elien Skrevet 24. juli #10002 Skrevet 24. juli Kyllingsuppen fra i går, ble til kylling gryte i dag! Kokte opp litt ekstra orzo som jeg hadde i, og lot de ligge i gryten når jeg varmet opp suppen, (og de trakk til seg en del veske) 3 1
Brunhilde Skrevet 24. juli #10003 Skrevet 24. juli I dag ble det "voksenpizza" , aka tarte flambée eller flammkuchen. 2 3
elien Skrevet 25. juli #10004 Skrevet 25. juli Kyllinglår (fra naboen), utbenet og stekt til perfekt krispy skinn, og under kremet orzo med løk, hvitløk, værløk, brokkoli, blomkål og søt paprika 3 4
elien Skrevet 26. juli #10005 Skrevet 26. juli I dag har hen eldste vært på middag, og hen hadde lyst på fiskeboller, så då ble det fiskeboller i karri saus, og god kirsebæris til desert 😍 2 2
Frøkenfryden Skrevet 26. juli #10006 Skrevet 26. juli Lomper med hummus, kylling og grønt. Og til dessert: chiapudding av ferske jordbær og YT-vaniljeyoghurt, toppa med smelta, stivna mørk sjokolade 3 1
elien Skrevet 27. juli #10007 Skrevet 27. juli Standard pizza, med biffdeig, løk, forskjellige oster, søt paprika og Stranda teriakiskinke 2 3
Frøkenfryden Skrevet 27. juli #10008 Skrevet 27. juli Cottage cheese-bunn-pizza. Med saus av creme fraiche, hvitløk og fersk timian. Toppa med røkt kalkunpålegg, spisspaprika, rødløk og 4 oster. 2 1
elien Skrevet 28. juli #10009 Skrevet 28. juli Kyllinglår, med baconsurret brokkolini, strimlet rød spisskål, søt paprika, "ny løk", vårløk, mais og kokt ris med litt stekesky fra lårerne 2 2
Frøkenfryden Skrevet 28. juli #10010 Skrevet 28. juli Mann laget en panne med linser kokt så de er litt moshy, kyllinglår og blomkål🥰 2 1
elien Skrevet 29. juli #10012 Skrevet 29. juli "Grilling" inne, babybackribs, kjøpt ferdig men tok på koreansk sticky glaze, med godt tilbehør 2 1
Frøkenfryden Skrevet 29. juli #10013 Skrevet 29. juli Ovnsstekt omelett med skinke, matfløte, cottage cheese, jarlsberg og fersk timian. I wrap, og med nepe og tomater til. 1 1
elien Skrevet 30. juli #10014 Skrevet 30. juli Veldig enkelt i dag, salat fra tidligere i uken, kjøpt ferdig stekt kylling og nystekt baget 2
Voksenstudent Skrevet 30. juli #10015 Skrevet 30. juli Frøkenfryden skrev (På 26.7.2026 den 21.15): Lomper med hummus, kylling og grønt. Og til dessert: chiapudding av ferske jordbær og YT-vaniljeyoghurt, toppa med smelta, stivna mørk sjokolade Det så godt ut. Jeg pleier å lage slike lomper av enten røde linser eller søtpotet. Takk for inspirasjonen, tror det blir dette til middag 😆 1
Frøkenfryden Skrevet 30. juli #10016 Skrevet 30. juli Voksenstudent skrev (1 time siden): Det så godt ut. Jeg pleier å lage slike lomper av enten røde linser eller søtpotet. Takk for inspirasjonen, tror det blir dette til middag 😆 Takk! Å, så bra å lage selv! Det har jeg ikke prøvd men har lagret en søtpotetlefeseoppskrift jeg må teste👍 Slenger med dagens i samme innlegg her. One pot med pasta, karbonadedeig og grønnsaker. 2 3
Voksenstudent Skrevet 30. juli #10017 Skrevet 30. juli Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Takk! Å, så bra å lage selv! Det har jeg ikke prøvd men har lagret en søtpotetlefeseoppskrift jeg må teste👍 Slenger med dagens i samme innlegg her. One pot med pasta, karbonadedeig og grønnsaker. Jeg syns det var så lurt at du putta kylling i. 😌 Hvis man bare planlegger bitte litt, går de lefsene relativt raskt å lage. Yum yum, så god middagen din ser ut 😌😊 1
MarianneE Skrevet 30. juli #10018 Skrevet 30. juli (endret) Kylling i mangosaus. Oppskrift fra godt.no Endret 31. juli av MarianneE 5 2
elien Skrevet 31. juli #10019 Skrevet 31. juli Hadde/har planer for helgen, men akurat nå ligger utslått med noen bivirkninger. Så hen yngste var å plukket opp mat fra kinaen i dag, biff chow mein 4
Frøkenfryden Skrevet 31. juli #10020 Skrevet 31. juli Vi hadde en utgått boblende angusbiff i kjøleskapet. Mann har da ordna biff med litt potet, ovnsstekt blomkål med krydder på og blomkålpure. Hadde på litt hjemmelaga saus med rødvin i etter at bildet ble tatt. Så godt! 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå