elien Skrevet 6. juli #9942 Skrevet 6. juli "Grilling" inne i dag, testet noe nytt, ferdig fra GrillPerfekt serien, Burnt Ends, men brukte ikke sausen som følgte med, men min egen, og de blir det gjenkjøp av, utrolig god!, med røstipotet (laget på bakepotet) og salat 2 2
Frøkenfryden Skrevet 6. juli #9943 Skrevet 6. juli Samboer har dilla på risonimiddager og det blir det mye godt av. Så jeg er fornøyd. Risetto med smørflyndre laget på rekeskallkraft. Kjøpte reker og kokte kraft på skallet og toppa retten med rekene til slutt. 6 2 1
elien Skrevet 7. juli #9944 Skrevet 7. juli Kyllingsnizel, laget av utbenet kyllinglår, med brokkolini, salat, kokt ris og en fredigkjøpt Eriks bernessaus (var helt ok til å være ferdigkjøpt) 7 1
Frøkenfryden Skrevet 7. juli #9945 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (På 4.7.2026 den 0.50): Ser veldig godt ut, alle skulle hatt en mann som din♥️. Anonymkode: dafff...2a0 Takk Er veldig takknemlig og føler meg heldig! 1 4
elien Skrevet 8. juli #9946 Skrevet 8. juli En stor blomkål favoritt i dag, stekt blomkål "biff", med blomkålpure i bunn, og toppet med bacon. Nydeligt! 😍 7 2
elien Skrevet 9. juli #9949 Skrevet 9. juli Pølse og makaroniform, med tomatisert saus, løk og gulrrot, hadde salat og bagett ved siden av 7 1
fugl fønix Skrevet 10. juli #9951 Skrevet 10. juli Siste rest fra kjøleskapet og skap for tørrvarer. Ble tomatsuppe med spinat og egg (som har gått ut på dato,men smaker like godt) idag 3 1
elien Skrevet 10. juli #9952 Skrevet 10. juli Sandwich bagett, med kyllingsnitzel rest fra tidligere i uken, isberg, søt paprika, rødløk, sylteagurk og toppet med chipotlemaio 2 1
Frøkenfryden Skrevet 10. juli #9953 Skrevet 10. juli Lompepizza. Med tomatsaus, hamburgerrygg, sjalottløk, paprika og mozzarella. Toppa med urter. 5 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli #9954 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Baskerland ❤️ Anonymkode: c6f88...1c3 Ååååå så kult, var det godt? Anonymkode: e7be0...367
Brunhilde Skrevet 10. juli #9955 Skrevet 10. juli Cajun kyllingklubbe, stekte poteter og mangochilidip. Jeg hadde svensk kålsalat ved siden av, men den ble ikke med på bildet. 1
Trodetellerei Skrevet 11. juli #9957 Skrevet 11. juli Dampet laks, speilegg, avokado, kimchi og er par grilla padrons fra gårsdagens middag 🌞 2 1
Beneath the Moon Skrevet 11. juli #9958 Skrevet 11. juli Fristet ikke med varm middag, når det er 31 grader ute 1 2
elien Skrevet 12. juli #9959 Skrevet 12. juli Måtte bruke et flott stykke høyrygg jeg fant i datodisken, men fristet ikke med noe store gryter som jeg pleier å lage. Så jeg laget for første gang Birra taco, siden det ble på impuls, så hadde jeg ikke alt i hus og måtte impovisere litt, og det ble kjempe godt! og dette kommer jeg til å lage flere ganger, med litt mindre impro. 2 2
Brunhilde Skrevet 12. juli #9960 Skrevet 12. juli Pizza med det jeg fant i kjøleskap og fryseboks. Det er nok til tre middager. 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå