Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Koselig å se at det er flere enn meg som forsøker seg med et "formeringstriks" i det man vel kan kalle moden alder :vinke:

Har lest gjennom dagboken din og krysser alt unntatt beina for at den syklusen din normaliserer seg raskt!

:klem: fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grace, Leo og Sniglå: :klem:

Mensen, ja... Jeg har hatt den i flere dager nå, men det er liksom ikke en normal mens... Så kroppen er nok i hormonkluss, ja. Må vel bare regne med det, men gøy er det ikke. I tillegg er magen opplåst, jeg føler meg feit, og har sånne premenstruelle symptomer hele tiden...

Men idag har jeg FRI fra jobb!! Har sovet lenge og nettopp spist frokost. Skal snart ta bussen til akupunktøren min for der har jeg ikke hatt tid til å være på evigheter. Så blir det vel en tur innom byen og noen butikker etterpå... :sjenert:

;)

Også er det HELG!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh... Jeg har hatt en særdeles slitsom fridag... Man skal egentlig slappe av i sofan på en fridag, men jeg måtte altså til akupunktur.

Etterpå ble det butikker... Det er et helt elendig utvalg i butikkene fremdeles. Jeg orker ikke å se på vinterklærne som er på salg, og det er så lite vårklær som har kommet inn! Men jeg fant verdens nydeligste skjørt på Bik Bok, så dagen ble reddet :) Når begynte Bik Bok forresten med str. XL? De har jo aldri hatt større enn L før. Jada, jeg er på slankekur, men kommer fremdeles til å kjøpe XL pga høyden. Skjørtene skal jeg ha så side som overhodet mulig. Skjørtet er i sandfarge med blonder og broderte blomster i samme farge som skjørtet. Kjempefornøyd! ;)

Jeg spiste en pirog til lunsj (tør ikke tenkt på kaloriene, men tror jeg har gått de av meg :Nikke:), så jeg er faktisk ikke middagssulten ennå. Sambo er på vei hjem fra jobb og trening, så jeg får høre når han kommer hjem, om vi skal spise middag med en gang eller sove middag først :ler:

Åh... det er så godt at det er HELG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg øvelseskjørt masse! Og selv om jeg gjør feil, synes jeg at jeg har blitt flink til å kjøre. Sambo er ikke helt enig... han synes ikke jeg burde gjøre de feilene jeg gjør... Huff, jeg er skikkelig redd for at jeg ikke skal stå på oppkjøringen...

Innimellom all kjøringa var vi innom 2 kjøpesentere. På det første skulle sambo ordne noe, og imens rakk jeg å kjøpe meg en rosa blondetopp på Vero Moda + 5 kubbelys på en annen butikk :)

På det andre kjøpesenteret møtte vi venninne S m/mann. Jeg har så dårlig samvittighet for at jeg ikke har tid til å være sammen med henne for tiden, og hun er omtrent like opptatt, men både idag og forrige lørdag braser vi altså inni dem helt tilfeldig. Så godt å se henne! Og så fikk jeg også såvidt sagt hei til venninne K som jobber på en av butikkene.

Jaja, alt skal bli så bra og jeg skal få så god tid til alt og alle når jeg er ferdig med det hersens førerkortet!

Nå har vi spist (altfor mye) hjemmelaget pizza og nå venter TV-kveld i sofan under pleddet. Koser meg!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte jeg kunne fortelle at det blir en liten trønder her også hvis vi får det til. BM'en tråkket sine barnesko på Strindheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy :)

Jeg håper virkelig det klaffer for oss begge snart! Selv om jeg aller først skal hale i land et førerkort - også det i moden alder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg synes det er litt snodig å tenke på at jeg har hatt førerkort i snart 18 år. Førerprøven er ikke så ille. Jeg hadde halsbetennelse og over 40 i feber den gangen, men det gikk greit selv om jeg var så syk at jeg knapt husker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går like greit for meg, Leo!

Jeg har aldri tidligere hatt lyst til å kjøre bil. Faktisk så var jeg fast bestemt på at jeg ikke skulle ha førerkort noensinne. Men sambo ment noe annet... og jeg fikk klar beskjed om at jeg måtte ha førerkort hvis vi skulle ha barn... Han er verdens snilleste ellers, altså, men på dette punktet har han vært beinhard ;)

Idag kjørte jeg bra! Jeg håper det er fordi jeg nå har blitt flink, fordi vi kjørte så mye igår, ikke fordi jeg akkurat idag greide å fokusere og konsentrere meg. Jeg var sint når vi begynte å kjøre idag. Jeg er drittlei av å bruke alle helgdagene på å kjøre bil, så jeg var skikkelig forbanna og lei :frustrert:

Så da var det ekstra deilig at det gikk bra :ler:

Har kjøretime før jobb imorgen også. Ny kjøretime på onsdag og så testtime med en annen kjørelærer på torsdag :overrasket:

:overrasket::overrasket:

Hjelp... jeg gruer meg!!

Men nå er det sofakos! Og kl. 21 er det Big Brother! Storgleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke:

Bare innom og oppdaterer meg litt jeg... :)

Har du fått time til oppkjøring?? (kanskje du har skrevet det, men da har jeg i så fall lest litt fort :ler: )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig preget av negativt stress nå...

Det gjelder førerkortet :tristbla:

Jeg har oppkjøring 10. februar... hvis jeg består en testtime med en helt fremmed kjørelærer som jeg aldri har møtt før... Han ska leke sensor :overrasket:

Jeg har ikke kommet helt dit jeg skal i forhold til kjøringen. Noen ganger går det veldig bra, andre ganger dårligere...

Jeg har kjøretime igjen imorgen før jobb - i mørket og regnet :frustrert: Jeg hater å kjøre når det er mørk og regner!!!

:frustrert::frustrert::frustrert:

Og testtimen på torsdag er også kl. 8, og det er meldt regn da også!!

:grine:

Jeg aner ikke hvordan dette går, og det betyr så uendelig mye for meg å bli ferdig med dette styret!!!!

Skal jeg kjøre på, bokstavelig talt, eller skal jeg utsette oppkjøringen??

Jeg har en ny tidsregning i livet mitt nå - før og etter førerkortet.

Jeg har ikke engang kjøpt månedskort til bussen for februar. Jeg skal begynne å trene når jeg har fått førerkort. Jeg har kjøpt meg en råsøt bil som står og venter på meg - og ikke minst: jeg er drittlei av å ha kjøretimer, drittlei av å øvelseskjøre og drittlei av å betale flere tusen i måneden for disse kjøretimene!!!

Sukk...

Vet ikke hva jeg skal gjøre...

Dessuten må man vel bli kjempenervøs både på testtimen og ikke minst på oppkjøringen??

:overrasket:

Og i tillegg er jeg på slankekur... og i tillegg vil jeg ha baby... og jeg vil på shoppingferie i utlandet....

Ellers har jeg det bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Det går helt sikkert bedre enn du tror!

Da jeg kjørte opp (utrolig nok over 11 år siden!!!!!!!!!) fikk jeg også høre fra kjørelæreren at jeg stirret altfor mye ned i veien foran meg. Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg ikke var noen god sjåfør! (Og er det vel forsåvidt ikke enda...) Jeg var dritnervøs, og glemte tilogmed blinklyset en gang under oppkjøringa, men jeg stod! På første forsøk! Hadde jeg aldri trodd! Sensoren la stor vekt på at jeg IKKE kunne alt, men nok til å lære meg resten på egen hånd. :)

Det kommer til å gå så fint, så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du, da jeg kjørte opp første gang for 1 1/2 år siden strøk jeg. Jeg var skikkelig sint på meg selv for jeg hadde gjort en kjempetabbe. Ruslet til apoteket og kjøpte en graviditetstest og tenkte: Jeg kan ikke stryke to ganger på én uke. Og det gjorde jeg ikke heller! En måned senere var lappen i boks og 7 måneder senere var babyen i boks!

Jeg skal holde fingrene krysset for deg jeg Ephemera!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, da jeg kjørte opp første gang for 1 1/2 år siden strøk jeg. Jeg var skikkelig sint på meg selv for jeg hadde gjort en kjempetabbe. Ruslet til apoteket og kjøpte en graviditetstest og tenkte: Jeg kan ikke stryke to ganger på én uke. Og det gjorde jeg ikke heller! En måned senere var lappen i boks og 7 måneder senere var babyen i boks!

Jeg skal holde fingrene krysset for deg jeg Ephemera!

:ler:

Hadde testtime igår, jeg... På kjøringa altså :) Det gikk ikke så veldig bra... :tristbla:

Må nesten oppdatere dere på det senere. Sitter på jobb og her er det travelt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...