Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vegetar gong bao med blomkål og gulrot 

20260723_194428.thumb.jpg.57358cc73571f11de02831998cb68188.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kyllingsuppen fra i går, ble til kylling gryte i dag! Kokte opp litt ekstra orzo som jeg hadde i, og lot de ligge i gryten når jeg varmet opp suppen, (og de trakk til seg en del veske)

24jul26.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

I dag ble det "voksenpizza" , aka tarte flambée eller flammkuchen.

PXL_20260724_165033603~2.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet

Kyllinglår (fra naboen), utbenet og stekt til perfekt krispy skinn, og under kremet orzo med løk, hvitløk, værløk, brokkoli, blomkål og søt paprika

25jul26.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 4
Skrevet

I dag har hen eldste vært på middag, og hen hadde lyst på fiskeboller, så då ble det fiskeboller i karri saus, og god kirsebæris til desert 😍

26jul126.jpg

26jul226.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Lomper med hummus, kylling og grønt. Og til dessert: chiapudding av ferske jordbær og YT-vaniljeyoghurt, toppa med smelta, stivna mørk sjokolade:rodmer:

IMG_1664.jpeg

IMG_1667.jpeg

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Standard pizza, med biffdeig, løk, forskjellige oster, søt paprika og Stranda teriakiskinke

27jul26.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet

Cottage cheese-bunn-pizza. Med saus av creme fraiche, hvitløk og fersk timian. Toppa med røkt kalkunpålegg, spisspaprika, rødløk og 4 oster. 

IMG_1679.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Kyllinglår, med baconsurret brokkolini, strimlet rød spisskål, søt paprika, "ny løk", vårløk, mais og kokt ris med litt stekesky fra lårerne

28jul26.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Mann laget en panne med linser kokt så de er litt moshy, kyllinglår og blomkål🥰

IMG_1685.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Snapchat-650852654.thumb.jpg.a35eff68f8a0bc74521fd3fea8c3cf74.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

"Grilling" inne, babybackribs, kjøpt ferdig men tok på koreansk sticky glaze, med godt tilbehør

29jul26.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Ovnsstekt omelett med skinke, matfløte, cottage cheese, jarlsberg og fersk timian. I wrap, og med nepe og tomater til.

IMG_1688.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Veldig enkelt i dag, salat fra tidligere i uken, kjøpt ferdig stekt kylling og nystekt baget

30jul26.jpg

• Hjerte 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (På 26.7.2026 den 21.15):

Lomper med hummus, kylling og grønt. Og til dessert: chiapudding av ferske jordbær og YT-vaniljeyoghurt, toppa med smelta, stivna mørk sjokolade:rodmer:

IMG_1664.jpeg

IMG_1667.jpeg

Det så godt ut. Jeg pleier å lage slike lomper av enten røde linser eller søtpotet. Takk for inspirasjonen, tror det blir dette til middag 😆

• Nyttig 1
Skrevet
Voksenstudent skrev (1 time siden):

Det så godt ut. Jeg pleier å lage slike lomper av enten røde linser eller søtpotet. Takk for inspirasjonen, tror det blir dette til middag 😆

Takk! Å, så bra å lage selv! Det har jeg ikke prøvd men har lagret en søtpotetlefeseoppskrift jeg må teste👍

Slenger med dagens i samme innlegg her. One pot med pasta, karbonadedeig og grønnsaker. 

IMG_1691.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet
Frøkenfryden skrev (13 minutter siden):

Takk! Å, så bra å lage selv! Det har jeg ikke prøvd men har lagret en søtpotetlefeseoppskrift jeg må teste👍

Slenger med dagens i samme innlegg her. One pot med pasta, karbonadedeig og grønnsaker. 

IMG_1691.jpeg

Jeg syns det var så lurt at du putta kylling i. 😌 Hvis man bare planlegger bitte litt, går de lefsene relativt raskt å lage. 

Yum yum, så god middagen din ser ut 😌😊

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Kylling i mangosaus. Oppskrift fra godt.no 

20260730_195636.thumb.jpg.c86054c3594ebce2fffb4633d48e1e1d.jpg

Endret av MarianneE
  • Liker 5
  • Hjerte 2
Skrevet

Hadde/har planer for helgen, men akurat nå ligger utslått med noen bivirkninger. Så hen yngste var å plukket opp mat fra kinaen i dag, biff chow mein

31jul26.jpg

• Hjerte 4
Skrevet

Vi hadde en utgått boblende angusbiff i kjøleskapet. Mann har da ordna biff med litt potet, ovnsstekt blomkål med krydder på og blomkålpure. Hadde på litt hjemmelaga saus med rødvin i etter at bildet ble tatt. Så godt!:hjerte:

IMG_1699.jpeg

• Liker 4
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...