Frøkenfryden Skrevet søndag kl. 18:01 #9961 Skrevet søndag kl. 18:01 «Pai» med lompe som bunn. Ost og matfløte i. Parmaskinke og grønnsaker til☺️ 6 1 2
elien Skrevet mandag kl. 15:11 #9963 Skrevet mandag kl. 15:11 Lettsaltet sideflesk fra datodisken, og hadde ikke lyst på flesk og duppe. Så då laget jeg en svinegryte med det i stede. Med løk, gulrot, stangselleri, nykål og mørkt øl, hadde i litt smør på slutten og ny poteter til, kjempegodt! 1 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:00 #9964 Skrevet mandag kl. 16:00 Måtte improvisere litt siden jeg ikke har fått handlet. Så det ble stekt kyllingfilet med stekt blomkål, søtpotet, erter og rødløk. Sammen med bernaisesaus og ris. Anonymkode: b2f7a...0de 3 2
Frøkenfryden Skrevet mandag kl. 17:05 #9965 Skrevet mandag kl. 17:05 Finner ikke opp kruttet i 33 grader🤪Cottage cheese-pizza🥰 Med to oster, skinke, paprika og rødløk. 4 1
Brunhilde Skrevet mandag kl. 17:06 #9966 Skrevet mandag kl. 17:06 Jeg valgte neste tredel av pizzaen fra i går, i dag med en raus porsjon svensk kålsalat. Nå blir det jordbærkroneis fra Hennig-Olsen til dessert. 1 2
lurker Skrevet mandag kl. 21:45 #9969 Skrevet mandag kl. 21:45 Laks med rømmesaus, potetsalat og syltet agurksalat: 1 3
elien Skrevet 9 timer siden #9970 Skrevet 9 timer siden Ble takeaway fra lokale kinaen i dag, jeg hadde kylling i karri, helt ok 1 1
Frøkenfryden Skrevet 7 timer siden #9972 Skrevet 7 timer siden To grove skiver toppet med fersk mozzarella og tomat varmet i ovnen så osten smelter litt. Så tatt ut og toppet med parma. Enkelt og godt! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå