MarianneE Skrevet 30. april #9721 Skrevet 30. april elien skrev (3 timer siden): Og jeg har stort sett bare komandert og laget mat Høres perfekt ut 😂 1 2
elien Skrevet 1. mai #9722 Skrevet 1. mai Kyllinglår med BlackGarlicGlaze, med salat og råstekte poteter stekt i panne 3 1
MarianneE Skrevet 2. mai #9723 Skrevet 2. mai Bilde og bilde... screenshot av snap av dagens taco; 4 1
elien Skrevet 2. mai #9724 Skrevet 2. mai Standard Pinsa, med hvit saus, nduja (var kanskje litt raus med den i dag), biffdeig, lagret norvegia, mozarella cubetti, søt paprika, rødløk og toppet med panchetta 3 2
MarianneE Skrevet 3. mai #9726 Skrevet 3. mai Kylling lårfilet med rester av utgått, men fremdeles god, fløte, krydret med chilipesto. Ris og grønnsaker fra skuffen. 3 2
elien Skrevet 4. mai #9728 Skrevet 4. mai Sprøbakt torsk fra delikatessen på Mega, med asbergesbønner, renulade og kremet potetstappe 5 1
fugl fønix Skrevet 5. mai #9730 Skrevet 5. mai Orker ikke varmmat idag, så her blir det 🍓🍓 til middag og kvelds🥰😋 ah, lukten av sommer😇🤗 6 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai #9732 Skrevet 5. mai En deilig kreasjon av knekkebrød med ost og peanøttsmør, litt gammel rå kålrot på siden. Fruktsalat til dessert. Småbarnslivet 🥹 Anonymkode: 5658f...f3e 3 5
Frøkenfryden Skrevet 5. mai #9733 Skrevet 5. mai Lang jobbdag og så trening og plutselig var det så sent.. Men en sånn tallerken går jo fint. 😌 Kylling, jarlsberg, knekkebrød, egg, agurk, paprika, tomat og pasjonsfrukt. 3 2
Gnå Skrevet 5. mai #9734 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): En deilig kreasjon av knekkebrød med ost og peanøttsmør, litt gammel rå kålrot på siden. Fruktsalat til dessert. Småbarnslivet 🥹 Anonymkode: 5658f...f3e Haha, jeg scrollet nedover og så først bare bollen øverst på bildet, så da jeg leste hva det var, trodde jeg du hadde blandet alt sammen i den. "Det var noe nytt", tenkte jeg! 2
Frøkenfryden Skrevet 6. mai #9735 Skrevet 6. mai Ferdig kyllinggryte fra Grilstad. Tilsatte paprika og vårløk, kokte fullkornsris til og toppa med cashewnøtter 3 1
elien Skrevet 6. mai #9736 Skrevet 6. mai Finnsbråten Wierpølser, med potetstappe rest fra tidligere i uken, nykokt asbegesbønner, "gugge" og sprø løk. Dipper først pølsen i guggen, så oppi sprøe løken, nydelig! 2 2
MarianneE Skrevet 6. mai #9737 Skrevet 6. mai Akkurat i dag var dette fantastisk godt i en kropp preget av siste rest av lungebetennelse. 2 4
elien Skrevet 7. mai #9739 Skrevet 7. mai I bunn, stekt ris med: løk, rødløk, strimlet gulrot, søt paprika, brokkolini i biter, egg og panchetta, på toppen hjemmelaget litt hot kyllingkarbonade 4 1 1
MarianneE Skrevet 7. mai #9740 Skrevet 7. mai Etter å fulgt med på Masterchef Australia gjennom 17 sesonger og nesten alle noen-og-femti episodene pr sesong ble jeg inspirert av gårsdagens episode: Make a great sandwich! Torsdag er en teit dag på middagsfronten så da blir torsdager vår sandwichdag! Starter enkelt: ferdig foccaccia, rød pesto, feldsalat, spekeskinke og fersk mozzarella. Screenshot fra snap 4 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå