Ephemera Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #121 Del Skrevet 13. januar 2006 Ha en flott helg! ← Takk i lige måde! Må huske å gå inn og sniklese i dagboka di... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #122 Del Skrevet 13. januar 2006 Da har endelig fredagskvelden kommet! Fredag etter jobb er egentlig det beste tidspunktet i uka. Vel, egentlig er vel lørdagene best - men på fredagskveldene har man jo lørdagen foran seg De siste timene på jobb idag gikk seint. Når klokka endelig ble 16, kom også lønna inn på konto! Jeg gikk rundt på et av byens kjøpesentere i en times tid mens jeg ventet på at sambo skulle bli ferdig på trening. Men hjelpe meg - det er utrolig kjedelig i butikkene nå! Jeg er så lei av vinterklærne. Jeg har øynene åpne for eventuelle kupp på salget, men ellers har jeg sondert terrenget i flere måneder nå og har kjøpt det jeg ville ha av vinterklærne. Jeg vil ha vårklær!!! De har begynt å få inn litt nå, men ikke noe å skryte av. Fant ingenting jeg ville ha. Drømmen er å finne et sidt, kappeskjørt i offwhite, har jeg funnet ut. Det vil jeg ha! Jeg har et fint hvitt et som jeg gleder meg til å bruke. Det er veldig gjennomsiktig, så jeg begynte å tenke på at jeg burde ha et annet skjørt under. Jeg fant et smalere og litt sidere skjørt i skapet, som faktisk ble perfekt sammen med det vide kappeskjørtet. Da ble det sidere også, for kanten på det skjørtet jeg har under henger under kanten Skikkelig fint ble det! Kjøpte et undertøysett som jeg har siklet på lenge da. Fra Triumph. I sort gjennomsiktig tyll med røde blomster på, med push-up bh og shortstruse som er vid i kanten. Så kom sambo og hentet meg og jeg fikk overtalt ham til at vi skulle kjøpe kylling rullekebab til middag Så kjørte vi hjem og gasset i oss dem og nå ligger vi stappmette i hver vår sofa og venter på Idol. Godteskålene er fylt opp og livet er perfekt Skal bare slappe av i helga. Må også øvelseskjøre masse med min lille, søte bil! Jeg er nesten forelsket i bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 13. januar 2006 #123 Del Skrevet 13. januar 2006 Høres ut som du har ei deilig helg! Fortsett med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #124 Del Skrevet 13. januar 2006 Høres ut som du har ei deilig helg! Fortsett med det ← Har ønsket deg god helg i dagboka di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 13. januar 2006 #125 Del Skrevet 13. januar 2006 Hei hei! Stikker bare innom for å ønske deg god helg!!! (pst... hva skjer med alle klærne hvis magen begynner å vokse da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #126 Del Skrevet 13. januar 2006 Hei hei! Stikker bare innom for å ønske deg god helg!!! (pst... hva skjer med alle klærne hvis magen begynner å vokse da ) ← :grine2: Det kan du si! Men jeg har full kontroll, skjønner du. Jeg lever stort sett i babydolltopper, vide kappeskjørt og cardigans God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #127 Del Skrevet 13. januar 2006 Så dere Idol?? Og hun Mali fra Trondheim som var nesten uten klær og med hestehale på siden av hodet?? Hallo?? Nå skjemmes jeg nesten over å være trønder!! Hun var jo ikke rett på en flekk..?? Men jeg storgleder meg til fortsettelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. januar 2006 Forfatter #128 Del Skrevet 14. januar 2006 Idag har jeg hatt en deilig dag sammen med sambo (Og nå sitter jeg her og skriver i pausene på Frøken Norge på TV.) Jeg har kjørt masse rundt i Yarisen min Venninne S ville finne på noe med meg idag, men jeg hadde jo så fine planer med sambo og må jo også øvelseskjøre. Fikk litt dårlig samvittighet, men... Først kjørte jeg og sambo til postkontoret hvor jeg hentet 2 pakker, en fra H&M og en med ei LV-veske som jeg har kjøpt på QXL... Så kjørte vi til byen. Greide å parkere i parkeringshus og greier. Vi gikk litt i butikker og idag fant jeg klær! Kjøpte en nydelig offwhite ullkåpe fra vårens nyheter, blir fin å ha på litt kjølige dager i vår og sommer (og det er det jo endel av...). Så dro sambo til timen sin hos optikeren og imens kjøpte jeg en kjempefin strikkejakke i en farge som er en mellomting mellom sand og fersken. Den har en kombinasjon av strikk og blonder. Blir søt til sommeren Så tenkte vi å gå på kafe, men det var så fullt overalt. Kjøpte oss kremboller på 7 Eleven isteden. Så kjørte vi på Ikea og kjøpte trekk til den ene spisestuestolen vår (de hadde ett for lite sist vi kjøpte). Kjøpte også 2 planter der, en orkide og en fredslilje. Så kjørte vi og handlet mat. Og der inne på matbutikken - møtte vi venninne S og mannen hennes!! Så da fikk hun møte meg idag likevel, hehe Nå har vi spist god middag og skal kose oss foran TV'n resten av kvelden! Imorgen blir det husarbeid og øvelseskjøring. Og så får vi besøk av et vennepar med ei nydelig datter på ettermiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 15. januar 2006 #129 Del Skrevet 15. januar 2006 Høres ut som om du har hatt en flott helg Så bra at du fant noen klær du var førnøyd med, finner aldri noe jeg. Men må vel kanskje titte etter noen større klær etterhvert.. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #130 Del Skrevet 15. januar 2006 Takk i lige måde, LinKri ÅHHHHH, JEG VIL BLI GRAVID -NÅÅÅÅÅÅ!!! Besøket vårt har nettopp gått. De har verdens nydeligste lille datter på snart 2 år. Nå har jeg riktig nok mest lyst på baby, men herregud... Åh.. sukk!! Og så føler jeg at jeg trenger noen dager fri fra jobb! Jeg vil ha noen dager fri og bare være hjemme og kose meg! Og da tenker jeg på svangerskapspermisjon, ikke sant... ? Nesten et år hjemme med et lite nurk! Vel, jeg skjønner at det ikke er bare kos og ferie, men at jeg skulle koset meg glugg ihjel uansett- det er jeg helt sikker på!! Vel... håper vi kan sett igang og prøve snart. 5 dager siden spiralen ble tatt ut og jeg har spottet hver dag hittil, men ikke idag! Vil heller ha ordentlig menstruasjon snart nå. Men ingen spotting idag = kanskje tid for litt prøving ikveld?? Bare sånn at vi er igang liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. januar 2006 #131 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei Håper virkelig det klaffer for dere fort, slik at dere slipper å vente så lenge Skal sitte barnevakt for fadderungen min på 2 år etterpå (+noen barn til). Hu er så skjønn Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. januar 2006 #132 Del Skrevet 16. januar 2006 Så dere Idol?? Og hun Mali fra Trondheim som var nesten uten klær og med hestehale på siden av hodet?? Hallo?? Nå skjemmes jeg nesten over å være trønder!! Hun var jo ikke rett på en flekk..?? Men jeg storgleder meg til fortsettelsen! ← Hvis du skjemmes over det, så kan jeg trygt si at jeg skjemmes over å være fra sandnes. Så du dansefeber? Han duden fra sandnes som drev med sånn "bevegelsesgreier".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #133 Del Skrevet 16. januar 2006 LinKri: Takk for det! Jeg håper også at ting kan skje litt fort Føler meg premenstruell i humøret og det kan kanskje være et godt tegn? Sniglå: Jaaa, jeg husker ham Men dere snakker ihvertfall fint! Jeg elsker Stavanger/Sandnes-dialekt Og Kristiansand-dialekt også... (Trøndersk derimot... ) til dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 17. januar 2006 #134 Del Skrevet 17. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #135 Del Skrevet 17. januar 2006 Takk for klemmen, Lilleulv! Si meg, holder du på å slette deg eller noe sånt? Jeg finner deg liksom ikke på profilen lenger.... Ikke prøv deg Ellers: Jobbe, jobbe, jobbe... Og jeg er så suuuuur for tida!! Sambo sier det også, og jeg håper det er fordi jeg er premenstruell (mens = ting kommer i orden = prøving). Jobber kveld hele denne uka og det er ikke noe gøy. I tillegg får jeg det ikke sånn som jeg vil på jobben om dagen og da blir jeg frustrert og sur! Hadde kjøretime igjen igår, etter 2 ukers pause mens kjørelæreren var på ferie. Han sier - og sambo sier - og jeg merker - at jeg er for dårlig til å planlegge kjøringa mi og til å plassere meg riktig og til å se meg for Nå er jeg livredd for at jeg skal stryke på oppkjøringa mi 10. februar!! Det kommer jeg ikke til å takle! Jeg er drittlei av bussing nå og bilen min står her og venter på meg og... ja... Vel, det er 3 1/2 uke til og jeg har mange kjøretimer før det + at jeg og sambo må kjøre masse. Og gjett om jeg er lei av å betale 5 - 6.000 i måneden for disse kjøretimene????? Nå tror jeg at jeg skal legge meg. Så får vi håpe at jeg er litt blidere når jeg våkner imorgen. Da er det ny kjøretime igjen - og så jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #136 Del Skrevet 17. januar 2006 VIL HA: Graviditet - baby - svangerskapspermisjon 6 timers arbeidsdag frem til det Jobbe 80 % etter svangerskapspermisjonen Førerkort Bonusen på jobb som skal komme i slutten av neste måned Skattepenger Feriepenger Sommer og sol Planlegge sommerferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. januar 2006 #137 Del Skrevet 17. januar 2006 He he, ja her var det mye kjent.. Førerkortet har jeg fått men vet hvor lang og frustrerende veien dit var. Jeg vil også ha baby og alt som hører til men det kommer vel til oss etterhvert og.. Vi får vente pent på tur. Trøste til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #138 Del Skrevet 17. januar 2006 Takk, Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #139 Del Skrevet 18. januar 2006 Forkjøla!! Kanskje jeg blir syk nå? Er snørrete og skikkelig sår i halsen... Men jeg må vel bare hive meg til byen for dobbel kjøretime og 8 timer jobb etterpå... Hvor deilig hadde det ikke vært og ligget under pleddet i sofan og sett TV og lest blader idag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 18. januar 2006 #140 Del Skrevet 18. januar 2006 Uffda!!! Høres slitsomt ut! Du får dra hjem igjen hvis du ikke klarer jobb, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå