MarianneE Skrevet 15. juli #9981 Skrevet 15. juli Beneath the Moon skrev (4 timer siden): Jarritos er skikkelig godt! Her ble det middag ute, jeg orket ikke å stå i 32 grader på kjøkkenet og lage middag. Den "gleden" tar jeg i morgen. Biffsnadder på mor, burger på Ungen og Mannen tok en hvit pinsapizza 1 1
Million Skrevet 15. juli #9982 Skrevet 15. juli elien skrev (5 timer siden): Jeg bruker den som jeg legger ved bilde av her, og ikke utblandet. Du kan sikkert bruke vanlig buljong og, eller en annen asiatisk, trenger nok ikke være kinesisk. Grunnen til at jeg bruker denne her, er for den er så alsidig, bruker den både i stekt ris og fyllet til vårruller, (og i oppskrifter som dette) og for å ikke ha så mye så blir det heller denne. Takk for tips! 👍 1
elien Skrevet 15. juli #9983 Skrevet 15. juli Million skrev (42 minutter siden): Takk for tips! 👍 Bare hyggelig 😊 Å håper du får laget retten, og at den blir likt 1
elien Skrevet 16. juli #9984 Skrevet 16. juli Lett middag i varmen, salat med crispy kylling og nystekt bagett 4 3
elien Skrevet 17. juli #9986 Skrevet 17. juli Blomkål "vinger", med bakt hvitløkdip, må bruke norske blomkål nå når de er i sesong 😍 1 3
elien Skrevet 18. juli #9987 Skrevet 18. juli En nydelig skinkepai, med skinke fra Jæder, mais, lagret norvegia, rødløk, vårløk og søt paprika 1 2
elien Skrevet 19. juli #9990 Skrevet 19. juli Stekt torskeloins, med kålstuing, revet gulrot og nypoteter 3 3
elien Skrevet 20. juli #9991 Skrevet 20. juli Laget en ny stor ladning med karbonader i dag, ble 2 store panner, og karamellisert løk. Hadde nystekte karbonader med løk, salat og en risrest. 2 5 1
elien Skrevet 21. juli #9992 Skrevet 21. juli Lasagne, med salat av finstrimlet spisskål, mais, "ny" rødløk og søt paprika 1 1 2
MarianneE Skrevet 21. juli #9993 Skrevet 21. juli (endret) Skulle ha blomkål gong bao, men vi fikk besøk av svigerfar før kl 13, så kom det flere på besøk da min far og frue. de reiste mens svigerfar ble igjen, så kom svigermor og Ungen og da bestilte vi like greit pizza på døra siden vi fremdeles ikke hadde kommet oss i butikken Endret 21. juli av MarianneE 2 2
Frøkenfryden Skrevet 21. juli #9994 Skrevet 21. juli Samboer har laget risetto med salciccia, soltørka tomat, løker, paprika og gulrot. 2 1
MarianneE Skrevet 22. juli #9995 Skrevet 22. juli Burger-ish med stekt egg og kebabdressing i tillegg til kjøtt og cheddar. Kjapp og gæli før Mannen og jeg reiser på konsert med en av mine favorittband Turboneger 1 2
Frøkenfryden Skrevet 22. juli #9997 Skrevet 22. juli Hadde mest lyst på kald mat i varmen😌. Kylling, egg, gruyere, basilikum, tomater, agurk og wasa havsalt-rosmarinknekkebrød. 1 1
elien Skrevet 23. juli #9998 Skrevet 23. juli Me er heldige og har en snill nabo, å i går fikk vi 4 pakker kyllinglår naturel. Så i dag ble det kremet kyllingsuppe, med orzo, grønnsaker fra kjøleskapet, krutonger og sprøstekt skinn fra kyllinglårene. Nydelig mat! 4 2
Frøkenfryden Skrevet 23. juli #10000 Skrevet 23. juli Kyllingpølser med ovnsstekte poteter og buntgulrot. 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå