Vinky Skrevet 28. mars 2022 #221 Del Skrevet 28. mars 2022 Kommer ikke siste episode på discovery+ i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amaryllish Skrevet 28. mars 2022 #222 Del Skrevet 28. mars 2022 Vinky skrev (1 time siden): Kommer ikke siste episode på discovery+ i dag? Nei de har skrevet der inne nå at den kommer 4 april. sikkert for at folk ikke skal spoile, men sykt irriterende haha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biolaen Skrevet 28. mars 2022 #223 Del Skrevet 28. mars 2022 Sizz- skrev (10 timer siden): Det at jeg synes han er ueppetittelig med den sjalusien sin er da ingen feiloppfatning. Det må jeg få lov til å mene uansett hvor uenig DU er. Hadde aldri involvert meg i et sånt menneske. Og mener fortsatt Linni har valgt helt feil. Slike personlighetstrekk er røde flagg. Hvis han er så sjalu og bitter nå, hvordan vil hverdagen hennes med han bli senere? Men håper jeg tar feil, for hennes del. Jøss. Synes du virkelig overanalyserer dette. Det er en vesentlig forskjell mellom datingprogrammet og det virkelige liv som er verdt å merke seg. I programmet handler det nemlig om å date, å konkurrere om samme dame. Om man da utvikler følelser for dette mennesket som daglig går på dater med andre menn så er det vel naturlig å kjenne på sjalusi? Å derfra trekke konklusjonen til at han dermed vil være sjalu på Linnis mannlige venner er ganske vagt. Birger er en stødig type med mange gode sider. Heldigvis for Linni så tar du feil 😉 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinky Skrevet 28. mars 2022 #224 Del Skrevet 28. mars 2022 Amaryllish skrev (3 timer siden): Nei de har skrevet der inne nå at den kommer 4 april. sikkert for at folk ikke skal spoile, men sykt irriterende haha Åååå☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 28. mars 2022 #225 Del Skrevet 28. mars 2022 Hvem står igjen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 28. mars 2022 #226 Del Skrevet 28. mars 2022 Tone83 skrev (På 3/22/2022 den 7.13): Merkelig valg… dette var ikke noe nytt, og hun sier jo at hun liker ham best. Hun var ikke forelska sier hun i nettavisen.no. Vennskapelig kjemi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 28. mars 2022 #227 Del Skrevet 28. mars 2022 Xstrella skrev (1 time siden): Hvem står igjen nå? Birger og Joakim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 28. mars 2022 #228 Del Skrevet 28. mars 2022 (endret) Elsker sjokolade skrev (55 minutter siden): Birger og Beklager sitering. Får ikke fjernet. Ser episoden nå. Birger er herlig. Dennis er også herlig, men rimelig spesielt å dra han med på dette. Har ingenting negativt å si om Linni, men her tramper hun litt over streken. Jaja, neppe det som avgjør guttens skjebne 😁 . Endret 28. mars 2022 av totti_1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 28. mars 2022 #229 Del Skrevet 28. mars 2022 Kanskje ikke så veldig rutinert av Joakim å snakke om hvor usikker han er i hver eneste episode 😬 Flott kar, men hadde han ikke gjort dette ville han vært en reell konkurrent til Birger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 29. mars 2022 #230 Del Skrevet 29. mars 2022 (endret) totti_1 skrev (19 timer siden): Kanskje ikke så veldig rutinert av Joakim å snakke om hvor usikker han er i hver eneste episode 😬 Flott kar, men hadde han ikke gjort dette ville han vært en reell konkurrent til Birger Synes Joakim er den beste jeg. Han vil få frem at han trenger tid og er litt tilbakeholden som person. Virker som å være en kjekk og staut kar og bor ikke så langt unna Linni, sånn for ettertiden eventuelt 😊 PS, Birger bor i Grimstad så jeg, men kanskje han bor i Oslo nå som han er artist? Endret 29. mars 2022 av Justlooking Tillegg 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 29. mars 2022 #231 Del Skrevet 29. mars 2022 Alle vet hvem det blir. Er jo avslørt. Om de fortsatt er sammen vites dog ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie88 Skrevet 1. april 2022 #232 Del Skrevet 1. april 2022 Føler at ingen av de er sammen med linni den dag i dag. Dumt i såfall. . Just a feeling. Men var Rolf Erik hun skulle valgt! Spesielt at gutta henger så mye sammen, avslører vel sitt. Men koselig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quakecry Skrevet 1. april 2022 #233 Del Skrevet 1. april 2022 2 hours ago, Emilie88 said: Føler at ingen av de er sammen med linni den dag i dag. Dumt i såfall. . Just a feeling. Men var Rolf Erik hun skulle valgt! Spesielt at gutta henger så mye sammen, avslører vel sitt. Men koselig. Spesielt? Ganske naturlig å henge sammen når en blir gode venner. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EEØm Skrevet 2. april 2022 #234 Del Skrevet 2. april 2022 29_j skrev (7 timer siden): Enig med Rolf Erik. Tror heller ikke Linni er med noen de. Da hadde kanskje ikke Joakim og Birger gått på date? Det kan være hun syntes interesser er viktig også. Hun er veldig glad i sjøen mens han ikke likte måker og turte nesten ikke gå ombord i en båt. Hun er kanskje ikke så interessert i biler, og selv om han var veldig forelska er det ikke sikkert dattera hadde så lyst til å flytte. For min del hadde det også vært en nedtur at han liker å ruse motoren bare for å gjøre MDG sint, for miljø og klima er viktig for meg, men jeg vet ikke hvor viktig det er for Linni. Han virket absolutt snill, men et forhold er ofte lettere om det også er noe mer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 2. april 2022 #235 Del Skrevet 2. april 2022 EEØm skrev (18 timer siden): Det kan være hun syntes interesser er viktig også. Hun er veldig glad i sjøen mens han ikke likte måker og turte nesten ikke gå ombord i en båt. Hun er kanskje ikke så interessert i biler, og selv om han var veldig forelska er det ikke sikkert dattera hadde så lyst til å flytte. For min del hadde det også vært en nedtur at han liker å ruse motoren bare for å gjøre MDG sint, for miljø og klima er viktig for meg, men jeg vet ikke hvor viktig det er for Linni. Han virket absolutt snill, men et forhold er ofte lettere om det også er noe mer. Hvis dette stemmer så styrker det bare mitt inntrykk av at han er griseharry og ikke en som Linni vil føle seg heldig å kunne vise frem som kjæresten sin. Har bare sett to halve episoder, litt av første og litt av den som gikk i reprise i i dag, så det kan være at han ikke er så harry som jeg tror. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåklokkedag Skrevet 2. april 2022 #236 Del Skrevet 2. april 2022 loveli skrev (1 minutt siden): Hvis dette stemmer så styrker det bare mitt inntrykk av at han er griseharry og ikke en som Linni vil føle seg heldig å kunne vise frem som kjæresten sin. Har bare sett to halve episoder, litt av første og litt av den som gikk i reprise i i dag, så det kan være at han ikke er så harry som jeg tror. 😅 Trodde han var en skikkelig harrytass etter første og andre episode jeg også, og tenkte egentlig at skulle bli sendt ut første dagen, men du verden som han fikk vist at han er en helt vanlig - over gjennomsnittet god og jordnær type! Han vokste veldig på meg og er egentlig den eneste i serien jeg syntes var mest allright. De andre gutta der er enten stive og lite avslappet, selvhøytidelige og sjalu (for meg er det rødt flagg å være synlig sint-sjalu og ha eierskapsfølelse på et så tidlig stadie, da snakker jeg om lenge før de bare stod 2 friere igjen) eller sånne typer som bare er ute etter en puppedame å ha på armen fordi det var det de hadde på veggen som unggutter og ikke er så veldig dype selv heller. Dét er harry det. Rolf Erik har noe dypere i seg på en måte. Opptatt av å hjelpe barn og ungdom på rett kjøl og viser en fin medmenneskelig side Han har vært seg selv og det tror jeg ikke mange av de andre har vært for de har vært mer opptatt av å virke perfekte. Syns jeg da 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 4. april 2022 #237 Del Skrevet 4. april 2022 Når kommer siste i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann12345 Skrevet 4. april 2022 #238 Del Skrevet 4. april 2022 EmilieH skrev (3 timer siden): Når kommer siste i dag? Jeg ser den nå 😶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann12345 Skrevet 4. april 2022 #239 Del Skrevet 4. april 2022 Den siste episoden - WTF 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birthe-Birgit Skrevet 4. april 2022 #240 Del Skrevet 4. april 2022 Heisann12345 skrev (1 time siden): Den siste episoden - WTF Spoiler Utrolig merkelig! Føler meg lurt 😑 nå har jeg brukt flere timer av livet for å se på et program om ei som søker kjæreste, for så å avslutte programmet med at hun ikke er klar for å ha kjæreste 😳🤦 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå