttdeig, og med en del fin "most" løk, med kålrot, gulrot og løk i sasen, brokkoli ved siden av, for hen eldste va på middag, og hen liker ikke så godt kokt brokkoli 5 1 1
Frøkenfryden Skrevet 11. januar #9290 Skrevet 11. januar Seikarbonader med ovnsstekte poteter, gulrot og brun saus 5 1 1
elien Skrevet 12. januar #9291 Skrevet 12. januar Delvis takeaway middag, kjøpt Sweet and Spicy kylling på the K-Chicken, har selv fikset strimlet spisskål og gulrot, og kokt Shin nudler 5 1 1
Frøkenfryden Skrevet 12. januar #9292 Skrevet 12. januar Samboer har laget stekt steinbit med dampet blomkål og tomatrisetto 6 1 1
Brunhilde Skrevet 13. januar #9293 Skrevet 13. januar God og sterk japansk curry med rødbeter. Passer i vintervær. 1
Ariana807 Skrevet 13. januar #9294 Skrevet 13. januar Er alt for lenge siden jeg har tatt et eneste bilde av middagen. I dag ble det helt enkelt: laks og pasta. Noe jeg spiste mye av som student 😅 2 1 1
Frøkenfryden Skrevet 13. januar #9295 Skrevet 13. januar Elgkarbonade, kokt potet, stekt purre, spinat og brun saus. 3 4
elien Skrevet 13. januar #9296 Skrevet 13. januar Nydelig kylling suppe med melboller og masse forskjellige grønnsaker 5 3 1
jannihj92 Skrevet 13. januar #9297 Skrevet 13. januar Fisketirsdag! Pannestekt steinbit med potetmos, ertepuré og soyasmørsaus (med hvitløk, chili, ingefær og gressløk oppi). 2 6 1
Aintnofun Skrevet 14. januar #9298 Skrevet 14. januar Gårsdagens. Pølsegryte med gulrot og purre. Ris ved siden av. Egentlig veldig enkelt og greit å lage. 2 1 1
Perine Skrevet 14. januar #9299 Skrevet 14. januar Jeg fikk så lyst på kompe i dag, så jeg laget meg ei gryte 1 2
jannihj92 Skrevet 14. januar #9300 Skrevet 14. januar Vegetaronsdag! Jeg har laget denne ➡️ https://www.godt.no/oppskrifter/gryte/8757/vegetarcurry-med-grove-nudler ⬅️ fra Godt.no. Brukte ris i stedet for nudler. 4 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå